הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Trane

חברת David Weekley Homes העניקה למותג Trane את התואר "שותף נבחר" לשנת 2013

31/7/2013 12:00

31/7/2013
טיילר, טקסס --(BUSINESS WIRE)-- זו הפעם השביעית תוך תשע שנים בה נבחר Trane, מותג של חברת Ingersoll Rand וספק עולמי מוביל של פתרונות ושירות לנוחיות מגורים, על ידי David Weekley Homes החברה הפרטית הגדולה בארצות הברית לבנייה של בתי מגורים, כזוכה בתואר הארצי הנחשב "שותף נבחר" (Partners of Choice). התואר "שותף נבחר" מבוסס על הפלטפורמה האינטראקטיבית של David Weekley Homes למשוב על ספקים. מדי שנה מסייעת מערכת ההערכה האינטראקטיבית של David Weekley Homes בבחירת ספקי החברה לתואר "שותפים נבחרים" - אלו שקיבלו ציון של "A" בתחום האיכות או בתחום השירות, או בשני התחומים, במשך תקופה של 12 חודשים. השנה היה מותג Trane אחד מבין 24 הספקים היחידים שזכו בתואר, לאחר שקיבל ציון "A" בתחום השירות.

"מערכת המשוב האינטראקטיבית שלנו מציעה דרך יעילה למדוד מצוינות ברמה עולמית" אמר ביל ג'סטוס, סגן נשיא לשירותים בשרשרת האספקה של חברת David Weekley Homes, ומי שהקים את פלטפורמת ההערכה של חברת הבנייה. "מערכת הדירוג שלנו מאפשרת לנו להשוות ביצועים בכל הענפים. חברי הצוות אמרו את דברם, ומותג Trane הוכר כמי שמספק שירות ברמה עולמית לחברת David Weekley Homes".

הפלטפורמה מבוססת על סקר שותפי סחר (National Trading Partner Survey) במסגרתו מתבקשים כ-600 מחברי הצוות של David Weekley Homes להעריך שותפים בתחומים של איכות ושירות. המערכת מחשבת את הציון המספרי הממוצע שקיבל כל ספק, ומקצה לו ציון באותיות - "A" עד "F" - לפי הציון היחסי שקיבלו כל שותפי הסחר ברמה הארצית. לאחר מכן, בסדרה של דיונים, ישיבות ושיחות אימון, מחפשים אנשי David Weekley Homes והספקים את הדרך הטובה ביותר להשיג יחד מצוינות. בתהליך זה מקדמת חברת David Weekley Homes את יחסי שיתוף הפעולה עם הספקים לרמה עולמית.

"הזכייה של המותג Trane בתואר היוקרתי 'שותפים נבחרים' של David Weekley בפעם השביעית מעידה על האופי חסר הפשרות של מערכות HVAC ושל אנשינו" אמר סטיבן רוס, מנהל לפיתוח עסקי של מותג Trane. "שיתוף הפעולה עם חברת David Weekley Homes והעבודה הצמודה עם שותפי ההפצה והקבלנים שלנו, מאפשרים לנו לספק שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר לפרויקטים חדשים של בנייה. אנו פועלים יחד כדי ליצור בתים נוחים ומרהיבים, המעניקים את התמורה לה מצפים לקוחות קפדנים ממותג Trane ומחברת David Weekley Homes - הגופים המובילים בענפים שלהם".

אודות Trane, מותג של חברת Ingersoll Rand

חברת Ingersoll Rand (NYSE:IR) משפרת את איכות החיים באמצעות יצירה של סביבות בטוחות, נוחות, יעילות וחסכוניות, ושמירה עליהן. אנשינו, ומשפחת המותגים שלנו - אשר כוללת את Club Car®, Ingersoll Rand®, Schlage, ®Thermo King® ו- Trane®- פועלים יחד לשיפור איכות האוויר והנוחות בבתים ומבנים; הובלה בטוחה של מוצרי מזון; אבטחת בתים ונכסים מסחריים; ולהגברת התפוקה והיעילות בתעשייה. פתרונות Trane משפרים את איכות האוויר בסביבות פנימיות באמצעות מערך נרחב של מערכות חימום, אוורור ומיזוג בעלות ניצולת גבוהה של אנרגיה, שירותים של בנייה וקבלנות, תמיכה בחלפים ובקרה מתקדמת. Ingersoll Rand היא חברה עולמית בשווי 14 מיליארד דולר, המחויבת לעולם של קידמה בת קיימא ועקביות בתוצאות. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט: ingersollrand.com, trane.com.

אודות חברת David Weekley Homes

חברת David Weekley Homes הוקמה בשנת 1976, משרדיה שוכנים ביוסטון והיא פועלת ב-17 ערים ברחבי ארצות הברית. David Weekley Homes היא חברת הבנייה הראשונה בארצות הברית שזכתה ב- Triple Crownשל American Home Building, פרס שכולל את התארים "חברת הבנייה הטובה באמריקה", "חברת הבנייה של השנה" ו-"פרס האיכות הארצי למגורים". החברה נכללה גם שבע פעמים ברשימת "100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן" של מגזין FORTUNE®. מאז הקמתה השלימה חברת David Weekley בנייה של למעלה מ-70,000 בתים. פרטים נוספים על David Weekley Homes אפשר למצוא באתר האינטרנט של החברה, בכתובת www.davidweekleyhomes.com.

המקור: מותג Trane
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Carmichael Lynch Spong
מאט פיטרסן, 612-375-8560
matt.petersen@clynch.com