הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Kroll

חברת Kroll משיקה פורטל תאימות חדש, פתרון טכנולוגי זמין ונגיש שיסייע לחברות לנהל את תהליך בדיקת התאימות של שותפי צד שלישי שלהן

הפורטל החדש, שתוכנן למען מומחי תאימות, מספק שילוב חסר תקדים של ייעוץ, טכנולוגיה, נתונים ובדיקות נאותות של חברת קרול

6/10/2015 12:20
ניו יורק—(BUSINESS WIRE)—חברת  Kroll (קרול), מנהיגה עולמית בזיהוי וניהול סיכונים, הודיעה היום על השקת פורטל התאימות של קרול שתוכנן במיוחד כדי לאפשר למומחי משפט ותאימות לנהל את אתגרי העמידה בדרישות התאימות והרגולציה הקשורים לשותפים מצד שלישי, למכן את פעילויות התאימות ולקבל גישה נוחה ויעילה למומחיות של חברת קרול, העומדת במבחן הזמן ומוכרת ברחבי העולם.

"עם השקת פורטל התאימות של קרול, אנו מעניקים לחברות אמצעי גמיש ויעיל עד מאד לניהול הסיכונים הקשורים בשותפים מצד שלישי שלהם," אמר לי קירשנבאום, נשיא עסקי תאימות בקרול. "על ידי שילוב פתרון טכנולוגי עם גישה לאנאליסטים וחוקרים המנוסים בבדיקות נאותות, אנו מאפשרים לארגונים לתעדף את המשאבים שלהם ולהתמקד בשותפים מצד שלישי בעלי הסיכון הגבוה ביותר ובחוקים האמריקאים למניעת שחיתות (FCPA), חוק עבירות השוחד של בריטניה (U.K. Bribery Act) ומחויבויות תאימות אחרות למניעת שוחד ושחיתות," אמר קירשנבאום.

חברות בכמעט כל המגזרים מתמודדות כיום עם הצורך לנהל מספר גדל והולך של שותפים מצד שלישי, במיוחד בסביבה של ביקורת רגולטורית חריפה. הסיכון גדול מדי ואינו מתיר התעלמות – ארגון ה-OECD, בדוח האחרון שלו שסקר את נושא השוחד, Foreign Bribery Report, דיווח ששותפים מצד שלישי היו מעורבים ב-75% מפעולות האכיפה.

פורטל התאימות של חברת קרול מציע גישה הוליסטית לתהליך בדיקת התאימות ומחבר בין ארבעת הרכיבים העיקריים הנחוצים לעמידה של חברות בחוקי ה-FCPA, UKBA וחוקים גלובליים אחרים למניעת שחיתות – ייעוץ, טכנולוגיה, נתונים ובדיקות נאותות.

פורטל התאימות של חברות קרול, המתפקד כשלוחה של חברות תאימות, מספק למשתמשים גישה למודולות המתוכננות לספק יעילות ועקביות לתוכניות בדיקת תאימות של שותפים מצד שלישי, לרבות:

• שאלון: בעזרת מודולת השאלון, מומחי תאימות יכולים לשלוח, לעקוב ולדרג שאלונים מותאמים לבעלי עניין פנימיים ולשותפים חיצוניים מצד שלישי, כמו גם ליצור באופן אוטומטי דירוג סיכונים המבוסס על גורמי סיכון מותאמים ומוגדרים על ידי הלקוח.

• ניפוי First View: First View, פתרון ניפוי בזמן אמת המאפשר ניפוי מהיר ויעיל של שותפים מצד שלישי מתוך מיליוני פרופילים של סיכונים, וכל זאת משולחן העבודה של המשתמש. שירות קשור נוסף, רזולוציית First View, מאפשר למומחי תאימות להפקיד בידי צוות החוקרים של חברת קרול את עבודת הסקירה של התאמות חיוביות החשודות כמוטעות. ניתן להשתמש ב- First View לניפוי חד פעמי או כחלק מתזרים עבודת התאימות בתוך פורטל התאימות של חברת קרול.

• דוח בדיקת נאותות: משתמשי פורטל התאימות של חברת קרול ייהנו מגישה נוחה ויעילה למערך דוחות בדיקות הנאותות של חברת קרול כמו גם לחוקרים ולאנאליסטים המנוסים שלנו.

• תזרים עבודה: תזרימי עבודה אוטומטיים וקבועים מראש המקלים על בחינה וקליטה עקבית ויעילה על ידי חיבור בין ניפוי First View, השאלון, בדיקת הנאותות ומודולים של אישור או דחייה.

"בסופו של דבר, חברות צריכות להיות מסוגלות להגן על גישת בדיקת הנאותות שלהן בפני רגולטורים ותובעים ובמקרים רבים גם בפני בית המשפט של דעת הקהל. כשם שמדגישה מחלקת המשפטים של ארצות הברית (DOJ), החלת בדיקת נאותות באותה רמה על כל השותפים מצד שלישי, ללא התחשבות בגורמי הסיכון שלהם, מסיטה לעיתים קרובות תשומת הלב משותפים מצד שלישי בעלי גורמי הסיכון הגבוהים ביותר," אמר ג'ו ספינלי, מנהל בכיר במחלקת החקירות של קרול. "פורטל התאימות של קרול מספק לארגונים פתרון טכנולוגי להערכת מידת הסיכון של שותפים מצד שלישי ועריכת בדיקות הנאותות המתאימות בהתבסס על מידת סיכון זו. כך הוא מאפשר לארגונים גלובליים לעמוד בדרישות רגולציה ולהוכיח שנקטו מיוזמתן אמצעים מחושבים כדי לעמוד בדרישות החוק ועל פי רוח החוקים למניעת שוחד ושחיתות," אמר ספינלי.

למידע נוסף על אודות פורטל התאימות של חברת קרול ופתרון התאימות הכולל של קרול ושירותים נוספים, בקרו באתר החברה www.kroll.com/compliance.

אודות קרול

חברת קרול היא חברה עולמית מובילה המספקת פתרונות לניהול סיכונים. כבר מעל ל-40 שנה עוזרת קרול ללקוחותיה להחליט החלטות ניהול סיכונים מושכלות על אודות אנשים, נכסים, פעולות ואבטחה באמצעות מגוון רחב של חקירות, אבטחת סייבר, בדיקות נאותות ותאימות, אבטחה פיזית ותפעולית ושירותי ניהול נתונים ומידע.

משרדיה הראשיים של החברה הם בניו יורק והיא בעלת מעל ל-50 משרדים נוספים הפרוסים בכשלושים ארצות. לקרול צוות עובדים מולטידיסיפלינרי המונה מעל ל-2000 איש ומשרת לקוחות כגון חברות עורכי דין, מוסדות פיננסיים, תאגידים, ארגונים ללא מטרות רווח, גופים ממשלתיים ואנשים פרטיים. למידע נוסף בקרו באתר www.kroll.com.

מקור: Kroll

להודעה בשפת המקור באתר Business Wire: http://www.businesswire.com/news/home/20151004005048/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Kroll
Natascha French, +1-424-610-1996