הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ThreatConnect

חברת ThreatConnect זוכה בתחרות רד הרינג 100 העולמית לשנת 2015

פלטפורמת אבטחת המידע המובילה קוטפת פרס רד הרינג יוקרתי השני במספר ב-2015

25/11/2015 04:30
ארלינגטון, וירג'יניה—(BUSINESS WIRE)—חברת ThreatConnect®, הודיעה היום שזכתה בפרס רד הרינג למאה החברות המובילות בעולם לשנת 2015, פרס יוקרתי המכיר בחברות וביזמי הטכנולוגיה החדשניים והנועזים ביותר במגזר הפרטי ברחבי העולם. מוקדם יותר השנה זכתה ThreatConnect גם בתחרות רד הרינג למאה החברות המובילות בצפון אמריקה.

"חדשנות היא בלב העשייה שלנו בחברת ThreatConnect וההכרה ברמה העולמית שקיבלו הפלטפורמה וחזון החברה שלנו מידי רד הרינג היא כבוד גדול," אמר מנכ"ל ThreatConnect אדם וינסנט. "חל שינוי בדרך בה עלינו להילחם ביריבים שלנו, והבנת אותם יריבים היא אמצעי מהותי בהגנת תשתיות האבטחה. היינו עדים לצמיחה יוצאת דופן ואנו עולים לא רק על הסטנדרטים המקובלים בתעשייה אלא גם על ציפיות הלקוחות שלנו. אנו שמחים להמשיך ולפתח את הפלטפורמה זוכת הפרס שלנו ולאפשר לארגונים לחזק באופן דרמטי את יכולות האבטחה שלהם למשך שנים."

צוות העורכים של כתב העת רד הרינג בחר 100 חברות שפיתחו את המודל העסקי ואת הטכנולוגיות החדשניות ביותר מבין מעל ל-1000 חברות מיותר מ-40 מדינות. ThreatConnect נבחנה על פי מדדים כמותיים ואיכותניים, בין היתר לפי חדשנות טכנולוגית, ביצועיות פיננסית, קריטריונים של צמיחה, סטנדרטים ניהוליים, פוטנציאל ההתרחבות העולמית של האסטרטגיה העסקית ושיפור נתח השוק.

קודם זכייתה בפרס זה זכתה ThreatConnect בפרס SmartCEO GOVStar, המכיר בחברות שזכו בחוזים ממשלתיים שהן בעלות חדשנות טכנולוגית. כמו כן, ב-2015 הייתה ThreatConnect  בין המועמדים הסופיים בתחרות SINET 16 המתמקד בטכנולוגיות חדשניות הנותנות מענה לאיומי סייבר ולנקודות תורפה באבטחה. ההכרה שקיבלה החברה בתחרויות אלה מחזקת עוד יותר את מעמדה של ThreatConnect כפלטפורמה ייחודית וטכנולוגיה חדשנית בקהילת אבטחת הסייבר וברחבי העולם.

אודות ThreatConnect

ThreatConnect היא חברה מובילה באספקת מוצרי ושירותי אבטחת מידע לרבות פלטפורמת ThreatConnect, ה-TIP (Threat Intelligence Platform) הנפוץ ביותר בשוק. ThreatConnect מציעה באופן בלעדי פלטפורמה יחידה במחשוב ענן או במקום העבודה המקבצת, מנתחת ופועלת באופן יעיל נגד התקפות סייבר מתוחכמות. ThreatConnect, המנגישה יכולות ניתוח מתקדמות לאיומי אבטחה, מענה לאיומים ופעולות אבטחה, מציעה הבנה נעלה של איומי סייבר רלוונטיים לעסקים. על מנת לפתוח חשבון חינמי ב- ThreatConnectאו ללמוד עוד על מוצרינו ושירותינו, בקרו באתר החברה: www.threatconnect.com.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
W2 Communications
Nicole Nolte, 703-877-8111
Nicole.Nolte@w2comm.com
מקור: ThreatConnect, Inc