הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

הלוויין SES-4 החל לפעול

הלוויין ה-50 במספר של SES הוא גם הלוויין הגדול ביותר, ובעל העוצמה הגבוהה ביותר, מבין הלוויינים של SES

19/4/2012 08:10
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה כי הלוויין SES-4 נכנס לפעולה מלאה ומוכן לשירות בעמדת המסלול 338 מעלות מזרח.

הלוויין SES-4 שוגר בהצלחה מבסיס Cosmodrome בבייקונור, קזחסטן, באמצעות הרקטה ILS Proton Breeze M, ב-15 בפברואר 2012. הלוויין SES-4 מחליף את הלוויין NSS-7 בעמדת המסלול 338 מעלות מזרח ויספק קיבולת נוספת בעמדת המסלול המבוססת היטב של SES מעל האוקיינוס האטלנטי.

SES-4 הוא לוויין בעצמה של 20 קילו-ואט אשר מבוסס על הפלטפורמה המוכחת של Space Systems/Loral 1300 עם משדרים-משיבים לתחומי התדרים 52 C-band ו-72 Ku-band. אלומות C-band של הלוויין משרתות את אזורי אירופה ואפריקה בחצי הכדור המזרחי, את כל שטחן של יבשות אמריקה, בעוד שהאלומה העולמית תומכת בלקוחות ניידים וימיים. ארבע אלומות אזוריות ורבות עוצמה בתחום התדרים Ku-band ישרתו את אירופה, המזרח התיכון, מערב אפריקה, צפון אמריקה ודרומה, עם אפשרויות נרחבות למעבר בין המשדרים של תחומי התדרים C-band ו- Ku-bandלקישוריות משופרת. הלוויין תוכנן לספק שירותים במשך 15 שנים ומעלה.

מרטין האליוול, מנהל הטכנולוגיה הראשי של SES, מסר כי "אנו שמחים שהלוויין ה-50 במספר בצי בעולמי של SES החל לפעול ומודים לצוותים הטכניים שלקחו חלק בהפעלה של הלוויין החשוב ביותר שהצטרף לצי שלנו. SES-4 מציע שירותי תקשורת מתקדמים ללקוחות SES בשלוש יבשות, למגוון רחב של יישומים - ובכלל זה שידורי וידאו ישירות לבתים (DTH), תקשורת לוויין VSAT ושירותים לממשלות וליישומים ימיים".

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים אפשר למצוא בכתובת http://www.ses.com/4245221/library

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 50 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
איב פלטז
קשרי מדיה
טל. +352 710 725 311
Markus.Payer@ses.com