הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Teletrade

טלטרייד פותחת סניף בישראל ומשיקה אתר אינטרנט

טלטרייד, אחת החברות המובילות בעולם בתעשיית המסחר הפיננסי, לאחרונה פתחה סניף בישראל. במקביל לפתיחת הסניף הושק גם האתר הישראלי של החברה – www.teletrade.co.il.

13/6/2012 08:30
טלטרייד, אחת החברות המובילות בעולם בתעשיית המסחר הפיננסי, לאחרונה פתחה סניף בישראל. הסניף החדש, הממוקם במתחם הבורסה ברמת גן, מצטרף לרשימה מרשימה של יותר מ – 160 סניפי טלטרייד ברחבי העולם. במקביל לפתיחת הסניף הושק גם האתר הישראלי של החברה – www.teletrade.co.il. יש לציין, שבהתאם למיטב מסורת טלטרייד העולמית, גם הסניף הישראלי כולל צוות מומחים עם נסיון רב שנים במסחר בורסאי, ובעיקר בתחום הפורקס.

היום, טלטרייד מספקת מגוון רב של שירותים בתחום המסחר הפיננסי. בהיותה ברוקר בינלאומי, החברה מאפשרת ללקוחותיה להשקיע את הונם בקשת רחבה ביותר של כלים פיננסיים, כגון: מתכות יקרות ערך, חוזים עתידיים על נפט, מטבע חוץ (פורקס), מדדים עולמיים ומניות של החברות המצליחות בעולם. טלטרייד ישראל מציעה ללקוחותיה לסחור בתנאים אופטימאליים בכל קנה מידה, ללא תלות בגובה העסקה או בתדירות המסחר.

החברה שמה דגש מיוחד על לימודי מסחר. סוחרים מתחילים, וגם כאלו שבאמתחתם כבר ניסיון, מוזמנים למשרדי החברה לשם השתתפות בקורסים וסמינרים המועברים על ידי מיטב מומחי טלטרייד. בנוסף ללימודים תיאורטיים, מדריכי טלטרייד מיישמים גם שיטות לימוד אינטראקטיביות הכוללות מסחר בחשבונות דמו, דיונים קבוצתיים בנוגע לעיסקאות כאלו ואחרות של סוחרים מנוסים, ניתוח מצב השוק ועוד.

מאידך, טלטרייד גם מציעה שירותים ייחודיים לאנשים המתעניינים בעולם הפיננסי ללא הזמן הדרוש ללימודי מסחר סדירים. שירותים כמו "מאסטר-אינווסט" ו"סוחר אישי" מאפשרים למשקיעים לשמור על זמנם ולשפר את ריווחיות השקעותיהם. השירותים הנ"ל מתאימים במיוחד למשקיעים המחפשים לקבל רווח גבוה ממסחר בשוק ה – FOREX על בסיס קבוע, אך בעת ובעונה אחת מבינים כי עדיין אינם בעלי ידע (או זמן) מספק על מנת לעשות זאת על דעת עצמם.

ויקטור סנדרוב, דובר טלטרייד ישראל, אמר "העיקרון המנחה שלנו הוא שותפות בעלת תועלת הדדית עם לקוחותינו המבוססת על אמון מלא ורמת שירות גבוהה. אלפי אנשים ברחבי העולם כבר בחרו ב- TeleTRADE בגלל יציבות ואמינות, והיום, עובדים עימנו בפוריות מוכחת, מרוויחים את פרנסתם ומכפילים את הונם. זהו המדד המרכזי להצלחתינו!"

אודות טלטרייד:

טלטרייד הינה החברה הגדולה ביותר בשווקים האירופאי והאסייתי המספקת שירותי מסחר בשווקים פיננסיים. החברה נוסדה בשנת 1994 והיום הינה בעלת רשת שותפים ייחודית הכוללת 160 סניפים בעשרים מדינות שונות בכל רחבי הגלובוס. חברת טלטרייד הינה ממייסדי וחברי ועדת KROUFR (וועדה המסדירה את היחסים בין הצדדים השונים המשתתפים בפעילות בשוק הפיננסי העולמי, כולל שוק המט"ח). בשנת 2010, בזכות איכות שירותיה, טלטרייד זכתה בפרס "הברוקר הטוב של השנה".

מידע נוסף אודות החברה ושירותיה ניתן למצוא ב - www.teletrade.co.il.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
כתובתינו: מנחם בגין 11, רמת גן.
טלפון ליצירת קשר: 03-5410117