הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

חברת TSYS חתמה על הסכם לפיתרון PRIME 4 עם Paynet

הספקית המובילה של שירותים פיננסיים בקניה שדרגה לפיתרון החדש של TSYS

23/9/2012 12:00
קולומבוס, ג'ורג'יה ודובאי, איחוד הנסיכויות הערביות --(BUSINESS WIRE)-- חברתTSYS  הודיעה היום כי חברת Paynet, אחת הספקיות המובילות של שירותים פיננסיים למנפיקים וקונים בקניה, חתמה על הסכם להגירת המערך של כרטיסי Visa™ שברשותה ל-PRIME 4, הגרסה החדשה של הפיתרון של TSYS לרישוי כרטיסים וניהול סוחרים.

חברת Paynet, שהוקמה בשנת 2003 ואשר משרדיה הראשיים שוכנים בניירובי שבקניה, היא לקוחה של TSYS מאז שנת 20041, כאשר רכשה רישיון ראשון לפיתרון לניהול כרטיסים על מנת לספק מערך מלא של שירותים במיקור חוץ לעיבוד כרטיסים בחזית ובעורף, וכן טיפול בהונאות, עבור מוסדות פיננסיים ברחבי קניה ומזרח אפריקה.

פלטפורמת PRIME תומכת בשיתוף הפעולה של Paynet עם TSYS לאספקת שירותים וחידושים, תוך הגברה משמעותית של זמינות התשלומים ברחבי האזור ושיפור האיכות והמבחר עבור העסקים והצרכנים. התפקיד החלוצי שמילאה Paynet זכה להכרה של Aitec Banking and Mobile Money 2012, כאשר החברה זכתה בפרס היוקרתי על מנהיגות בענף (Industry Leadership Award) בזכות הממשל התאגידי, המנהיגות, הפיתוח והחדשנות שהיא ממשיכה לספק בענף התשלומים במזרח אפריקה.

"על מנת להמשיך את ההצלחה שלנו בשוק זה היצבנו לעצמנו כיעד ב-Paynet להשתמש אך ורק בטכנולוגיות הטובות שבנמצא. בפיתרון PRIME 4 מצאנו מענה לצרכים הרב-מוסדיים שלנו, ואנו יודעים שאפשר לסמוך על TSYS כשותפה שתוסיף לספק לנו תמיכה תפעולית ברמה של מחלקה ראשונה" אמר ברנרד מתיומן, מנכ"ל Paynet.

"אנו שמחים שב- Paynetבחרו לשדרג את פיתרון TSYS PRIME ומצפים לחלוק בניסיון שלנו ולספק תמיכה מעל לכל תחרות על מנת לסייע ל- Paynetלהוסיף ולהרחיב את ההיצע שלה בשוק" אמר ג'עפר אגה-ג'עפר, מנהל למזרח התיכון ולאפריקה בחברת TSYS. "עם אבטחה משופרת וניהול טוב יותר של סיכונים וערעורים, מספק פיתרון PRIME 4 תפקודים מורחבים ויתרונות מקיפים. השדרוג הוא הוכחה נוספת לכך ש- PRIMEהיא הפלטפורמה הנבחרת במוסדות שמספקים שירותים פיננסיים".

PRIME 4 הוא פיתרון רב לשוני, מרובה מטבעות, שתומך במוסדות מרובים וכולל מוצרים רבים למנפיקים וקונים. טביעת הרגל העולמית שלו כוללת כ-130 לקוחות ביותר מ-70 מדינות. חברת TSYS מספקת פתרונות לתשלומים באפריקה מאז שנת 1994 ומשרתת יותר מתריסר לקוחות, ובכלל זה בנקים מובילים, בדרום אפריקה, ניגריה וקניה. לחברת TSYS משרדים אזוריים בדובאי שבאיחוד הנסיכויות הערביות והיא מפעילה צוותי תמיכה שכוללים מומחים מקומיים עם גישה ליותר מ-8,000 עובדים מומחים ברחבי העולם.



אודות חברת TSYS

אנו בחברת TSYS (NYSE: TSS)  מאמינים שהתשלומים צריכים להתבסס על צרכי האנשים - ולא להיפך. גישה זו אנו מכנים "תשלומים מוכווני-אנשים" (People-Centered PaymentsSM). הצבת האנשים במוקד של כל החלטה שאנו מקבלים, שירות לקוחות ותובנות מקצועיות מעל לכל תחרות, מסייעים לחברת TSYS לתמוך במוסדות פיננסיים, חברות עסקיות וגורמי ממשל ביותר מ-80 מדינות. אנו מציעים פתרונות שמאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים, שירותים של כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסים משולמים מראש (Prepaid), פתרונות תשלום במכשירים ניידים, שבבים, כרטיסים לביטוח רפואי ופתרונות נוספים שמסייעים לכל מי שפועל בשוק העולמי לבצע עסקאות אלקטרוניות בצורה בטוחה, מהימנה, קלה ונוחה.

המשרדים הראשיים של חברת TSYS שוכנים בקולומבוס, ג'ורג'יה, והחברה מפעילה משרדים מקומיים ביבשות אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אסיה. חברת TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים המובילים. החברה נכללת ברשימת Fortune 1000 ונבחרה כאחת מבין החברות האתיות ביותר בעולם לשנת 2012 (2012 World's Most Ethical Companies) על ידי מגזין Ethisphere. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת  www.tsys.com.

1חברת Paynet הייתה קודם לכן לקוחה של חברת Card Tech Limited  (CTL) אשר נרכשה על ידי TSYS  בשנת 2006.

 

המקור: חברת TSYS  
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי משקיעים של TSYS
שון רוברטס, +1-706-644-6081
shawnroberts@tsys.com
או
קשרי מדיה של TSYS
סייל מימס, +1-706-644-3110
cylemims@tsys.com
או
חברתTSYS
שרה רפל, +357.22882600
sara.ruffell@ctl.com
או
חברת Paynet
רומנה רג'פוט, +254 722322761
rajputr@paynet.co.ke