הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Servergy

Servergy בונה גשר בין מחשוב פתוח לבין OpenPOWER

Servergy עוזרת לחברות לעצב ולבנות פלטפורמות Power8 ולהתחרות בחומרת שרת נפח קומודוטי להטמעת אפיוני scale-up ו-scale-out ברחבי העולם

21/5/2014 12:00

דובאי, איחוד האמירויות הערביות—(BUSINESS WIRE)—חברת העיצוב והחדשנות לקלינטק IT, Servergy, Inc., הודיעה במהלך אירוע מחשוב פתוח של IDC, שנערך בבורג' אל ערב שבדובאי, כי היא חברה למעבדת הענן והביג דאטה סן אנטוניו שבאוניברסיטת טקסס ((UTSA- המעבדה היחידה בצפון אמריקה של מחשוב פתוח – כדי ליצור גשר של  חדשנות פתוחה בין מיזם המחשוב הפתוח לבין OpenPOWER לטובת שתי הקהילות.


מייסד, יו"ר ומנכ"ל חברת Servergy, ביל מאפ, נתן הרצאת אורח באירוע מיזם המחשוב הפתוח בדובאי בנושא גישור בין מחשוב פתוח ל-OpenPower לשם חדשנות פתוחה, ואמר "מעבדת ה-OCP Power8 החדשה מגשרת בין מחשוב פתוח לבין  OpenPOWER ומאיצה את קצב החדשנות הפתוחה בתעשייה כולה".


מאפ הוסיף ואמר: "עם השקעתה של IBM ב-Power8 וב-OpenPOWER, לצד מחויבות המחשוב הפתוח לפתרונות web scale פתוחים, אנו רואים זאת כצעד ההגיוני הבא וכגשר שיאפשר ל-Power8 להתחרות בשרתי קומודוטי. שתי הקהילות משקיעות רבות בעתיד ואנו רואים פוטנציאל רב ואפשרויות שילוב מלהיבות של OpenPower ואפליקציות מחשוב פתוח בעזרת Power8".


"אנו מאד נלהבים לחבור לחברת Servergy וליצור יחדיו את מעבדת ה-Power8 לפתרונות מחשוב פתוח הראשונה בעולם", אמר פול ראד, מנהל ב-UTSA לחקר מחשוב ענן וביג דאטה ויו"ר המועצה המייעצת למחשוב ענן. המעבדה תתפקד כגשר של חדשנות פתוחה בין מיזם המחשוב הפתוח לבין קהילת OpenPOWER למטרות חקר שווקי ענן וביג דאטה עתירי מחשוב ובהיקפים גדולים".


מעבדת המחשוב הפתוח Power8 החדשה תתמקד בפלטפורמות Power8 עבור חומרת שרת נפח קומודוטי לאפליקציות scale-up וscale-out למרכזי דאטה ברחבי העולם. חברת יבמ הצהירה כי Power8 מסוגלת לעבד עומסי עבודה של ביג דאטה פי 50 עד 1000 מהר יותר בהשוואה למערכות דומות.



אודות חברת Servergy


Servergy תוארה בידי Gartner, חברת המחקר והייעוץ ל-IT המובילה בעולם, כ-"משבש מהפכני"  ב-"סערת מרכזי הנתונים" הצפויה.   Servergyהיא חברת קלינטק IT לעיצוב וחדשנות הניצבת בחזית החדשנות בתעשייה בפיתוח טכנולוגיה בת קיימא עבור מרכזי נתונים גלובליים וכן עבור אפליקציות מוטמעות, באמצעות הפטנט הרשום שלה לאדריכלות קלינטק ™ .  Servergy היא שותפה עסקית של יבמ וחברה ב- OpenPOWER כמו גם במיזם המחשוב הפתוח. Servergy משתפת פעולה עם רשימה הולכת וגדלה של חברות עולמיות מובילות. Servergy יושבת בדאלאס, טקסס, ארה"ב. למידע נוסף בקרו באתר החברה www.servergy.com או בטוויטר @Servergy.

המקור: Servergy, Inc.


לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Brooks & Associates Public Relations, Inc. (for Servergy)
Virginia Brooks, 214-299-8513
Mobile: 214-923-5859
virginia@brooksandassociatespr.com