הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

DTS חוברת לסמסונג כדי לספק אודיו מעולה לטלוויזיות דיגיטליות ברחבי העולם

השותפות מאפשרת ליצרנית הטלוויזיות המובילה לספק את אודיו הטוב בקטגוריה

28/2/2010 12:00
קאלאבאסאס, קליפורניה –(BUSINESS WIRE)-- DTS, Inc. (Nasdaq:DTSI) הודיעה היום על חדשות חשובות בתחום הטלוויזיה הדיגיטלית באמצעות שותפות עם Samsung Electronics Co., Ltd להכללת טכנולוגיית פענוח האודיו DTS (או סראונד דיגיטלי DTS) בכל הטלוויזיות הדיגיטליות, כמעט, של סמסונג בעולם. השותפות הגלובלית הזאת מחברת בין מובילת השוק הגלובלית בטלוויזיות והספקית המובילה של טכנולוגיות אודיו לבידור HD. והחשוב מכל, השותפות תעצים יותר את חוויית הבידור של המשתמש באמצעות החיבור בין טכנולוגיית האודיו הטובה בקטגוריה של DTS ומוצרי ה-HDTV המובילים בענף של סמסונג.
"DTS שמחה לחבור למובילת ענף כמו סמסונג, אנו ממשיכים במאמצינו להביא לצרכנים את חוויית האודיו הטובה ביותר האפשרית", אמר בריאן טאון, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי, DTS, Inc.. "בנוסף, אנו ממשיכים להתמקד בעתיד בהמשיכנו להתרחב למגזרים חדשים של בידור ביתי ונייד".
ההכללה של טכנולוגיית DTS בטלוויזיות הדיגיטליות של סמסונג היא ציון הדרך האחרון בהתפתחות של DTS, חברה שהופכת במהירות לשם מפורסם בזירת הבידור הביתי. על ההכרה בהתרחבות של DTS מעידה הפופולריות הגדלה של טכנולוגיית ה-DTS-HD Master Audio שלה בפורמט הדיסק בלו-ריי וכניסתה לתחום ה-PC באמצעות DTS Premium Suite, מוצר טכנולוגי עתיר ביצועים חדש ומשכנע.
אודות DTS
 DTS, Inc. (NASDAQ: DTSI)היא חברת טכנולוגיות דיגיטליות שמטרתה לספק את חוויית הבידור האולטימטיבית. מפענחים של DTS נמצאים בכמעט כל המותגים החשובים של מעבדי קול סראונד רב ערוציים, ויש בעולם מאות מיליוני מוצרי צריכה אלקטרוניים מורשי-DTS. טכנולוגיית DTS, החלוצה באודיו רב ערוצי, נמצאת בקולנוע ביתי, מערכות אודיו למכוניות, מוצרים ל-PC ולקונסולות משחקים, וגם בווידיאו DVD, דיסקים בלו-ריי ותוכנות מוסיקת סראונד. DTS נוסדה ב-1993 ומטה החברה נמצא בקאלאבאסאס, קליפורניה, כשהמטה של עסקי הרישוי נמצא בלימריק, אירלנד. ל-DTS יש משרדים גם בצפון קליפורניה, וושינגטון, קנדה, סין, צרפת, הונג קונג, יפן, דרום קוריאה, טייוואן ובריטניה. למידע נוסף, בקרו באתר www.dts.com. DTS וסמל ה-DTS הם סימני מסחר רשומים של DTS, Inc.. DTS Neural Surround הוא סימן מסחר רשום של DTS, Inc.. כל סימני המסחר האחרים הם רכושם של בעליהם, בהתאמה.
הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד כמשמעו בחוק Private Securities Litigation Reform Act מ-1995 שכרוכים בו סיכונים, אי-ודאויות, הנחות וגורמים אחרים, שאם לא יתממשו או יוכחו כנכונים, יכולים לגרום לכך שהתוצאות של DTS יהיו שונות משמעותית מתוצאות העבר או מאלה המובעות במידע צופה פני עתיד זה או המשתמעות ממנו. כל מידע, פרט למידע על עובדות היסטוריות, הוא מידע שיכול להיחשב כמידע צופה פני עתיד, כולל מידע המכיל את המילים "מתוכנן", "מצפה", "מאמינה", "אסטרטגיה", "הזדמנות", "חוזה" ומילים דומות. מידע זה יכול לכלול, בין היתר, תוכניות, אסטרטגיות ומטרות של ההנהלה לפעילות עתידית; כל מידע בנוגע למוצרים, שירותים או פיתוחים חדשים שמוצעים; כל מידע בנוגע לתנאים כלכליים או ביצועים כספיים או תפעוליים עתידיים; מידע המביע דעה וכל מידע על ההנחות שבבסיס הנזכר לעיל. הסיכונים ואי-הוודאויות הפוטנציאליים שיכולים לגרום לצמיחה ולתוצאות האמיתיות להיות שונות מהותית הם, אך לא רק, המעבר לדור הבא של כוננים אופטיים והאימוץ של הצרכנים את הטכנולוגיה הזאת, האופי התחרותי והמשתנה במהירות של שוקי האודיו הדיגיטלי, מוצרי הצריכה האלקטרוניים והבידור, ההכללה או אי-ההכללה של החברה בתקנים ממשלתיים ותעשייתיים, המשך הקבלה של הצרכנים את הטכנולוגיות, המוצרים, השירותים והמחירים של החברה, סיכונים הקשורים בבעלות על ובאכיפה של קניין רוחני, המשך ההוצאה לשוק והזמינות של תוכן בידורי הכולל פסקול אודיו DTS, הצלחת פעילות המו"פ של החברה, סיכונים הקשורים לשילוב רכישות, עלויות גבוהות מהמצופה, עזיבה של עובדי מפתח, המשבר הפיננסי הנוכחי והשפל הכלכלי הגלובלי, אובדן של אחד או יותר מלקוחות או מקבלי הרישיון החשובים של החברה, שינוי בתנאי השוק ובמצב הפוליטי בבית ובעולם, וסיכונים ואי-ודאויות אחרים המתוארים יותר בפירוט בדוחות ש-DTS מגישה ל-SEC, הזמינים באתר www.sec.gov. DTS אינה מתכוונת לעדכן כל מידע צופה פני עתיד הכלול בהודעה לעיתונות זאת כדי שישקף אירועים או נסיבות שהתרחשו אחרי התאריך שלה.
© 2010, DTS, Inc. כל הזכויות שמורות
מקור: DTS, Inc.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אנשי קשר
DTS
Dave Blasucci
מנהל התקשורת השיווקית
818-436-1080
David.blasucci@dts.com
או
John Pollono
יחסי ציבור
John.Pollono@dts.com