הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Emerging Markets Communications

דפדפן SpeedNet שלEmerging Markets Communications נבחר כ-"שירות הענן המהפכני ביותר עבור אפריקה" בוועידת 2012 Cloud Africa Summit

השופטים בחרו בדפדפן הראשון שמבטיח 'אפס עכבה' (Zero Latency) בשל יכולתו להציג דפי אינטרנט "בקצב תקשורת של מרכז נתונים" ולספק שירותים נוספים לכמה מהארגונים המרוחקים ביותר באפריקה

27/5/2012 08:00
ועידת Cloud Africa 2012

יוהנסבורג ומיאמי--(BUSINESS WIRE)-- דפדפן SpeedNet של Emerging Markets Communications (EMC) נבחר כ-"שירות הענן המהפכני ביותר עבור אפריקה" (“Most Transformative Cloud Service for Africa”) בוועידת 2012 Cloud Africa Summit. השופטים ציינו את יכולתו של הדפדפן להציג דפי אינטרנט בקצב תקשורת של מרכז נתונים ולספק שירותים נוספים לכמה מהארגונים המרוחקים ביותר באפריקה, ובחרו ב-SpeedNet גם למקום השני בקטגוריה של "פלטפורמת הענן הטובה ביותר לאפריקה" (“Best Cloud Platform for Africa”) ולמקום השלישי בקטגוריה של "פיתרון הענן הטוב ביותר לתפוקה עסקית באפריקה" (“Best Business Productivity Cloud Solution in Africa”).

כדפדפן הראשון בעל  'אפס עכבה' (Zero Latency) לחיבורים לווייניים וקרקעיים, SpeedNet הוא דפדפן וירטואלי מבוסס ענן שנועד לספק את חוויית האינטרנט המהירה והעשירה ביותר שניתן להשיג כיום. על בסיס טכנולוגיות מרובות ומוגנות בפטנט של EMC, מבטיח SpeedNet בענן קצבי העלאה והורדה של 100 מסל"ש, על מנת להעניק חוויה אמיתית של פס רחב לגורמי ממשל, תאגידים רב לאומיים וארגונים לא ממשלתיים (ארגוני NGO) שממוקמים בשווקים מתפתחים ברחבי העולם או פועלים בשווקים כאלה.

בעזרת SpeedNet יכולים תאגידים וארגונים, אפילו במקומות המרוחקים ביותר, לגשת לאינטרנט, לשירותים מורחבים וליישומים ארגוניים דוגמת תוכנות לניהול קשרי לקוחות (CRM) ותכנון משאבים בארגון (ERP), בקצבי תקשורת של מרכז נתונים, להגביר את התפוקה באופן משמעותי ולקצר את הזמן עד לשירות (time-to-service) והזמן עד להשקה (time-to-market).

כן משפר דפדפן SpeedNet את האבטחה של היישומים הארגוניים והמידע. תוך שימוש בפרוטוקול ICA המשופר והמוגן בפטנט לווירטואליזציה של יישומים, ובניהול מרכזי של המידע בסביבה מאובטחת, מסייע דפדפן SpeedNet לצמצם את הסיכונים הנשקפים למשתמשים המרוחקים מאיומים דוגמת קוד זדוני או וירוסים.

"אנו שמחים לקבל את הפרס בוועידת Cloud Africa 2012, ואנו גאים שנבחרנו מבין הפתרונות החדשניים שהגיעו לשלב הסופי" אמר תומס לוקטיץ', סגן נשיא לווידאו ושירותי יישומים בחברת EMC. "כארגון שמתמקד בשיפור הקישוריות והרחבת התקשורת במקומות שהגישה אליהם קשה במיוחד, שמחנו על שחבר השופטים הכיר בתועלות שיכול דפדפן SpeedNet להביא ליבשת אפריקה".

כדפדפן שמיועד למשתמשי לוויין, הותאם SpeedNet לתרחישים הגרועים ביותר מבחינת זמינות של פס רחב, עומס ועכבה. אולם, הפלטפורמה האמינה יכולה לסייע בכל תנאי הקישוריות - ואפילו בסיבים אופטיים. למאפיינים אלה נודעת חשיבות רבה במקומות כמו יבשת אפריקה, שבה קיימים הבדלים משמעותיים בזמינות של רוחב הפס במקומות שונים.

דפדפן SpeedNet מציע:

- את חוויית האינטרנט המהירה ביותר בשוק - עם קצב מובטח בענן של 100 מסל"ש בהעלאה והורדה;

- ביצועים מעולים בכל תנאי העכבה, מ-50 אלפיות שנייה ועד 850 אלפיות שנייה;

- ירידה דרסטית במספר של נקודות האבטחה ויחידות הפיירוול;

- גישה מאובטחת לשירותי ענן ציבוריים ופרטיים;

- כניסה פשוטה לשירותי הערך המוסף של EMC (EMC Added Value Services) דוגמת UcNet3, HD Connect, טלפוניית אינטרנט (VoIP) ומסרים מיידיים (IM).

משאבי עזר

- מידע נוסף על השירותים הקרקעיים ושירותי הלוויין של EMC ברחבי העולם (EMC’s global terrestrial and satellite communication services);

- מידע נוסף על דפדפן SpeedNet;

- סרטון על דפדפן SpeedNet (video on SpeedNet).

אודות חברת Orange Business Services

חברת Emerging Markets Communications היא ספקית מובילה של תקשורת היברידית, אשר משלבת בין תקשורת קרקעית לתקשורת לוויין, ברחבי העולם. עם רשת איכותית ומנוהלת במלואה מציעה EMC פתרונות לוויין פרטיים ומקיפים ביותר מ-140 מדינות. EMC מתמחה במתן מענה למגוון צרכי התקשורת של לקוחותיה, אשר כוללים חברות נפט וגז, חברות טלקום, מוסדות פיננסיים, חברות מרשימת Global 2000 וארגונים רב לאומיים גדולים, גם מארצות הברית. כחברה מארצות הברית שמשרדיה הראשיים שוכנים בפלורידה, מפעילה EMC רשת של מרכזי תמיכה בבעלות מלאה במקומות אסטרטגיים (ארגנטינה, גרמניה, קזחסטן, רוסיה, בריטניה, תאילנד, איחוד הנסיכויות הערביות, ארצות הברית, קניה, אנגולה, ניגריה וסנגל). EMC מפעילה שלושה מתקני טלפורט בבעלות מלאה בארצות הברית ובאיחוד האירופאי, אשר מצוידים באנטנות 11 to 32m C, Plan C, Ku, Ka, L ו-X-band, וכן תשתיות מאובטחות ברמה גבוהה להתאוששות מאסונות והמשכיות עסקית בשטח של למעלה מ-11,000 מ"ר. המערכת שלנו לניהול איכות נושאת תו תקן ISO 9001-2009. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.emc-corp.net.

המקור: חברת Emerging Markets Communications
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Emerging Markets Communications,
תומס לוקטיץ', +1-305-539-1358 (משרד) או +1-305-989-6822 (נייד)
סגן נשיא לווידאו ושירותי יישומים
tluketich@emc-corp.net
או
Keith Communications
קתלין קית, +1-707-529-4507 (משרד/נייד)
kkeith@redshift.com