הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
American Express Global Business Travel

אמריקן אקספרס נסיעות עסקים גלובליות מודיעה על מינויי בכירים

צוות הנהלה מוביל בתחומו ינחה המשך שינוי המבנה העסקי של החברה: התמקדות באסטרטגיות שיתנו מענה לקונסומריזציה וגלובליזציה של מגזר הנסיעות העסקיות. הזרקת הון בסך 900 מיליון דולר תושקע בטכנולוגיה, ניתוח מידע והפקת תובנות, התרחבות גלובלית ושותפויות

2/7/2014 03:40
ניו יורק (BUSINESS WIRE)--בעקבות ההודעה כי העסקה המשותפת של אמריקן אקספרס נסיעות עסקים גלובליות (להלן "GBT" או "החברה") הושלמה, הודיעה היום החברה על מינויי חברים חדשים לצוות המנהלים שלה. בנוסף למינויו של גרג אוהרה כיושב ראש הדירקטוריון ושל ביל גלן כנשיא ומנכ"ל, מינתה החברה את פאט בורק כמנהל אדמיניסטרציה ראשי, של נורמה קוריו כמנהלת כספים ראשית ושל ג'ואן קרוז כמנהלת משאבי אנוש ראשית.

 "אני שמח לצרף לצוות את פאט, את נורמה ואת ג'ואן ל-GBT בתקופה מסעירה זו של שינוי", אמר ביל גלן. "יחד עם הצוות המנהל האיכותי הקיים שלנו, הם ישחקו תפקיד מכריע בפיתוח התוכניות שלנו לספק ערך יוצא דופן באיכותו לקהל לקוחותינו ולשותפינו. הודות למורשת המותג שלנו, לרשת העולמית וליכולות החזקות שהושחזו לאורך עשרות שנים של חיבור העולם באמצעות נסיעות, GBT מובילה בתעשייה שלנו. זוהי זכות ואחריות אליה אנו מתייחסים ברצינות רבה. אבל על התעשייה שלנו, בדומה לתעשיות אחרות, להתפתח עם הקונסומריזציה והגלובליזציה של המסחר המודרני. בין אם מדובר בפונקציונליות מובייל, אפליקציות דינמיות או פשוט דרכים קלות ומהירות יותר לעשות עסקים,לאמריקן אקספרס GBT יש כיום את המשאבים להמשיך, לחדש ולשנות את דרך הפעולה של נסיעות עסקים.

 "עם יצירת העסקה המשותפת שלנו והזרקת ההון בסך 900 מיליון דולר מן המשקיעים שלנו, יש כיום בידנו משאבים שאפילו עולים על הדרוש לנו כדי לא רק להישאר בחזית התעשייה אלא להיות החלוצים ההולכים לפני המחנה. עבור GBT אמריקן אקספרס, טכנולוגיה היא תחום השקעה, מומחיות וחדשנות, בו עונים על צרכי הנוסע העסקי וגם מציעים שליטה ושקיפות למנהלי הנסיעות. מאגר הנתונים האדיר שלנו יפיק ערך גדול אף יותר עבור לקוחותינו ושותפינו. הודות לטביעת הרגל העולמית הגדלה שלנו וליכולות החדשות שרכשנו, נמשיך להציע ללקוחות פריסה גלובלית ומומחיות מקומית. בקצרה, אנחנו מאמינים שכיום יש בידנו נוסחה שאין דומה לה."

 ביוגרפיות מנהלים

גרג אוהרה, יושב ראש הדירקטוריון, הוא משקיע בעל ניסיון רב בתעשיית הנסיעות. הוא הקים את חברת Certares ומשמש כיום כיושב הראש שלה וכמנכ"ל. מר אוהרה הוא גם חבר דירקטוריון ב- Travel Leaders Group וכיהן בעבר בדירקטוריונים ב- Carlson Wagonlit Trave, Travelport, Worldspan Technologies, ובחברות אחרות. טרם הקמת Certares הוא היה מנהל ההשקעות הראשי בקבוצת ההשקעות המיוחדת ב- JPMorgan Chaseוכן היה מנהל בפועל ב- One Equity Partners. בתחילת הקריירה שלו כיהן כסמנכ"ל תכנון ופיתוח ב-        Worldspan Technologies וב-Worldspan, כסמנכ"ל בכיר ב-Sabre, והחזיק במשרות שונות נוספות. הוא בעל MBA מאוניברסיטת ואנדרבילט.

 ביל גלן, נשיא ומנכ"ל, כיהן בעבר כנשיא שירותים מסחריים גלובליים בחברת אמריקן אקפרס, תפקיד שבמסגרתו היה אחראי על היחידות העסקיות של תשלומי חברות גלובליות ושל נסיעות עסקיות גלובלית. מר גלן הצטרף לאמריקן אקספרס בשנת 2002 כנשיא עסקי שירותים מסחריים באמריקה הצפונית. בשנת 2007 הוא מונה לנשיא מחלקת שירותים מסחריים גלובליים ולקח עליו את האחריות לרשת המסחר העולמית, המשמשת כשותף רוכש, מעבד ומשווק למיליוני הסוחרים ברחבי העולם המכבדים כרטיסי אמריקן אקפרס. בין השנים 2008-2014 היה מר גלן סגן מנהל אמריקן אקספרס וחבר בוועדת התפעול, אחראי לניתוב האסטרטגיה של אמריקן אקספרס ולקביעת סדר העדיפויות שלה. מר גלן הצטרף לאמריקן אקספרס אחרי 12 שנים בפפסי-קולה, בה כיהן כנשיא מחלקת שירותי מזון לצפון אמריקה בפפסי-קולה, סגן נשיא תפעול מחלקת Fountain Beverage בפפסי-קולה, ומנהל מפעלי הביקבוק של פפסי-קולה בניו-ג'רזי. הוא החל את הקריירה שלו כנציג מכירות בפרוקטור אנד גמבל והחזיק בכמה תפקידי ניהול מכירות בחברה בחוף המזרחי של ארצות הברית. מר גלן בעל BA ו-MA מאוניברסיטת Lehigh.

 פאט בורק, מנהל אדמיניסטרציה ראשי, מתמקד במרכוז תפעולי מפתח ארגוניים ובהבטחת יציאה חלקה מהסכמי שירותי המעבר (TSA) בין GBT לבין אמריקן אקספרס. מר בורק מביא עימו לתפקיד זה שפע ניסיון מתפקידים קודמים בחברות מובילות בתעשיית הנסיעות כגון Worldspan ו-Travelport, כמו גם מעל ל-25 שנות ניסיון תפעולי ובמכירות בחברות טכנולוגיה מתקדמת. לאחרונה שימש שותף בקרן ההשקעות הפרטיות של Blackstone והיה אחראי לאסטרטגיה טכנולוגית ומיקור עבור חברות הפורטפוליו וכן לפריסת פעילויות בחברות שזה עתה נרכשו. בחברת Perot Systems מר בורק היה חבר בצוות הסטארט אפ שבנה את החברה והפך אותה לספקית שירותי טכנולוגיה גלובלית. מר בורק החל את הקריירה שלו ב- Electronic Data Systems כמהנדס מערכות. מר בורק בעל תעודת B.S. בניהול תעשייתי מאוניברסיטת מדינת ארקנסו.

 נורמה קוריו, מנהלת פיננסים ראשית, אחראית לניהול הפיננסי הכולל של החברה, לדיווחים הפיננסים שלה ולשקיפות הפיננסית, ולמספר פעילויות החברה ביניהן בקרה, גזברות, מיסוי ותכנון לטווח ארוך. לאחרונה כיהנה גב' קוריו כנשיאה שותפה וכמנהלת בפועל בחברת Miller Buckfire, חברה מובילה בארגון מחדש המתמקדת באספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי ופיננסי במצבי עקה. טרם הצטרפותה ל-Miller Buckfire, גב' קוריו עבדה 30 שנה ב-PMorgan Chase & Co.- כשבסופה של תקופה זו כיהנה כראש קבוצת השקעות מיוחדות שהשקיעה בחברות במצוקה פיננסית. באוגוסט 2008 מונתה גב' קוריו לגזברית  JPMorgan Chaseוהייתה אחראית לניהול הישיר של מאזן החברה בשווי 2.3 מיליארד דולר, הון, מימון גלובלי, נזילות, שירותי ביטוח ויחסים עם חברות לדירוג אשראי. לפני כן היא הייתה ראש ארגון מחדש במחלקת בנקאות ההשקעות של החברה. גב' קוריו גם החזיקה במשרות מימון חברות, הלוואות, יחסי משקיעים וניהול אשראי וסיכון. גב' קוריו היא בעלת MBA בבנקאות ומימון מאוניברסיטת Pace ו-BA בכלכלה מקולג' LeMoyne.

 ג'ואן קרוז, מנהלת משאבי האנוש הראשית, אחראית לכל פעילות משאבי האנוש ולפיתוח וטיפוח מאגר העובדים העולמי של החברה כדי לקדם צמיחה עסקית. לאחרונה הייתה גב' קרוז המקימה והשותפה בחברת ייעוץ משאבי אנוש, Human Capital Partners, שסיפקה שירותים לחברות בתחומי טיפוח כשרון, תגמול, ועיצוב מחדש של מערכות ארגוניות לקראת פרויקטים של רכישה ואינטרגרציה. טרם הקמת HCpartners  כיהנה גב' קרוז כסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת Travelport LTD והייתה אחראית על פעילות משאבי אנוש גלובלית שכללה תגמול, כשרון, הפעלה, מתקנים, אחריות תאגידית ותקשרות פנים ארגונית. גב' קרוז החזיקה גם בתפקיד סמנכ"ל מחלקת שירותי תיירות עסקית ב-Cendant, החברה שקדמה ל- Travelport. לגב' קרוז תוארB.S. ביחסי עבודה ותעשייה מאוניברסיטת קורנל ותואר MA בפסיכולוגיה מאוניברסיטת קולומביה.

 אודות אמריקן אקספרס Global Business Travel (GBT)

ממוקמת בצומת של מסחר ונסיעות, אמריקן אקספרס Global Business Travel מציעה ללקוחותיה רשת מקיפה, שירות מהימן, ותובנות עומק העוזרות להניע אנשים ועסקים קדימה. אמריקן אקספרס Global Business Travel מספקת פתרונות נסיעה מובילים, שירותי יעוץ משולבים, מחקר קנייני, ויכולות מפגשי עבודה ואירועים קצה לקצה. שירותים חדשניים אלה מאפשרים ללקוחות לטייב את התמורה מהשקעתם בנסיעות ובפגישות עבודה. לקריאה נוספת ראו www.amexglobalbusinesstravel.com.

המקור: American Express Global Business Travel

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

American Express Global Business Travel
Americas
Christine Elliott, 212-640-0622
christine.s.elliott@aexp.com
or
Diana Postemsky, 212-640-9203
diana.c.postemsky@aexp.com
or
EMEA
Katrina Robson, +44 (0)1273 215172
katrina.j.robson@aexp.com
or
JAPA
Sarah Blades, +61 2 9271 1467
sarah.j.blades@aexp.com