הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Bomgar

משרד העבודה של קטאר מספק תמיכה טכנית לעובדים מרוחקים בעזרת הפיתרון של Bomgar

פיתרון התמיכה המאובטח של Bomgar מסייע לפתור בעיות במהירות ולהגביר את התפוקה

30/5/2012 02:30
ג'קסון, מיסיסיפי--(BUSINESS WIRE)-- חברת Bomgar, ספקית מובילה של פתרונות מאובטחים לתמיכה מרחוק (secure remote support solutions), הודיעה היום כי משרד העבודה של קטאר יכול להעניק כעת לעובדים במקומות מרוחקים תמיכה טכנית בזמן אמת, בעזרת הפיתרון של Bomgar. במשרד העבודה של קטאר מחויבים לספק שירותים איכותיים וליישם שיטות סטנדרטיות לקידום העבודה, בהתאם לחזון וליעדים שמציבה ממשלת קטאר. על מנת לתת מענה לצרכי העובדים ברחבי המדינה, מפעיל המשרד עשרה סניפים מרוחקים, שכולם נתמכים על ידי מוקד מרכזי אחד לשירותי מיחשוב.

בשיתוף פעולה עם החברות Gulf Business Center w.l.l Qatar ו-Whitehats Computer Maintenance, ביקשו במשרד העבודה ליישם כלי לתמיכה מרחוק שיתן מענה לדרישות התמיכה הן בעובדים מקומיים והן בעובדים מרוחקים. מלבד האתגרים הכרוכים בתמיכה במשתמשי קצה במקומות מרוחקים, על הטכנאים היה להתמודד גם עם סוגיות של גישה מרחוק למגוון מכשירים (multitude of devices) - ממחשבים שולחניים ומחשבים נישאים ועד מדפסות וסורקים - ותיקונם. "הודות ליישום הידידותי למשתמש וליכולת לגשת מרחוק למכשירים הן ברשת הפנימית והן מחוץ לתחומיה, הפיתרון של Bomgar היה הבחירה הטבעית שנתנה מענה לכל צרכי התמיכה שלנו" אמר פואד תאופיק אחמד, מנהל תמיכה טכנית במשרד העבודה של קטאר. "מאחר ומוקד התמיכה משמש כנקודה המרכזית היחידה שאליה פונים מכל המחלקות של המשרד, אנו זקוקים לכלי אמין שיסייע לנו לתת מענה מהיר ולפתור בעיות טכניות על מנת לשמור על רמות התפוקה של העובדים המקומיים והמרוחקים".

גם האבטחה (Security) הייתה אחד השיקולים העיקריים של המשרד. "במשרד העבודה מייחסים לאבטחה חשיבות עליונה. הם זקוקים לפיתרון שיאפשר לתמוך בעובדים מרוחקים בצורה אמינה ויעילה, תוך שמירה על האבטחה של הנתונים והמערכות" אמר ריזוואן סביר, מנהל כללי בחברת Whitehats Computer Maintenance. ריטה מלהם, מנהלת הכספים הראשית של חברת Business Center w.l.l, השותפה העסקית של Whitehats בקטאר, מצטרפת לעמדתו של סביר לגבי החשיבות של האבטחה בפתרונות לתמיכה מרחוק. "היה ברור לנו שמאפייני האבטחה של הפיתרון של Bomgar מתאימים מאוד לצרכים של משרד העבודה".

"ההתקן המקומי (on-premise appliance) של Bomgar מותקן מאחורי הפיירוול שלנו ואמצעי האבטחה הנוספים, ואנו נהנים מבקרה טובה יותר על הרשאות הגישה לנתונים" הוסיף פואד תאופיק אחמד.

"גופים במגזר הציבורי אוספים ומאחסנים פרטים רבים, אישיים ורגישים ומחלקות המיחשוב של גופים אלה אחראיות על אבטחת המידע ושמירתו" ציין נתן מק'ניל (Nathan McNeill), ממייסדי  Bomgar ומנהל האסטרטגיה הראשי של החברה. "מאחר וכלים לגישה מרחוק מוזכרים לעתים קרובות כאחד מהאמצעים הנפוצים ביותר שבהם משתמשים האקרים כדי לחדור למערכות, חייבים מנהלי המיחשוב בגופים הממשלתיים לבחור בפתרונות הבטוחים ביותר לתמיכה מרחוק, על מנת שלא לסלול נתיבי גישה להאקרים או להגדיל את הסיכונים".

במבט קדימה, מצפים אנשי התמיכה של משרד העבודה לצמצם את הזמן והעלות הכרוכים בפיתרון של תקריות מיחשוב. "מלבד החיסכון בזמן הנדרש כדי לפתור בעיות המיחשוב, נוכל גם לעשות שימוש מועיל יותר במיומנויות של אנשי הצוות, ונחסוך את הצורך לשכור אנשי צוות נוספים" ציין אחמד.

פרטים נוספים על הפיתרון של Bomgar לתמיכה מרחוק אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.bomgar.com.

אודות חברת Bomgar

חברתBomgar  מספקת פתרונות לתמיכה מרחוק, אשר מסייעים לתמוך בצורה קלה ובטוחה במערכות מחשב ובמכשירים ניידים. המוצרים של החברה, אשר מבוססים על התקן, מסייעים לארגונים לשפר את היעילות והביצועים של אנשי התמיכה הטכנית, ומאפשרים להם לתמוך מרחוק כמעט בכל התקן או מערכת, בכל מקום בעולם - ובכלל זה מערכות Windows, Mac, Linux, iOS, Android, BlackBerry ועוד. למעלה מ-6,500 ארגונים, ב-65 מדינות, יישמו פתרונות שלBomgar  כדי להשיג שיפור מהיר בשביעות הרצון של הלקוחות ולהפחית את העלויות בצורה דרמטית. Bomgar היא חברה פרטית שמפעילה משרדים בג'קסון, אטלנטה, וושינגטון הבירה, פריז ולונדון. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.bomgar.com או ברשתות החברתיות Facebook, Twitter, LinkedIn ו-Google+.

המקור: חברת Bomgar
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Bomgar
אליזבת המילטון
אשת יחסי ציבור
770-407-1812
ehamilton@bomgar.com