הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
DTCC

DTCC חוברת לבנקים הגדולים ליצירת שירות מאגר נתוני לקוחות מקיף

1/10/2013 02:00

1/10/2013

לונדון וניו יורק – Business Wire --מסלקת ניירות הערך  הגדולה בארה"ב (DTCC) הודיעה היום על חתימת מסמך הבנות (MoU) עם  כמה מהבנקים הגדולים, בניהם ברקלייס, קרדיט סוויס, גולדמן סאקס, ג'יי פּי מורגן ואחרים לפיתוח משותף של שירותי איסוף וניהול בסיס נתוני יחס ישות-לקוח מקיפים, הנחוצים לעמידה בתקנות הרגולטוריות ולהתנהלות עסקית שוטפת.

 

הגופים החתומים על מסמך ההבנות מצפים ליצור פלטפורמת תיעוד וניהול נתוני לקוחות הממנפת עבודת פיתוח משמעותית שכבר יצאה לדרך בשיתוף פעולה עם קבוצה רחבה של חברות Sell-side  ו- Buy-side ברחבי העולם. הודעות נוספות המתייחסות לצרכים רגולטורים ייחודיים יפורסמו בהמשך. עם הזמן יספק השירות את צרכי מאגרי הלקוחות של בנקים וסוחרי ניירות ערך,  יהווה נכס גם למנהלים ולקרנות גידור ויכלול היררכיות ישות-משפטית, הסכמי SSI, נתוני עמידה ברגולציה (חוק Dodd-Frank, EMIR ועוד), הצטרפות לקוחות/ KYC (מדיניות "הכר את הלקוח"), מיסוי/ FATCA ודרישות אחרות.

 

"מטרתנו העיקרית היא לתת מענה לדרישה הקיימת בשוק ההון לפלטפורמה מרוכזת ומקיפה שתנהל ביעילות את כל נתוני-היחס של הלקוחות", אמר מייקל סי. בודסון, נשיא ומנכ"ל  DTCC. "אנו שבעי רצון ממסמך ההבנות (MoU) שנחתם עם קבוצה הנמנית על השחקנים הבינלאומיים המובילים בתעשייה. הודות לשותפות זו, כמו גם תמיכת הוועד המנהל שלנו, נוכל להתקדם במרץ לקראת הטמעת המוצר בשוק".

 

בנוסף לכך, על ידי פיתוח תקינה של תהליכים ותצורות מידע בשיתוף פעולה עם גופי השוק והקהילה הרגולטורית, שואפים הגופים החתומים על מסמך ההבנות לשפר באופן משמעותי את סביבת הבקרה של הצטרפות (onBoarding) לקוחות ולפשט את הפיקוח על תהליכים אלה.

 

השירות יהנה מניסיון הוועד המנהל של DTCC ביישום פלטפורמות מידע מודולריות ותהליכים תפעוליים, ויתבסס על מאגרי נתונים עדכניים ומתפתחים שבבעלות גופי התעשייה, הכוללים את  Avox ומערכת אימות הנתונים המתקדמת שלה המספקת שירות נתונים פתוח, ו-Omego ALERT,  מסד נתוני SSI הכולל את מרבית הסכמי ה-SSI שבשימוש ה-Buy-side וה-Sell Side שבשוק היום.

 

"אנו נרגשים לקחת חלק ביוזמה משותפת זו. לשירות הלקוחות חשיבות ראשונה במעלה לקרדיט סוויס, ונתוני הלקוחות המשופרים, שיניב שירות זה, יסייעו בידנו לענות על צרכי לקוחותינו", אמר קולין הל, מנהל מערכות המידע, חטיבת בנקאות ההשקעות. "אנו מאמינים בלב שלם שלשיתוף הפעולה שלנו עם DTCC וחברות דומות נוספות, היכולת להביא תועלת משמעותית לכלל השוק בהיבטי הבקרה, הרגולציה ושירות הלקוחות".

 

הערה לעורך: ב-17 בספטמבר פרסמה Omega הודעה לעיתונות המודיעה על תחילת השותפות עם DTCC ותעשיית שוק ההון על מנת לפתח, על בסיס ALERT, מרכז פעילות גלובלי של התעשייה שיאחסן ויתעד את "עותק הזהב" של  הסכמי ה-SSI עבור כל המוצרים ובכל האזורים הגיאוגרפיים של תעשיית שוק ההון – פן חשוב נוסף של שירות ניהול מאגרי לקוחות זה. 

 

על DTCC

לחברת DTCC מרכזי פעילות ומידע ברחבי העולם ובאמצעות חברות הבת שלה היא  ממחשבת, ממרכזת ודואגת לתקינה של עיבוד עסקאות פיננסיות עבור אלפי גופים ברחבי העולם. עם למעלה מ-40 שנות ניסיון, DTCC היא הספקית העיקרית של תשתית עיבוד עסקאות שוק עבור תעשיית שירותי שוק ההון הגלובליים, המפשטת את מורכבות ההיתר, סילוק, ניהול נכסים, ניהול מסדי נתונים גלובליים ושירותי מידע לאגרות חוב נגזרות מניה, קונצרטיות ומוניציפאליות, בטחונות ממשלתיים ומגובי משכנתאות, נגזרות פיננסיות, בטחונות השוק הפיננסי, הלוואות סינדיקציה, קרנות הדדיות, תוצרי השקעות אלטרנטיביות ועסקאות ביטוח. בשנת 2012, חברות הבת של DTCC  עיבדו עסקאות של בטחונות המוערכות בסך 1.6 קוודריליון דולר. החזקותיה מספקות משמורת ושירותי ניהול נכסים להנפקת ניירות ערך מ-131 מדינות ואזורים ומוערכות ב-37.2 טריליון דולר. נתוני הסחר הגלובלי של DTCC מראים אומדן סכום ברוטו של יותר מ-500 טריליון דולר של עסקאות שנעשו ברחבי העולם.

 

למידע נוסף ראו dtcc.com ובטוויטר:


 

מקור:  Depository Trust & Clearing Corporation
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
(Depository Trust & Clearing Corporation(DTCC
Judy Inosanto, 212-855-5424
jinosanto@dtcc.com
או
Melissa Rowling, 020 7324 5490
melissa.rowling@greentarget.co.uk