הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
EVault

חברת EVault משתפת פעולה עם חברת ASBISC בהפצה למזרח אירופה והמזרח התיכון

שיתוף הפעולה מרחיב באופן משמעותי את טווח ההגעה של פתרונות Evault לגיבוי ושחזור בשווקים הצומחים של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה

27/9/2012 12:00
שיתוף הפעולה מרחיב באופן משמעותי את טווח ההגעה של פתרונות Evault לגיבוי ושחזור בשווקים הצומחים של אירופה, המזרח התיכון ואפריקהדן בוס, הולנד --(BUSINESS WIRE)-- EVault, חברה של Seagate (NASDAQ:STX), וחברת ASBISC Enterprises (WSE:ASBIS), מומחית בהפצת מיחשוב בשוקי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, הודיעו היום כי חברת ASBISC הצטרפה לתוכנית השותפים של EVault (EVault® Partner Program) ותפיץ את המוצרים והשירותים המקושרים לענן (cloud-connected™) של EVault  לגיבוי ושחזור (backup and recovery) ברחבי מזרח אירופה והמזרח התיכון.

ההפצה במזרח אירופה תכלול את קרואטיה, הונגריה, רומניה, סלובקיה, צ'כיה, סלובניה, ביילרוס וקפריסין. במזרח התיכון תכלול ההפצה את מדינת איחוד הנסיכויות הערביות, אשר כוללת את הנסיכויות אבו דאבי, עג'מאן, דובאי, פוג'יירה, ראס אל ח'ימה, שארג'ה ואום אל-קיוין.

"אנו שמחים לחתום על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם EVault, אשר מבטיח שנוכל להוסיף ולספק ללקוחותינו בערוצי השיווק את הפתרונות האיכותיים והחסכוניים ביותר" אמר לוריין ג'ורנו, סגן נשיא בכיר בחברת ASBISC Enterprises. "הפתרונות של EVault להגנת נתונים (data protection) מציעים יכולות מוכחות של גיבוי ושחזור בפלטפורמות מרובות - יכולות שזקוקים להן בשווקים אלה, בעלי קצב הצמיחה המהיר".

חברת EVault מספקת פתרונות להגנה על נתונים במתכונת מקומית, כשירות ענן או כמוצר מקושר לענן (cloud-connected) - כלומר, פיתרון היברידי - על מנת לסייע לארגונים להגן על הנתונים העסקיים ולגשת אליהם. חברת EVault הובילה את המעבר של הענף למודלים היברידיים של אחסון, עם מערכת אקולוגית משולבת וייחודית של תוכנות אחסון EVault, תוכנה במתכונת שירות (SaaS), שירותים מנוהלים והתקנים שמסייעים להבטיח כי הלקוחות ישמרו על המשכיות עסקית בסביבות שכוללות פלטפורמות מרובות ואתרים מרובים. השירותים של EVault להגנה על נתונים והתאוששות מאסונות, לצד שירותי האחסון הנוספים שהחברה מציעה, מציעים ביצועים אופטימליים בסביבות מבוזרות; נסמכים על תשתית מאובטחת ואמינה לאחסון בענן; ומגובים בשירות לקוחות איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

"כאשר חברות עסקיות רבות יותר פועלות במתכונת גלובלית ומפעילות צוותים במיקומים גיאוגרפיים מגוונים ברחבי העולם, מיוחסת למזרח אירופה ולמזרח התיכון חשיבות אסטרטגית במסגרת המאמצים להבטיח יתרון עולמי ייחודי. חברות שמרחיבות את פעילותן למזרח אירופה ולמזרח התיכון חייבות להבטיח שגם באזורים אלה הן יוכלו להציע הגנה על נתונים באותה רמה כמו באזורים מבוססים יותר" הסביר יוהאן פליקאאן, מנהל וסגן נשיא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת EVault. "משום כך, אנו שמחים מאוד שחברת ASBISC תפיץ את החבילה של התוכנות והשירותים שלנו, המקושרים לענן (cloud-connected), להגנה על נתונים, באזורים מבטיחים אלה".

אודות חברת ASBIS

חברתASBISc Enterprises  (WSE: ASBIS) שוכנת בקפריסין ומתמחה בהפצה של מוצרי מיחשוב של חברות מובילות בעולם דוגמת Intel, AMD, Seagate, Samsung, Microsoft, Apple, Dell, Toshiba, Acer, Lenovo ו-Hitachi. לחברה חברות בנות ב-29 מדינות, יותר מ-1,240 עובדים ו-26,000 לקוחות פעילים ביותר מ-85 מדינות ברחבי העולם, ובשנת 2011 הסתכמו הכנסותיה ב-1.48 מיליארד דולרים של ארה"ב. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט של החברה, בכתובת www.asbis.com.

אודות חברת EVault

למעלה מ-38,000 חברות נסמכות על שירותי EVault המקושרים לענן (cloud-connected) לגיבוי ושחזור. השירותים מסופקים על ידי מומחים לשחזור נתונים (data recovery experts) תוך שימוש בטכנולוגיה הטובה ביותר שמקושרת לענן. פתרונות הגיבוי (backup solutions) של EVault משלבים בצורה מושלמת בין גיבוי מקומי לבין גיבוי מקוון להגנה על נתונים (data protection), גישה מהירה לנתונים מקומיים ויכולת מובטחת בענן להתאוששות מאסונות. הטכנולוגיה של EVault מתאימה בצורה אופטימלית לסביבות מבוזרות ומגובה בענן מוקשח, והיא משמשת, בין השאר, ספקיות של שירותי ענן (cloud services providers), מרכזי נתונים, חברות טלקום, חברות תוכנה עצמאיות (ISVs) וגורמים רבים נוספים. EVault היא חברה של Seagate. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט של החברה, בכתובת http://www.evault.com/.



עקבו אחר @EVault בשירות Twitter

https://twitter.com/EVault

הירשמו לבלוג

http://blogs.evault.com/

וסמנו 'אהבתי' בדף Facebook של EVault

http://www.facebook.com/pages/EVault/166870243331542

 

כל הזכויות שמורות לחברת 2012 EVault. המונחים Seagate, Seagate Technology ולוגו Wave הם סימני מסחר רשומים של חברת Seagate Technology בארצות הברית ו/או במדינות נוספות. המונחים  EVault ו-cloud-connected הם סימני מסחר או סימני מסחר רשומים של חברת EVault או של אחת מהחברות המסונפות אליה בארצות הברית ו/או במדינות נוספות. כל שאר סימני המסחר או סימני המסחר הרשומים שייכים לבעלים המתאימים.

המקור: חברת EVault
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת TopLine Communications
שרלוט וורד, +44 (0) 207 580 6502
charlotte@toplinecomms.com