הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Quintiles מינתה את טום פייק לתפקיד המנכ"ל

דניס גילינגס, בעל תואר האצולה CBE, יוסיף לכהן כיו"ר מועצת המנהלים של החברה

24/4/2012 01:40
RESEARCH TRIANGLE PARK, צפון קרולינה --(BUSINESS WIRE)-- Quintiles, החברה הגלובלית המובילה בעולם לשירותי ביו-פרמצבטיקה, הכריזה היום על מינויו של טום פייק לתפקיד המנכ"ל. המינוי נעשה במסגרת התוכנית ארוכת הטווח של החברה להצלחה. דניס גילינגס, בעל תואר האצולה CBE, אשר הקים את החברה, יוסיף לכהן כיו"ר ביצועי של מועצת המנהלים. פייק יצטרף לחברת Quintiles ב-30 באפריל 2012.

"לטום רקורד מרשים כמי שסייע ללקוחות לנווט בסביבה שמשתנה בקצב מהיר ולפתור בעיות עסקיות מורכבות" אמר גילינגס. "הוא צבר ניסיון בארגונים בסדר גודל דומה לשלנו, ובארגונים גדולים בהרבה, והניסיון שלו יהיה נכס יקר ערך עבורנו. לטום גישה אחראית ועתירת חזון, שתקל עליו לזכות באמון של עובדינו ולקוחותינו כאחד. אני משוכנע שהוא יותיר את חותמו במהרה בחברה שלנו, ובענף כולו, במיטב המסורת החלוצית והיזמית של Quintiles".

פייק מביא עמו ל- Quintilesניסיון שנצבר במשך 30 שנים, במגוון ענפי תעשייה ובחברות מובילות. הוא עבד במשך 22 שנים ב-Accenture, מתוכן יותר מ-10 שנים בתפקידי ניהול בכירים. בחברת Accenture היה מופקד פייק, בין השאר, על תחומי הבריאות והמוצרים בצפון אמריקה. קודם לכן כיהן פייק כמנהל תפעול ראשי בחטיבת המשאבים של Accenture, וכמנהל האסטרטגיה הראשי של החברה. מאז שפרש מ-Accenture, בשנת 2010, היה מעורב פייק במספר חברות סטרט-אפ בתחומי הטכנולוגיה והבריאות.

לדברי פייק, "הבריאות היא הענף החשוב ביותר ברבע המאה הקרוב, ואני שמח להצטרף לחברת Quintiles שניצבת במרכז הפעילות לשיפור בריאותם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. אני שמח מאוד להצטרף לחברה בתקופה זו. אני מבין היטב את המורכבות הרבה של האתגרים שניצבים בפני הלקוחות. אני מצפה לתרום מכישוריי ומהניסיון שלי על מנת לסייע לצוות המוכשר בהמשך המסע של אחת מהחברות המובחרות בעולם".

אודות חברת Quintiles

Quintiles היא החברה המשולבת היחידה לשירותי ביו-פרמצבטיקה אשר מציעה פתרונות קליניים (clinical), פתרונות מסחריים (commercial), פתרונות ייעוץ (consulting) ופתרונות הון (capital) ברחבי העולם. הרשת שלנו כוללת יותר מ-25,000 אנשי מקצוע ביותר מ-60 מדינות, אשר פוקחים עין לעבר העתיד כדי לספק פתרונות היום, מתוך מחויבות חסרת פשרות כלפי המטופלים, הבטיחות והאתיקה. חברת Quintiles מסייעת לחברות ביו-פרמצבטיקה לפתח ולמסחר מוצרים על מנת לשפר את חיי המטופלים ולהאריך אותם, תוך הפקת ערך לבעלי המניות. פרטים נוספים על החברה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.quintiles.com, וחדשות על החברה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.quintiles.com/news.

גלריית מולטימדיה חכמה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50248240&lang=en.

לחצו כאן כדי להירשם לקבלת עדכונים על Quintiles במכשירים ניידים: http://alerts.businesswire.com/subscribe/quintiles

המקור: חברת Quintiles
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Quintiles
פיל ברידג'ס, קשרי מדיה, +1-919-998-1653
נייד: +1-919-457-6347
phil.bridges@quintiles.com
או
גרג קונורס, קשרי משקיעים
+1-919-998-2000
invest@quintiles.com