הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Digi-Key

חברת Digi-Key היא בעלת הסימן המסחרי הרשום על המשפט "מהאב-טיפוס לייצור" (“Prototype to Production”)

מקבלת הכרה כסימן מסחרי רשום בהתבסס על מודל ההפצה החדשני לרכיבים אלקטרוניים

18/6/2013 12:00
ת'יף ריבר פולס, מינסוטה - 17 ביוני 2013 - חברת , Digi-Key  החברה המובילה בתעשייה במבחר, בזמינות ובמסירה, הודיעה היום כי החברה קיבלה את ההכרה כסימן מסחרי רשום על המשפטים "מהאב-טיפוס לייצור "- ®Prototype to Production   ו-"מהאב-טיפוס ועד לייצור" - ®From Prototype to Production. ציון דרך זה מסמן את החדשנות ואת המנהיגות של החברה בפיתוח ובהתאמה מעולה של מודל ההפצה הייחודי שלה בתעשיית הרכיבים האלקטרוניים.

"במהלך העשור האחרון, חידדנו את מודל ההפצה הכלל-עולמית "ההיברידית" שלנו וזכינו להערכה רבה מצד הלקוחות והספקים שלנו", אומר טוני האריס, סמנכ"ל בכיר לשיווק ב-Digi-Key. "בעיקר בהשפעת הדינמיקה של השוק העולמי וההתנהלות המקוונת של הצרכנים, מודל חדש זה מעניק רמה חדשה של יעילות ושל יתרונות הגודל הן למהנדסי התיכון והן לאנשי הרכש. הייחודיות של הגישה שלנו ראוייה כעת למינוח ייעודי ולסימן מסחרי רשום".

"הדינמיקה של התעשייה ייצרה הן הזדמנויות והן אתגרים עבור המפיצים", אומר בראט פוקס, מנכ"ל Touchstone Semiconductor. "בתגובה לדרישות המשתנות של הלקוחות, מודל הדור הבא של Digi-Key תומך במחזור החיים המלא של המוצרים. הם השכילו למנף את הטכנולוגיה, את התהליכים ואת האנשים בכדי להרחיב את מצוינות החברה בהספקת הזמנות לחלקים בודדים להזמנות של תמהיל רכיבים רחב ובנפח קטן."

"המודל העסקי המוביל של Digi-Key הוא ייחודי ביכולתו ובכוחו לתמוך במוצרים החל משלב התיכון, דרך שלב השקת המוצרים החדשים ועד לייצור בתמהיל רכיבים רחב ובנפח קטן", אומר נשיא Digi-Key מארק אנדרסון. "האינטגרציה שלנו שאין שני שלה של יכולות "מהאב-טיפוס לייצור" מאפשרת למהנדס לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם שותף אמין ולשמור על מערכת יחסים זו במהלך הייצור. חברת Digi-Key הוכיחה את האפשרות למערכת יחסים המשתרעת מהתיכון ועד לייצור תוך מניעת המורכבות, חוסר היעילות והסיכונים של ניהול שותפים רבים". 

במאמציהם להאיץ את זמן היציאה לשוק ולהקטין עלויות, לקוחות יצרניים רבים בעולם כולו פונים ל-Digi-Key, המפיץ היחידי המסוגל לתמוך בתהליך השלם כולו - החל מהאב-טיפוס ועד לייצור. 

אודות Digi-Key Corporation

חברת Digi-Key, הממוקמת בת'יף ריבר פולס, מינסוטה, היא ספקית כלל-עולמית עם שירות מלא לרכיבים אלקטרוניים הן להכנת אב-טיפוס או תיכון והן לייצור בכמויות גדולות. החברה מציעה באתר  www.digikey.co.il  מעל לשני מיליון מוצרים של יותר מ-650 יצרנים איכותיים ובעלי מוניטין.

עם יותר מ- 860,000 מוצרים במלאי, מבחר מרשים של משאבים מקוונים, ועם היתרון הלוגיסטי הגלום במרכז הפצה ניתן להרחבה בשטח של כ-75 אלף מ"ר, חברת Digi-Key ממשיכה להוביל, תוך אשרור מחויבותה להחזיק במלאי את המגוון הרחב ביותר בתעשייה של רכיבים אלקטרוניים ולהעניק את השירות הטוב ביותר האפשרי ללקוחותיה.

המודל העסקי של Digi-Key, המשולב במלואו באינטרנט, ביחד עם מגוון הרכיבים הרחב והמוביל בתעשייה הזמינים למשלוח מידי לכל מקום בעולם ומאתר יחיד, מבדלים את Digi-Key בבירור מכל המפיצים האחרים. החברה מציעה ללקוחותיה גישה ייחודית לאסטרטגיה עסקית של קווי ייצור עם תמהיל רכיבים רחב ונפח קטן, תוך העברת רבים מסיכוני המלאי ועלויות החזקתו מן הלקוח אל Digi-Key. ברוח הסיסמה ®From Prototype to Production, "מהאב-טיפוס ועד לייצור", חברת Digi-Key מחזיקה בכל הרכיבים והמשאבים הנחוצים כדי להרחיב את עסקך לרמה הבאה.

היצע המוצרים והמשאבים המקוונים של החברה כולל מודולי הדרכת מוצרים ®PTM; אזורי הטכנולוגיות TechZoneSM; סרגל הכלים של Digi-Key; וכן מרכז רשתות חברתיות ותקשורת ניידת.

מידע נוסף וגישה להיצע המוצרים הרחב של Digi-Key נמצאים באתר www.digikey.co.il.

המקור: Digi-Key Corporation
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי העיתונות של Digi-Key Corporation
ג'וש אולסון
1-800-344-4539‎ x2989
josh.olson@digikey.com
publicrelations@digikey.com