הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

Oral-B® מודיעה על השקת כלי דיגיטלי חדש להיגיינת פה טובה יותר

האפליקציה של חברת Oral-B לטלפונים חכמים מספקת הדרכה של מחזורי צחצוח, להשגת שגרת טיפול חכמה ויסודית יותר עבור היגיינת הפה

23/9/2013 04:20
23/9/2013

סינסינטי, אוהיו--BUSINESS WIRE--חברתOral-B  הודיעה היום על השקת האפליקציה של Oral-B, כלי דיגיטלי פורץ דרך לשגרת צחצוח המעניקה למשתמשים סוג חדש של שליטה על היגיינת הפה שלהם.

 

כאשר מחברים אותה לכל מברשת חשמלית של Oral-B, האפליקציה מציעה:

·         הפעלה אוטומטית של הטיימר במברשת דרך זיהוי צליל המנוע של המברשת, עבור מחזור צחצוח של שתי דקות המומלץ על ידי רופאי השיניים

·         פונקצית טיימר עם הדרכת חלוקה לרביעים לניקוי שווה ויסודי בכל חלל הפה

·         פונקציה למדידת סטטיסטיקות המתעדת את מחזורי הצחצוח על בסיס שבועי וחודשי כדי לעקוב אחר ההתקדמות

·         הוראות צחצוח וטיפים להיגיינת הפה

 

"מטרתנו באפליקציה זו היא להפוך את הבלתי נראה לנראה על ידי סיוע למשתמשים לכמת ולשקף את איכות מחזורי צחצוח השיניים שלהם", אמר סטפן סקוויר, מנהל שיווק עולמי בחטיבת היגיינת הפה של פרוקטר אנד גמבל. "אנו יודעים כי המשתמשים במברשות חשמליות שואפים לשמור על בריאות השיניים שלהם, אך הם לא תמיד יודעים אם הטיפול העצמי בין הטיפולים אצל רופא השיניים מספיק טוב. כעת, עם מידע זה, הם יכולים להרגיש בטוחים יותר לגבי שגרת היגיינת הפה שלהם. אנו אוהבים לקרוא לזה 'מאמן אישי עבור השיניים שלך'."

 

למעשה, האפליקציה מספקת משוב חזותי המסייע למשתמשים לעקוב אחר שגרות היגיינת הפה המומלצות ע"י רופאי השיניים, ואף מציעה תוכן מתעדכן – עם אירועי לוחות שנה, חדשות, מזג אוויר וטיפים על היגיינת הפה – כדי לשמור על תשומת הלב למשך מחזור צחצוח מלא של שתי דקות. האפליקציה גם מודיעה למשתמשים מתי הגיע הזמן להחליף את ראש המברשת. אפילו עבור משתמשים ידניים, במברשות שיניים רגילות, האפליקציה יכולה להיות מופעלת ידנית ולהקליט את אורכו של כל מחזור צחצוח.

אפליקצית Oral-B היא הראשונה מתוך סדרת כלים דיגיטליים מבוססי מידע נוספים שצפויים לצאת, כאשר המותג ממשיך לספק אמצעים להדרכה ושיפור שגרת הגיינת הפה האישית.

 

למידע נוסף והורדת האפליקציה של Oral-B למכשירי iOS, אנא בקרו ב-Apple store. האפליקציה קיימת בארצות הברית ואוסטרליה ותהיה זמינה להורדה בגרמניה, בריטניה ויפן בגרסת iOS/אנדרואיד במהלך החודשים הקרובים.

 

אודות Oral-B

 

Oral-B היא המובילה העולמית בשוק צחצוח השיניים ששוויו למעלה מ-5 מיליארד דולר. המותג, שהינו חלק מחברת פרוקטר אנד גמבל, כולל מברשות שיניים ידניות וחשמליות לילדים ולמבוגרים, מכשירים לשטיפת הפה ומוצרים לניקוי בין שיני, חוט דנטלי למשל. רופאי שיניים בארצות הברית ובשווקים בינלאומיים נוספים משתמשים במברשות השיניים הידניות של Oral-B יותר מכל מותג אחר.

 

אודות חברת Procter & Gamble

 

חברת P&G משרתת כ-4.8 מיליארד בני אדם ברחבי העולם בעזרת מותגיה. לחברה יש את אחד המערכים האיתנים ביותר של מותגים אמינים, איכותיים ומובילים, ובכלל זה Pampers Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®,  ו Whisper®. קהילת P&G פועלת בכ-70 מדינות ברחבי העולם. ידיעות עדכניות ופרטים נוספים על חברת P&G ומותגיה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com.

 

המקור: פרוקטר אנד גמבל 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Procter & Gamble
Kris Parlett, 513-622-2311
parlett.kr@pg.com
או
MSL New York
Meg Martin, 646-500-7940
meg.martin@mslgroup.com