הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Pivot3

חברת Pivot3 מביאה טכנולוגיית HCI ל- VMware vSphere

הפתרון יכול להעצים את יכולות VMware vSphere 6

14/10/2015 01:30
ברצלונה, ספרד - Pivot3, חברה חלוצה וחדשנית בתחום הפיתוח של תשתית היפר-אחודה (HCI) , הודיעה היום שתביא את טכנולוגיית ה-HCI שלה ל- vSphere® 6 של VMware.

vSphere® 6 של VMware היא פלטפורמת הווירטואליזציה לענן ההיברידי המובילה בתעשייה והבסיס למרכז הנתונים מוגדר התוכנה. vSphere® 6 של VMware מספק ללקוחות תשתית ענן זמינה, נגישה ועמידה שיכולה להריץ, להגן ולנהל כל אפליקציה.

המהדורה החדשה של תוכנת vSTAC OS של Pivot3, vSTAC OS 7 עליה רשמה החברה פטנט והמשתמשת בטכנולוגיית Scalar Erasure Coding, בנויה כעת על בסיס VMware vSphere 6 המאפשרת וירטואליזציית GPU, עמידות גבוהה יותר בפני תקלות וזמינות גדולה יותר על גבי פלטפורמות HCI של Pivot3.

התקן-התקעvSTAC OS  לניהול שילוב לקוחות, האמור לצאת לשוק בקרוב, משתלב עם ממשק לקוח-רשתVMware vSphere 6  כדי לאפשר למשתמשים לנהל את כל מערך צמתי Pivot3 ההיפר-אחודה שלהם, הגדל עד לגדול אחסון של נפחי פטאבייטים ומיליוני פעולות קלט/פלט לשנייה (IOPS) – הכל מקונוסולה אחת מרכזית.

פתרון תשתית ההיפר-אחודה הגלובלי של Pivot3 מסייע לארגונים להשיג בעלות כוללת ובעלות נמוכה על ידי אספקת אחסון וירטואלי משולב משותף וכוח מחשוב על אותה הפלטפורמה, ועל ידי ביטול הצורך ברשתות אחסון אזוריות נפרדות (SAN) ושרתים. לוח הבקרה היעיל של vSTAC OS 7 מספק לאדמינים של שרתי VMware ולבעלי האפליקציות תצוגת סטטוס קלה לניהול וקונסולת שליטה ל-SAN הווירטואלי המשולב של Pivot3 ולסביבת המחשוב.

"HCI של Pivot3 מספק את הביצועים ואת הזמינות הגבוהה של אחסון משותף ללא הצורך במערכי אחסון חיצוניים יקרים," אמר רון נאש, מנכ"ל Pivot3. "עם ה-HCI הגלובלי של  Pivot3, חברות צומחות וארגונים עם מספר מיקומים, כגון משרדים מרוחקים או סניפים (ROBOs), יכולים ליישם יישומים קריטיים ונתונים נלווים במיקומם שלהם כך שהם נותרים  זמינים בכל עת ללא צורך בגישה לרשתות הפנימיות של החברה."

Pivot3 תומך גם ברישוי מחשוב משתמש קצה (EUC) של VMware Horizon® 6 לווירטואליזציה של שולחן העבודה. VMware Horizon מספק למשתמשי קצה גישה לכל שולחנות העבודה הווירטואליים שלהם, ליישומים ולשירותים המקוונים דרך סביבת עבודה אחת.

"HCI של Pivot3 יחד עם VMware vSphere 6 מספק ללקוחות ארגוניים ארכיטקטורת אחסון מדרגית ומחולקת," אמר הווארד הול, מנהל בכיר, ארגונים שותפים טכנולוגיה גלובלית, VMware. "התשתית עתירת הביצועים והיעילות של Pivot3, המשלבים אחסון עם יכולות מחשוב עם VMware vSphere יכולות להאיץ את משך ה- time to valueעבור ארגונים, מה שאומר שהם יכולים כעת ליישם את הפתרון שלהם מהר הרבה יותר ובאופן שדורש הרבה פחות מומחיות ייחודית – פעולות המפחיתות עלות. התוצאה היא שלקוחות יכולים ליהנות מכוח יע"מ גדול יותר שיאפשר שימוש יעיל יותר בתכונות VMware vSphere 6 מתקדמות."

Pivot3, בעל התשתית ההיפר-אחודה (HCI) היעילה והמדרגית, משמש כתומך VMware מאז 2008. התמיכה המידית לVMware vSphere 6- בנויה על השותפות ארוכת השנים של Pivot3 עם VMware, הכוללת תמיכה עבור VMware Horizon ו- VMware מיראז' ™, כמו גם 100 אחוזי הסתמכות על VMware vSphere.

ל- Pivot3 1600 לקוחות ברחבי העולם. לקוחות ארגוניים שקונים Pivot3 HCI רוכשים גם רישיונות Enterprise ו-Enterprise Plus של Pivot 3 . VMware הוא גם יצרן ציוד מקורי (OEM) ושותף טכנולוגי (TAP), והוא נותן חסות עיקרי של קבוצת משתמשי VMware ופורום VMware vForum.

אודות Pivot3

Pivot3, שנוסד בשנת 2002, מספק טכנולוגיית היפר-אחודה גלובלית ורשומת פטנט שחוסכת כמות יוצאת דופן של שטח אחסון, מבטיחה עמידות בפני תקלות, מפשטת מורכבות, חוסכת עלויות ומגדילה באופן דרמטי את היכולת המדרגית של הביצועים. כיום יש ל-Pivot3 מעל ל-1,600 לקוחות ברחבי העולם ופריסה של יותר מ-13,000 מכשירי תשתית היפר-אחודה בתעשיות רבות כגון מעקב וידאו, שירותי בריאות, ממשל, תחבורה, בידור, חינוך, משחקים וקמעונאות. החברה זכתה בפרסים רבים ונבחרה לאחרונה על ידי CRN לרשימת ה-50 המובילים בווירטואליזציה לשנת 2014. כדי ללמוד עוד על Pivot3 בקרו באתר http://www.pivot3.com.

VMware, vSphere, Horizon, ו- Mirageהם סימנים מסחריים רשומים או סימנים מסחריים של חברתVMware  בארצות הברית ובמדינות אחרות. השימוש במילה "שותף" או "שותפות" אינו מרמז על יחסי שותפות משפטיים בין VMware לכל חברה אחרת.

מקור: Pivot3

להודעה המקורית: http://www.businesswire.com/news/home/20151012006212/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Pivot3
Allison Francis, 972-235-3439
afrancis@ideagrove.com