הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Nexans

חברתNexans זכתה במכרז בשווי של 75 מיליון אירו לאספקה של כבלי חשמל, קווי כוח טבוריים ואביזרים נלווים לשדה הנפט והגז Åsgard של Statoil בים הנורבגי

פריז--(BUSINESS WIRE)-- הודעה לפי תקנות: הכבלים יסופקו במסגרת פרויקט כולל להפקה של גז מקרקעית הים בשדהÅsgard

6/11/2011 09:00
Nexans (Paris:NEX), חברה עולמית מובילה שמתמחה בענף הכבלים, זכתה במכרז של חברת Statoil, בשווי של 75 מיליון אירו, לתכנון, ייצור ואספקה של קווי כוח טבוריים (Power umbilicals) סטטיים ודינמיים וכבלי כוח באורך של 165 ק"מ, וכן האביזרים הנחוצים, לשדה הנפט והגז Åsgard בים הנורבגי.
מפעלי הייצור של Nexans בנורבגיה, Halden, Rognan ו-Namsos, וכן Charleroi בבלגיה, יקחו חלק בהשלמת הפרויקט התת-ימי המורכב. חברת Nexans תספק כבלי כוח טבוריים וקווי כוח טבוריים בארבע מידות אורך, באורך כולל של 40 ק"מ מכל סוג, קווי כוח טבוריים דינמיים בשתי מידות אורך, וכן קו שירות טבורי סטנדרטי באורך של 2.3 ק"מ.
ריינוולד גרף, מנהל מכירות ושיווק בחטיבת האנרגיה של חברת Nexans בנורבגיה, מסר כי "הזכייה במכרז של קווי הכוח הטבוריים במסגרת הפרויקט הכולל של חברת Statoil מספקת הוכחה נוספת ליכולות של הטכנולוגיה והמוצרים שלנו. במסגרת הפרויקט פועלת Nexans בשיתוף פעולה הדוק עם חברת Statoil לקידום החדשנות והטכנולוגיה כדי לתת מענה לצרכים התובעניים של הפרויקט".
שדה הנפט והגז Åsgard
שדה הנפט והגז Åsgard נמצא בים הנורבגי, במרחק של כ-200 ק"מ מקו החוף של מרכז נורבגיה, ומספק כ-28 מיליארד מטרים מעוקבים של גז ו-14 מיליון חביות של תעבית (קונדנסט), כמות שוות ערך לכ-220 מיליון חביות נפט.
שדה הנפט והגז Åsgard כולל את: Åsgard A, אסדה טבולה להפקה, אחסון פריקה; Åsgard B, פלטפורמה טבולה למחצה להפקת גז; ו-Åsgard C, אסדה לאחסון תעבית גז (נפט קל).
השדות התת-ימיים Midgard ו- Mikkelמקושרים ל-Åsgard B. בשדות אלה אובד בהדרגה הלחץ הנחוץ להזרמת התפוקה מהבאר לפלטפורמה הטבולה למחצה להפקת גז, Åsgard B. בכוונת Statoil להשתמש במערכת תת-ימית לדחיסת גז כדי לסייע בשאיבת העתודות שנותרו בשדות אלה.
קווי כוח טבוריים
קווי כוח טבוריים, פיתוח חלוצי של חברת Nexans, משלבים בין תפקודים של כבלי כוח וקווים טבוריים בכבל בודד שמספק מתח גבוה (HV) לפרויקטים שמתבצעים במעמקי הים. כבלי כוח טבוריים כוללים מספר צינורות פלדה וכן רכיבים של סיבים אופטיים, כבלים לאותות בקרה וניטור וכן כבלי חשמל מבודדים, שכולם מסופקים מהמפעלים של Nexans. קווי כוח טבוריים חוסכים את הצורך בהובלה והתקנה של קווים טבוריים נפרדים לכוח ובקרה, ובכך מסייעים לצמצם באופן משמעותי את עלויות ההובלה וההתקנה.
אודות חברתNexans
פרטים נוספים בכתובת www.nexans.com.
המקור: חברתNexans
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברתNexans
קשרי עיתונות:
סלין רווילון
טל. +33 (0)1 73 23 84 12
Celine.revillon@nexans.com
או
קשרי משקיעים:
מישל גידון
טל. +33 (0)1 73 23 85 31
Michel.gedeon@nexans.com