הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Heartbeat Experts

חברתHeartbeat Experts מכריזה על 20 פרויקטים חדשים שנוספו ברבעון הרביעי לניהול של מובילי דעה עיקריים (KOL) במזרח אסיה והאוקיינוס השקט

סינגפור --(BUSINESS WIRE)-- חברתHeartbeat Experts הודיעה היום כי ברבעון הרביעי נמכרו 20 פרויקטים של תוכנות לזיהוי מובילי דעה עיקריים (KOL identification) וניהול מובילי דעה עיקריים (KOL management) באזור מזרח אסיה והאוקיינוס השקט. פרויקטים אלה כוללים יישום בסין, יפאן, קוריאה, הודו, אינדונזיה ואוסטרליה. הלקוחות הם מענפי הפרמצבטיקה, הציוד הרפואי וציוד האבחון.

13/2/2012 07:30
היישום של פרויקטים אלה, בהובלת הצוותים המקומיים שלHeartbeat Experts  בכל מדינה, מבוסס על פלטפורמת התוכנה לניהול מובילי דעה עיקריים (KOL management) של החברה, אותה מאכלסים בפרופילים של מובילי הדעה העיקריים שזוהו. הפרופילים של מובילי הדעה העיקריים מכינים על סמך מקורות ציבוריים בשפה המקומית ובהתאם לחוקים לשמירה על הפרטיות בכל מדינה.

לדברי לארי כהן, נשיא Heartbeat Experts, "ההכרזה מאשרת את מעמדנו כספקית המובילה של פתרונות לניהול מובילי דעה עיקריים באזור מזרח אסיה והאוקיינוס השקט. נוכח החשיבות הגוברת של השווקים המתפתחים באסטרטגיות הצמיחה של חברות שעוסקות במדעי החיים, הן מבקשות להסתייע בידע העולמי במיפוי של מובילי דעה עיקריים (KOL mapping) בשילוב עם נוכחות מקומית. הצוותים המקומיים שלנו מספקים פרויקטים שמותאמים במיוחד לשפה ולתקנות בכל מדינה".

קרן פריאדרשיני, מנהלת אזור אסיה בחברת Heartbeat Experts, הוסיפה כי "20 הלקוחות החדשים משקפים את החשיבות הגוברת שמייחסים הלקוחות באזור מזרח אסיה והאוקיינוס השקט לניהול מובנה של מובילי דעה עיקריים. הם מכירים בהשפעה של מובילי הדעה העיקריים על הצלחת המוצרים שלהם. הודות לבחירה יעילה של מובילי הדעה העיקריים לכל תחום עסקי, מעניקה המתודולוגיה של Heartbeat Experts יתרונות רבים מעבר לשיטות המסורתיות לזיהוי מובילי דעה עיקריים (KOL identification). יישום מובנה של תוכנה לניהול מובילי דעה עיקריים מעניק תמורה גבוהה יותר להשקעה בפרויקטים שקשורים למובילי דעה עיקריים".

אודות חברת Heartbeat Experts

בחברת Heartbeat Experts עובדים עם למעלה מ-150 לקוחות בפרויקטים לניהול של מובילי דעה עיקריים וגישה שיווקית. לחברת Heartbeat Experts משרדים באירופה, מזרח אסיה והאוקיינוס השקט, אמריקה הלטינית וצפון אמריקה, והפתרונות שהיא מציעה - תוכנות וניתוח נתונים - מיושמים בחברות מענפי הפרמצבטיקה, ציוד רפואי,ביו-טכנולוגיה, אבחון וחיסונים.

המקור: חברת Heartbeat Experts
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Heartbeat Experts
מישל קוק, +1-212-941-9041
solutions@heartbeatexperts.com