הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Western Union

הבנק המרכזי של סין יציע שירותי העברות כספים של ווסטרן יוניון

צפוי כי השירותים יהיו זמינים ללקוחות במעל ל-10,000 נקודות ברחבי סין החתימה על ההסכם תרחיב את נקודות רשת סוכני ווסטרן יוניון בסין למעל ל-32,000

9/12/2014 03:00
בייג'ין—(BUSINESS WIRE)— ווסטרן יוניון (NYSE:WU), חברה מובילה בתחום שירותי תשלום והעברות כספים בינלאומיות, והבנק המרכזי של סין(SEHK:3988, SSE:601998)  הודיעו היום כי הבנק יציע שירותי העברות כספים של ווסטן יוניון ( Western Union Money Transfer®) בסניפיו ובסניפי המשנה שלו ברחבי סין.

השירותים, שייכנסו לתוקף בינואר, צפויים לאפשר לצרכנים לקבל העברות כספים בינלאומיות בלמעלה מ-10,000 סניפי הבנק המרכזי של סין במחוזות ואזורים ברחבי סין.

ז'אן קלוד פרח, נשיא מחלקת המזרח התיכון, אפריקה, אסיה פסיפיק, מזרח אירופה וחבר העמים בווסטרן יוניון, אמר: "חתימה זו עם הבנק המרכזי של סין היא רגע היסטורי עבור ווסטרן יוניון. הבנק המרכזי של סין הוא אחד המוסדות הפיננסיים המובילים בעולם המשמש כחוליית הקשר הפיננסי של סין לעולם מזה יותר ממאה שנה. חיבור חוצה גבולות בין אנשים הוא מורשת שאנו חולקים. אנו מקדמים בברכה את הבנק של סין למשפחת ווסטרן יוניון ומצפים לקראת העבודה המשותפת כדי להציע שירותים מהירים, אמינים וחדשניים ללקוחות בכל רחבי המדינה."

מר ג 'שו-מין, סגן נשיא בכיר בבנק המרכזי של סין, אמר: "שירותים פיננסיים חוצי גבולות תמיד היו היתרון התחרותי והמוקד המרכזי של הבנק של סין. ווסטרן יוניון היא אחת החברות הגדולות והמנוסות ביותר בעולם בהעברות כספים בינלאומיות, והבנק המרכזי של סין הוא הבנק הסיני המסחרי הבינלאומי והמגוון ביותר. שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחותינו המשותפים ליהנות ממגוון גדול עוד יותר של שירותי העברות, נוחות רבה יותר ועלייה בסטנדרט השירות שלנו. אני מקווה שבאמצעות שיתוף הפעולה שלנו נוכל לחקור תחומים חדשים של עסקים חוצי גבולות ולהמשיך לפתח מוצרים חדשים כדי לספק את הצרכים המגוונים של לקוחות חוצי גבולות."

בכוונת שתי החברות לאפשר ללקוחות הבנק של סין לקבל העברות כספים ישירות לחשבונות הבנק המקוונים שלהם ובעמדות לשירות עצמי שנבחרו. שירותים אלו צפויים להיכנס לתוקף בשנת 2015 והנם חלק מהאסטרטגיה הרב-ערוצית של ווסטרן יוניון שמגשרת בין חוויית הקנייה של הלקוח לחדשנות דיגיטלית.

שירותי ווסטרן יוניון זמינים בסין מאז 1995. עם תוספת סניפי וסניפי המשנה של הבנק של סין, יהיו שירותי העברות הכספים של ווסטרן יוניון זמינים בלמעלה מ-32,000 *נקודות בפריסה ארצית ובשיתוף פעולה עם 15 סוכנים.

אודות ווסטרן יוניון

חברת ווסטרן יוניון (NYSE: WU) היא חברה מובילה לשירותי תשלום והעברות כספיות ברחבי העולם. יחד עם השירותים העסקיים שהיא מציעה תחת המותגים Vigo, Orlandi Valuta ו-Pago Facil, מספקת ווסטרן יוניון לצרכנים ולעסקים דרכים מהירות, אמינות ונוחות לשליחת וקבלת כסף ברחבי העולם, לשליחת תשלומים ולרכישת המחאות בנקאיות. נכון לתאריך ה-30 בספטמבר 2014, הוצעו שירותי ווסטרן יוניון, Vigo ו-Orlandi Valuta באמצעות רשת משולבת של כ-500,000 סוכנויות ונציגויות ב-200 אזורים ומדינות וכ-100,000 מסופים אוטומטיים וקיוסקים. בשנת 2013 השלימה ווסטרן יוניון

242 מיליון העברות כספים ברחבי העולם, העבירה 82 מיליארד דולר בין צרכנים ו-459 מיליון דולר תשלומי צרכנים לעסקים. למידע נוסף www.WesternUnion.com.

אודות הבנק המרכזי של סין

כמותג בן מאה שנה במגזר השירותים הפיננסיים של סין, הבנק המרכזי של סין הוא הבנק הבינלאומי והמגוון ביותר במדינה המספק מגוון רחב של שירותים פיננסיים ומומחיות תחרותית בפעילות מט"ח עם סניפים רבים מחוץ למדינה. הבנק המרכזי של סין, ההשואב ניסיון מן הרשת הגלובלית ומומחיות המט"ח שלו, חותר ללא הרף לקידום ולחדשנות המבוססים על פעולות זהירות והשיג מעמד מוביל בתעשייה הפיננסית הסינית. הכוח התחרותי של הבנק, מעמדו הטוב בהסדרים בינלאומיים ופעילות המט"ח בפרט, זכו להכרה נרחבת ולשבחים של התעשיה והלקוחות. בשנת 2013, הבנק המרכזי של סין נבחר שלוש שנים רצופות לרשימת הבנקים החשובים והפך למוסד הפיננסי היחיד מכלכלה מתפתחת שזכה להישג זה.

* נתוני רשת הנכונים לספטמבר 30, 2014, ובכללם מיקומי של הבנק המרכזי סין.

WU-G

WU-F

המקור: Western Union

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141209005250/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Western Union
Ingrid Sahu, +971 4 4373656
Middle East, Africa, Asia-Pacific, Eastern Europe & CIS
ingrid.sahu@westernunion.com