הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Western Union

ווסטרן יוניון מגייסת לקוחות, עובדים, סוכנים, שותפים עסקיים ואת קרן ווסטרן יוניון לסיוע למתן מענה למשבר הפליטים באיחוד האירופי

המנכ"ל היקמט ארסק: "כחברה גלובלית אחראית, חיוני שנתגייס ונגיב למשב רההומניטרי ללא דיחוי"

10/9/2015 01:30
אנגלווד, קולורדו—( BUSINESS WIRE) – חברת ווסטרן יוניון וקרן ווסטרן יוניון התחייבו לתרומה בסך מינימום של מיליון דולר לתמיכה מהירה ויעילה במשפחות ובקהילות שהושפעו מעל כולם ממשבר הפליטים באירופה. החברה מפעילה מענה רב-פנים וממנפת את הרשת הגלובלית שלה של עובדים, קשרים עסקיים, סוכני ווסטרן יוניון ולקוחותיהם, לקוחות הפתרונות העסקיים של ווסטרן יוניון וכן של ספקי החברה.

קרן ווסטרן יוניון תתמוך בשלל ארגונים לשעת חירום, לרבות ארגונים לא ממשלתיים גלובליים שותפי ווסטרן יוניון וכן ארגונים מקומיים. מענקים בסך 200,000 דולר כבר הובטחו לחלוקה בין הארגונים Save the Children, התאגדות ארגוני הצלב האדום הלאומיים באירופה, Mercy Corps ו-Carita.

כחלק מהתחייבותה, תתרום חברת ווסטרן יוניון עשרה סנט מכל עסקת צרכן לצרכן שמקורה באיחוד האירופי עד לסכום של 400,000 דולר. יוזמה זו תצא לדרך ב-14 בספטמבר וכספים יועברו לפעולות שדה מידיות לגיבויים של פעילי שטח של ווסטרן יוניון במוקדי קליטת פליטים מרכזיים ברחבי אירופה.

תכנית במסגרתה עובדים, סוכנים וספקים של ווסטרן יוניון משווים תרומה יצאה לדרך גם היא. קרן ווסטרן יוניון תציע תכנית השוואת תרומה ביחס של 2:1 לעובדים והשוואת תרומה ביחס של 1:1 לסוכנים הקמעוניים של ווסטרן יוניון, ללקוחות הפתרונות העסקיים ולספקי ווסטרן יוניון.

נשיא ומנכ"ל ווסטרן יוניון, היקמט ארסק: "אנו צופים במשבר מתפתח זה בלב כבד. המטרה המובילה של החברה שלנו היא 'העברת כספים לטובת' וזה המניע מאחורי כל החלטה שאנו מקבלים וכל שוק אליו אנו נכנסים. הגשמת המטרה שלנו פירושה גם להעניק למטרות שהן חיוניות עבור הקהילות אותן אנו משרתים.

"הגישה שלנו היא שאנו מגייסים את החברה כולה ומעודדים את הלקוחות שלנו, העובדים, העמיתים המסחריים והקרן שלנו להתחייב לתרומה של מינימום מיליון דולר לתמיכה במאמצי האיחוד האירופי והקהילה הבינלאומית בהתמודדות עם המשבר ההומניטרי ההולך וגדל.

"מחשבותינו נתונות לגברים, לנשים ולילדים המושפעים מן המשבר. תמיכה במה שחשוב לקהילות שלנו, בין אם הגלובליות או המקומיות, היא הדבר הנכון לעשות," אמר.

"לב בסיס הלקוחות של ווסטרן יוניון מורכב בראש ובראשונה ממהגרים שהיגרו מביתם למדינה המארחת בשל שלל סיבות – כלכליות, משפחתיות או ביטחוניות. ההיסטוריה מלמדת שעם הזמן תורמים המהגרים תרומה משמעותית הן לקהילות המארחות שלהם והן לקהילות המוצא שלהם בדמות כספים הנשלחים חזרה למשפחות ולחברים."

נשיא קרן ווסטרן יוניון, פטריק גסטון : "נוגע ללב לראות את האנושות, הלאומית והבין לאומית, משתפת פעולה סביב משבר זה. התרומה שלנו נועדה לעזור לאנשים הזקוקים לה ביותר, תוך שיתוף פעולה עם שותפינו הארגונים הלא ממשלתיים הנמצאים בשטח.

"הודות להתחייבות הכספית המידית שלנו, הארגונים הלא ממשלתיים השותפים מעניקים תמיכה למאמצי הסיוע לרבות ארוחות, מחסה, שירותי בריאות וצרכים חיוניים אחרים של המשפחות והילדים הפגיעים ביותר באזורי החוף אליהם הם מגיעים, במוקדי הגירה ומעבר ובאזורי היעד," אמר.

קרן ווסטרן יוניון – צעדים ספציפיים של הארגונים הלא ממשלתיים השותפים

•  Save the Children יספקו צרכי חירום לרבות מים, מחסה, מזון, שמיכות וערכות היגיינה במחנות פליטים רשמיים ולא רשמיים והבטחת סביבה בטוחה לילדים. הם יתמקדו באזורי החוף של יוון, איטליה, לבנון ומצרים אליהם מגיעים המהגרים; אזורי המעבר וההגירה בסרביה; ואזורי ההתיישבות בגרמניה.

•  התאגדות ארגוני הצלב האדום הלאומיים באירופה יחלקו צרכי סיוע בסיסיים, ערכות היגיינה, שמיכות, ביגוד, מזון וערכות לילדים. הצלב האדום גם עוזר לחבר בין בני משפחה שהופרדו ומספק תמיכה פסיכולוגית לסובלים מטראומה בשל המסע.

 Caritas אוסטריה ו- Caritas גרמניה יספקו סיוע חירום שיכלול ערכות היגיינה, מזון, טיפול ומשחקים לילדים וכן מתורגמנים שיסייעו בבעיות התקשורת. נכון לרגע זה יש להם מקומות מחסה בסיסיים ל-5000 פליטים, מתוכם 260 ילדים לא מלווים, והם מספקים תמיכה לעוד 11,900 איש בעזרת היחידות הניידות שלהם. הם יתמקדו באזורי המעבר וההגירה בהונגריה ובאוסטריה ובאזורי ההתיישבות בגרמניה ובאוסטריה.

•  Mercy Corps   יספקו סיוע של מזון ויחלקו ביגוד, שמיכות, מזרנים ומוצרים לפעוטות למשפחות פליטים שאיבדו את כל רכושן. בנוסף, Mercy Corps   מתכננת לשפר את התנאים ההומניטריים לאורך מסלולי הגישה העיקריים ונקודות הכניסה לאירופה. הם יתמקדו באזורי המעבר וההגירה בירדן, עיראק, לבנון, טורקיה, סרביה, מקדוניה, הונגריה, סוריה ובאזורי ההגעה בחופי יוון.

אודות וסטרן יוניון

חברת וסטרן יוניון ( ( (NYSE: WUהיא חברה מובילה לשירותי תשלום והעברות כספיות ברחבי העולם. יחד עם השירותים העסקיים שהיא מציעה תחת המותגים Vigo, Orlandi Valuta,Pago Facil, מספקת וסטרן יוניון לצרכנים ולעסקים דרכים מהירות, אמינות ונוחות לשליחת וקבלת כסף ברחבי העולם, לשליחת תשלומים ולרכישת המחאות בנקאיות. נכון לתאריך ה-30 ביוני 2015, הוצעו שירותי וסטרן יוניון, Vigo ו-Orlandi Valuta באמצעות רשת משולבת של מעל ל-500,000 סוכנויות ונציגויות ב-200 אזורים וארצות ומעל ל-100,000 מסופים אוטומטיים וקיוסקים. בשנת 2014 השלימה ווסטרן יוניון 255 מיליון העברות צרכן לצרכן ברחבי העולם בסך 85 מיליארד דולר, ו-484 מיליון תשלומים עסקיים. למידע נוסף www.WesternUnion.com.

אודות קרן וסטרן יוניון

קרן וסטרן יוניון מקדישה עצמה ליצירת עולם טוב יותר, שבו היכולת להגשים חלומות באמצעות הזדמנות כלכלית היא לא רק זכות יתר של מעטים אלא זכות של כולם. באמצעות תוכנית הדגל שלה, "חינוך לטובה", ובתמיכתה של חברת וסטרן יוניון על עובדיה, סוכניה ושותפיה העסקיים, פועלת קרן וסטרן יוניון להגשמת חזון זה באמצעות תמיכה בחינוך ובמבצעי סיוע באזורי אסון כנתיב לעתיד טוב יותר. היוזמות החברתיות המשותפות שלנו משפרות את חייהם של יחידים, משפחות ושל קהילות ברחבי העולם. מאז הקמתה, חילקה קרן וסטרן יוניון מענקים ותרומות בסך יותר מ-103 מיליון דולר. כספים אלה נתרמים ליותר מ-2,760 ארגונים חוץ-ממשלתיים ביותר מ-136 מדינות וטריטוריות. קרן וסטרן יוניון היא מלכ"ר נפרד ומוכר בארצות הברית. למידע נוסף, בקרו באתר www.westernunionfoundation.org, או עקבו אחרינו בטוויטר, @TheWUFoundation.

WU-G

WU-F

המקור: Western Union

גלריית מולטימדיה חכמה

לוגו של קרן וסטרן יוניון (Graphic: Business Wire)

לוגו של וסטרן יוניון (Graphic: Business Wire)

לצפייה בהודעה  באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150909006256/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Western Union
Americas and European Union:
Pia De Lima (US), +1 954-260-5732
pia.delima@westernunion.com
or
Claire Treacy, +44 (0)7808 243 380
Claire.Treacy@westernunion.com
or
Middle East, Africa, Asia-Pacific, Eastern Europe & CIS:
Ingrid Sahu, +971-52-9225021
ingrid.sahu@westernunion.com