הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברתDAZ 3D מציגה את Michael 5 - הדמות הגברית המדויקת ביותר שנראתה אי פעם בתלת ממד

הדמות הידועה בתלת ממד מציעה למעצבי תלת ממד יכולות מתקדמות באיכות של תצלום, מיפוי, תמורות (morphs) וציוד.

25/4/2012 08:20
דרייפר, יוטה --(BUSINESS WIRE)-- חברתDigital Art Zone  (DAZ) הכריזה היום על הגרסה החדשה של הדמות הגברית הידועה והפופולארית, Michael 5 for Genesis™. המודל הגברי כבר זמין, ומציע רמות של עיבוד וגימור ברמה זהה כמעט לתצלום. Michael 5 מושק בעקבות ההצלחה שנחלה הדמות Victoria 5, על בסיס אותה הפלטפורמה עטורת הפרסים Genesis 3D model platform, עם כלים מתקדמים ורבי עוצמה לציוד, קווי מתאר ותנוחות.

על בסיס סריקות גוף באבחנה גבוהה, מאפשר Michael 5 ליצור דמויות בעלות ראשים שונים, ממדי גוף, מגדרים, גזעים וגילאים שונים, וכן לבצע תמורות (morphs) ושילובים שונים, וכך ליצור מגוון אין סופי כמעט של דמויות, מעל ומעבר לכל תחרות. מפות של מרקמי עור באבחנה גבוהה ובאיכות של תצלום מאפשרות להדגיש נקבוביות בעור, נמשים, ורידים, סימני גיל ושרירים משתרגים, לרמת פירוט מדהימה ותחושה מציאותית לחלוטין.

"עם Michael 5 ו-Genesis, יכולים כיום המעצבים ליצור כמעט כל דמות תלת ממדית שאפשר להעלות על הדעת" אמר ג'יימס תורנטון, מנכ"ל DAZ. "בשילוב עם DAZ Studio אפשר ליצור דמות, להוסיף בגדים, שיער, סביבה ואנימציה, ולאחר מכן לעבד או לייצא אותה לתוכנת התלת ממד הנבחרת. Michael 5 הוא הדמות הגברית הריאליסטית, הגמישה והמדויקת ביותר שנראתה אי פעם בתלת ממד".

מחירים וזמינות

Michael 5 מוצע כעת במחיר של 39.95 דולרים. חבילות של בגדים, שיער ועוד תוספים אפשר למצוא בחנות DAZ 3D store במחירים של 34.97 דולר עד 199.97 דולר.

אודות Michael

Michael הוצג לראשונה בשנת 1999, זכה לשבחים רבים והפך לדמות הגברית בעלת התמיכה הרחבה ביותר בתלת ממד ברחבי העולם. למעלה ממאה אלף מעצבים דיגיטליים, מפתחי משחקים ואנימטורים משתמשים בו והוא נתמך במרבית תוכנות התלת ממד, ובהן DAZ Studio™, Cinema4D™, Maya™ ו-Carrara™.

אודות Digital Art Zone

Digital Art Zone (DAZ) היא ספקית מובילה של תוכנות תלת ממד ותכנים. חברת DAZ מציעה את DAZ Studio, כלי תוכנה קל לשימוש ורב עצמה עם ממשק משתמש פשוט. התוכנה מאפשרת ליוצרים דיגיטליים להוסיף בקלות דגמים, לשנות ולבצע תמורות (morphs),להתאים את המרקמים המיושמים על הדגמים התלת ממדיים, להוסיף תאורה ולכוונן אותה, וכן לקבוע הגדרות מדויקות לתהליך העיבוד. הן ליוצרים מתחילים והן ליוצרים מנוסים - DAZ מסייעת לכולם ליצור גרפיקה איכותית יותר, בקצב מהיר יותר, בעזרת כלים רבי עוצמה ותכנים. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.daz3d.com.

הערה לעורכים:

חומרים לעיתונות ותמונות של דגמים תלת ממדיים:  http://www.daz3d.com/i/3d/3d-model-press-assets/

פלטפורמת Genesis 3D: http://www.daz3d.com/i/products/genesis

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50247198&lang=en

המקור: חברת DAZ Productions
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת DAZ Productions
סטיב קונדריס, +1-801-495-1777x723
steve@daz3d.com