הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

הכל נהדר! מרלין אנטרטיינמנט מכריזה על סרט 4 מימד חדש המבוסס על סרט ה- LEGO®של האחים וורנר שיושק באופן בלעדי בפארקים של LEGOLAND® ובמרכזי LEGOLAND® ברחבי העולם

26/2/2015 04:20
קרלסבד, קליפורניה— מרלין אנטרטיינמנט הודיעו היום על חבירתם לחטיבת מוצרי הצריכה של האחים וורנר ולקבוצת LEGO כדי להביא סרט אנימציה חדש ב-4 מימד, המבוסס על דמויות פופולאריות מהסרט LEGO® של סרטי האחים וורנר, סרטי Village Roadshow, ו-LEGO System A/S, למבקרים בפארקי השעשועים של LEGOLAND® ובמרכזי LEGOLAND® ברחבי העולם בהמשך השנה. סרט האנימציה ב-4 מימד יושק באופן בלעדי בששת הפארקים של LEGOLAND ובאחד-עשר מרכזי LEGOLAND בצפון אמריקה, באסיה ובאירופה. 

החוויה הגדולה מהחיים, המורכבת מאלמנטים כמו רוח, מים, עשן ואפקטים של תאורה, מפגישה פעם נוספת את הדמויות העיקריות בסרט, אמט ו-ויילדסטייל, עם חבריהם לעוד הרפתקה מופלאה.

"אנחנו נרגשים לחבור לחטיבת מוצרי הצריכה של האחים וורנר ולקבוצת LEGO בהרפתקה כל כך, אם אעז לומר זאת כך, מופלאה," אמר מנכ"ל מרלין אנטרטיינמנט, ניק ורני. "אמט ו-ווילדסטייל הפכו לפופולריים מאד והפארקים והמרכזים שלנו ברחבי העולם, וכן הבאת סרט ה-4 מימד החדש באופן בלעדי למבקרים שלנו – ממשיכים את פילוסופיית מרלין שלנו של יצירת רגעים משפחתיים בלתי נשכחים."

"יותר מרק סרט, הסרט LEGO הפך לשיר הלל לבנייה יצירתית והעניק השראה למשפחות ברחבי העולם לשלוף מחדש את אוספי הלגו שלהם ולבנות מהדמיון," אמר ג'יל וילפרט, סגן נשיא רישוי ובידור בקבוצת LEGO. "אני יודע שמבקרי LEGOLAND יאהבו לראות את הדמויות בהרפתקה כיפית וחדשה."

לחדשות האחרונות על ההרפתקה ב-4 מימד, כנסו לאתר מרלין ב: www.MerlinEntertainments.biz

אודות מרלין אנטרטיינמנט

מרלין אנטרטיינמנט הוא המותג המוביל בבידור לכל המשפחה במקום אחד, מפעיל מרכזי המבקרים הגדול באירופה והשני בגודלו בעולם. חברת מרלין מפעילה כיום 106 מרכזים, 11 מלונות, 3 כפרי נופש ב-23 מדינות ברחבי ארבע יבשות. החברה שואפת ליצור חוויות מספקות ומלאי זיכרונות לכמעט 60 מיליון המבקרים שלה ברחבי העולם, באמצעות המותגים האיקוניים והמקומיים שלה והמחויבות והתשוקה של מנהליה וכמעט 25,000 עובדיה.

בין המרכזים של מרלין ישנם - SEA LIFE, מדאם טוסו, LEGOLAND, The London Eye, Dungeons, Gardaland, LEGOLAND Discovery Centres, Alton Towers Resort, Warwick Castle, THORPE PARK Resort, Blackpool Tower, Heide Park Resort, גן החיות בסידני WILD LIFE, Sydney Tower Eye ו- SKYWAL.

כל המותגים שהם מובדלים, מאתגרים וחדשניים ושיש להם פוטנציאל לגדילה בעתיד. למידע נוסף בקרו באתר www.merlinentertainments.biz.

אודות קבוצת LEGO

קבוצת LEGO היא חברה משפחתית בבעלות פרטית היושבת בבילונד, דנמרק. היא נוסדה בשנת 1932 והיום הקבוצה היא אחת מהיצרניות המובילות בעולם של חומרי משחק לילדים. החברה מחויבת להתפתחות היכולות הדמיון והיצירה של ילדים באמצעות מוצריה, שאותם ניתן לרכוש ביותר מ-130 מדינות. בקרו באתר www.LEGO.com

LEGO, הלוגו של LEGO, מבנה הקובייה וכפתוריה וכן הדמויות הקטנות הם כולם סימני סחר של קבוצת LEGO. ©2015 The LEGO Group

אודות האחים וורנר מוצרי צריכה

האחים וורנר מוצרי צריכה, של חברת האחים וורנר אנארטיינמנט, היא אחת מחברות הרישוי, הזכיינות והקמע נאות המובילות בעולם.

מקור: Merlin Entertainments

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה: מרלי אינטרטיינמנט מודיעה על סרט ה-4 מימד החדש המבוסס על סרט ה-LEGO של האחים וורנר שיושק באופן בלעדי בפארקים של LEGOLAND® ובמרכזי LEGOLAND® ברחבי העולם (צילום: Business Wire)

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://eon.businesswire.com/news/eon/20150225000000/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Merlin Entertainments
Media Contact: Julie Estrada, 760-918-5377
Julie.Estrada@MerlinEntertainments.biz