הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GE Healthcare

מהפכה בדימות תוך פולשנות מינימלית: GE Healthcare מציגה קטגוריה חדשה של מערכות לדימות התערבותי

מערכת Discovery IGS 7301 הראשונה מסוגה משלבת בין היתרונות של מערכות דימות שמעוגנות לרצפה ולתקרה כדי להציע יכולות מיקום צפויות ומדויקות, ומעניקה נגישות למטופלים "ברמות שטרם נראו"

27/11/2011 03:00
ועידת RSNA 2011
שיקאגו --(BUSINESS WIRE)-- בוועידת RSNA 2011 תחשוף חברת GE Healthcare (NYSE: GE) את Discovery IGS 730, מערכת ראשונה לרדיולוגיה התערבותית (Interventional X-ray) שנועדה לשלב בין היתרונות של מערכות שמעוגנות לרצפה ולתקרה. עם טכנולוגיית תנועה בהנחיית לייזר על פיגום נייד וממונע למסלולים עקביים ומדויקים, טכנולוגיית Wide Bore 3D לצילום תלת ממדי בקלות, ולמעלה מ-20 חידושים משמעותיים נוספים, פותחת מערכת Discovery IGS 730 עידן חדש של הליכים התערבותיים. את החשיבות של המצאה זו לדימות ההתערבותי אפשר להשוות להמצאת הטכנולוגיה של הגלאי השטוח.
"המטרה שלנו הייתה להציע פיתרון חלוצי שמונע את הפשרה שנאלצו עד כה לקוחותינו לעשות כאשר בחרו במערכת לדימות התערבותי. בדרך כלל, בחירה במערכת שמעוגנת לרצפה או לתקרה מחייבת להתפשר בכל הקשור לנגישות אל המטופלים, לזרימת האוויר ולסטריליות של החדר, בעוד שבחירה בין מערכת נייחת לבין מערכת ניידת עם זרועות בצורת האות C מחייבת להתפשר על איכות התמונה כדי לאפשר ניידות. כעת יכולים הרדיולוגים ההתערבותיים והמנתחים, אשר מבצעים הליכים מורכבים בפולשנות מינימלית, ליהנות מקטגוריה חדשה לחלוטין של מערכות דימות, אשר חוסכת את הצורך בפשרות: מערכת Discovery. אנו בחברת GE Healthcare מאמינים כי מערכת GE Healthcare עשויה לחולל מהפכה בתחום של הדימות ההתערבותי" אמר הומן חכמי, הנשיא והמנכ"ל של GE Healthcare Interventional Systems.
מערכת Discovery IGS 730 מייצגת מהפכה בדימות. היא אינה מעוגנת לתקרה או לרצפה, והיא מעניקה נגישות מלאה למטופלים ללא צורך בהחניית המערכת מעל למטופל. היא מציעה ניידות של מערכת עם זרועות בצורת האות C ואיכות תמונה של מערכת קבועה. הפיגום הנייד והממונע עם הנחיית הלייזר יוצר סביבה התערבותית בלתי מוגבלת. הוא מעניק נגישות מלאה למטופל ויכולות החנייה בלתי מוגבלות, ויוצר סביבה סטרילית, גמישה ובטוחה. הפיגום הייחודי מצויד בקדח בעל מבנה חדש ורחב, אשר מאפשר להגיע לזוויות חדות ומקל על צילומים בתלת ממד, במיוחד במטופלים גדולי ממדים.
הזרוע בצורת האות C של מערכת Discovery IGS 730 מותקנת על מערכת ממוכנת לניידות מלאה מסוג Advanced Guided Vehicle (AGV). מערכת AGV מבוססת על הנחיית לייזר ומעניקה מעבר חופשי ממצב דימות למצב חניה או למצב נסיגה לאחור (back-out), תוך שימוש במסלולים שהוגדרו מראש כדי לאפשר נגישות מלאה למטופל. מערכת Discovery IGS 730 כוללת מנגנון של נסיגה לאחור בלחיצה בודדת (One-Touch-Back-Out), לתנועה מהירה וקלה של הפיגום הרחק מהמטופל. התנועה צפויה, מדויקת וקלה לשימוש, לבקרה מדויקת על המיקום בכל רגע בהליך. את מיקומי החניה ומרחקי הנסיגה אפשר להגדיר בהתאם לתצורות השונות של החדר.
"מהתרשמות ראשונה, המערכת תעניק לנו נגישות למטופלים בצורות שלא היו אפשריות קודם לכן. המערכת מאפשרת להתגבר על המגבלות של המערכות המעוגנות לרצפה או לתקרה, מבלי לוותר על אף אחד מהיתרונות" אמר ד"ר האל פולנדר, יו"ר המחלקה לרדיולוגיה וראש היחידה לרדיולוגיה התערבותית בבית החולים ורשת המרפאות סיינט לוק בפנסילבניה, אשר השתתף בהדגמות קליניות שבהן נעשה שימוש במערכת Discovery IGS 730. "כמי שהיה מעורב במחקר ובפיתוח של מוצרים כאלה במשך 25 שנים, הייתי אומר שזהו אחד הפרויקטים ההתערבותיים המהפכניים ביותר שראיתי. החשיבות של החידוש לטכנולוגיה של ההליכים ההתערבותיים שוות ערך לזו של הגלאי השטוח, או אף עולה עליה".
מלבד יתרונות הניידות, מציעה מערכת Discovery IGS 730 למעלה מ-20 חידושים משמעותיים נוספים. אחד מהם הוא טכנולוגיית Wide Bore 3D שמקילה על צילומי תלת ממד ומאפשרת לבצע צילומי תלת ממד בהיסט כדי לצלם, למשל, את שולי הכבד בהליכים אונקולוגיים בכבד, או את קו העור בהליכי מחט מונחי דימות.
"עם מערכת Discovery IGS 730יכולים רופאים לגלות מחדש את המרחב והתנועה, וליהנות מכל יכולות הדימות המתקדמות של מערכות ההתערבות המעולות של GE" אמרה שנטל לה שאט, מנהלת כללית של GE Healthcare Interventional Systems.
אודות חברתGE Healthcare בוועידת RSNA 2011
הוועידה שעורך מדי שנה בשיקאגו איגוד הרדיולוגים בצפון אמריקה (RSNA) מעניקה במה לחידושים האחרונים בעולם הדימות הרפואי. משתתפי הוועידה מוזמנים לבקר בדוכן של GE Healthcare, מספר 3335, באולם הדרומי של מרכז הירידים McCormick Place. במהלך שבוע הוועידה תפרסם חדשות ומידע בערוצים הבאים:
- תיק עיתונות דיגיטלי: http://newsroom.gehealthcare.com/press-kits/ge-healthcare-at-rsna-2011/
- Twitter: עקבו אחר העדכונים שלנו לפי הכתובת @GEHealthcare והתגית #GERSNA
- ערוץ YouTube: http://www.youtube.com/gehealthcare
- תמונות ב-Flickr: http://www.flickr.com/people/gehealthcare/
הערה לעורכים
תצלומים, סרטונים וחומרים נוספים יוצעו באינטרנט החל מהשעה 1:00 בצהריים לפי שעון CST בכתובת http://newsroom.gehealthcare.com/discovery.
אודות חברתGE Healthcare
חברת GE Healthcare מספקת טכנולוגיות רפואיות שמחוללות שינוי ושירותים שמעצבים עידן חדש בטיפול הרפואי. הניסיון העשיר שלנו בדימות רפואי וטכנולוגיות מידע, אבחון רפואי, מערכות לניטור מטופלים, גילוי תרופות, טכנולוגיות ייצור בתחום הביו-פרמצבטיקה, שיפור ביצועים ופתרונות ביצוע מסייעים ללקוחותינו להעניק טיפול טוב יותר לאנשים רבים יותר ברחבי העולם, בעלות נמוכה יותר. מלבד זאת, אנו משתפים פעולה עם גורמים מובילים בתחום הטיפול הרפואי, מתוך שאיפה לחולל את השינוי במדיניות ולקדם בהצלחה מערכות בריאות בנות קיימא.
במסגרת החזון שלנו לעתיד, אשר מכונה “healthymagination”, מוזמנים אנשים מרחבי העולם להצטרף למסע שלנו לפיתוח חידושים שמתמקדים בצמצום הוצאות, הגברת הנגישות ושיפור האיכות ברחבי העולם. המשרדים הראשיים של GE Healthcare, חברה בת של General Electric Company (NYSE: GE), שוכנים בבריטניה. העובדים של GE Healthcare ברחבי העולם מחויבים לשרת את בעלי המקצועות הרפואיים, ואת מטופליהם, ביותר מ-100 מדינות. פרטים נוספים על GE Healthcare אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.gehealthcare.com.
חדשות אחרונות אפשר למצוא בכתובת http://newsroom.gehealthcare.com.
1 לגבי מערכת Discovery IGS 730 הוגשה בקשה 510(k) לרשות האמריקנית למזון ותרופות (FDA), והיא אינה מוצעת למכירה בארצות הברית.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת GE Healthcare
הולי לנגדון, +1-414-429-6998
holly.langdon@ge.com
המקור: חברת GE Healthcare