הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
YUM

חברת מותגי יאם! KFC, פיצה האט וטאקו בל, משיקה קמפיין להקלת הרעב העולמי בכיכובה של הדוברת העולמית כריסטינה אגילרה

אגילרה משתמשת בקולה העצמתי כדי לסייע לכמיליארד רעבים ברחבי העולם

17/9/2013 10:20
16/9/2013

לואיוויל, קנטאקי-- Business Wire – חברת מותגי יאם!, חברת האם של KFC, פיצה האט וטאקו בל, הודיעה  היום בתשדיר שירות חדש על השקת הקמפיין השנתי להקלת הרעב העולמי (World Hunger Relief) בכיכובה של כריסטינה אגילרה, כוכבת העל שזכתה בפרסי גראמי רבים.

 

לפי נתוני האו"ם, קרוב למיליארד אנשים ברחבי העולם רעבים. קמפיין הקלת הרעב העולמי של חברת מותגי יאם! מהווה את היוזמה הגדולה ביותר של המגזר הפרטי להקל על הרעב העולמי, והוא מתפרש על יותר מ-130 מדינות ואזורים, למעלה מ-39,000 סניפים של KFC, פיצה האט וטאקו בל, וקרוב למיליון וחצי עובדים. יוזמה זו החלה ב-2007 כמאמץ לעורר מודעות, וגיוס מתנדבים וכספים לתוכנית המזון העולמית של האו"ם (World Food Programme - WFP) וסוכנויות נוספות הפועלות להקלת הרעב.

 

התשדיר החדש כולל חלק מסרט שנעשה על ביקורה האחרון של אגילרה ברואנדה, שם התוודעה ממקור ראשון על השפעות הרעב וסייעה לנתמכים בתוכניות התזונה של ה WFP. אגילרה הגישה אוכל לילדים הצועדים מדי יום קילומטרים רבים לבית הספר וחזרה כדי לקבל ארוחה חמה דרך תוכנית ההזנה בבתי הספר של תוכנית המזון העולמית של האו"ם. היא נסעה גם למחנה פליטים המאכלס יותר מ-18,000 אנשים המתגוררים בבקתות קטנות מעשה ידם. היא בילתה זמן עם אמהות וילדים במחנה ושמעה כיצד נמלטו מהאלימות השוררת ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו. שירה מעורר ההשראה של אגילרה, "Light up the sky", מתנגן בשתי הגרסאות של תשדיר השירות, אחת באורך 15 שניות והשניה 30, שישודרו בטלוויזיה וברשת החל מהחודש הנוכחי.

 

בנוסף לתשדיר השירות החדש, אגילרה מעוררת מודעות לנושא דרך פוסטרים של הקלת הרעב העולמי בסניפי KFC, פיצה האט וטאקו בל, בהם הציטוט: "יחד, יש לנו את הכוח להציל חיים ולעבור מרעב לתקווה", בנוסף לפרסומות ופרסומים ברשת, הכוללים את אתר הקמפיין HungerHope.com. אגילרה משמשת כדוברת עולמית של חברת מותגי יאם! בקמפיין הקלת הרעב העולמי מאז 2009, והשתתפותה סייעה לגייס מיליוני דולרים עבור תוכנית המזון העולמית של האו"ם וסוכנויות אחרות להקלת הרעב. היא גם שירתה כ"שגרירה נגד הרעב" עבור תוכנית המזון העולמית, וביקרה יחד עם מסעות סיוע של הארגון לגואטמלה, האיטי ורואנדה.

 

"האמהות והילדים הרבים שפגשתי ברואנדה נגעו מאוד לליבי" אומרת אגילרה. "מטרתי במסגרת קמפיין הקלת הרעב העולמי של חברת מותגי יאם! היא לעודד כמה שיותר אנשים לתרום לנושא, ולהעביר מיליוני ילדים מרעב לתקווה. זה חשוב שאנשים ידעו כי בעבור 25 סנט בלבד ליום, אנו יכולים להאכיל ילד בבית הספר ולהיות חלק מהפתרון".

"אנו מאמינים כי זו הזכות והאחריות שלנו לעשות כל שביכולתנו כדי להביא לשינוי ברעב העולמי ולהציל חיים" אמר דייוויד נובאק, יו"ר ומנכ"ל חברת מותגי יאם!. "כריסטינה היא דוברת יוצאת מהכלל עבור קמפיין הקלת הרעב העולמי, היא עוזרת לנו לגייס את תשומת הלב העולמית ומעודדת אנשים להיות מעורבים. אנו אסירי תודה גם על העבודה החשובה שתוכנית המזון העולמית עושה יום-יום כדי לדאוג שלמיליוני ילדים ונשים רעבות בארצות המתפתחות יהיה מה לאכול. אני גאה במיוחד במיליון וחצי שותפי חברת יאם!, בעלי זכיונות ובני משפחותיהם המתנדבים בקהילותיהם המקומיות כדי לפתור את הבעיה".

 

"אנו אסירי תודה על השותפות הארוכה שלנו עם חברת מותגי יאם! וקמפיין הקלת הרעב העולמי אותו הם מובילים", אמרה ארתהארין קוסין(Ertharin Cousin) , מנכ"לית תוכנית המזון העולמית של האו"ם. "הקמפיין סיפק מיליוני ארוחות לעניים הרעבים, ומראה איך כאשר כולנו פועלים יחד, אפילו התרומה הבודדת הקטנה ביותר יכולה לעזור לשנות חיים".

 

מאז תחילתו ב-2007, קמפיין הקלת הרעב העולמי של חברת מותגי יאם! גייס כמעט 150 מליון דולר עבור תוכנית המזון העולמית וארגוני מניעת רעב אחרים, והוא מסייע באספקת כ-600 מליון ארוחות והצלת חיים של מיליוני אנשים בפינות נידחות של העולם. כמליון וחצי עובדי החברה, זכיינים ובני משפחותיהם תרמו מיליוני שעות התנדבות לסייע במאמצי הקלת רעב בקהילות ברחבי העולם. בשנת 2012 תוכנית המזון העולמית בארצות הברית חלקה כבוד לאגילרה ונובאק במחלקת המדינה של ארה"ב, בהעניקה להם את פרס המנהיגות על שמו של ג'ורג' מק'גוברן עבור מאמציהם להקלת בעיית הרעב.

 

רעב ותת תזונה מהווים את הסיכון העיקרי לבריאות ברחבי העולם – סיכון גבוה יותר מזה הנובע מאיידס, מלריה ושחפת גם יחד. בין הגורמים העיקריים לרעב נמצאים אסונות טבע, עימותים, עוני, תשתית חקלאית רעועה וניצול לרעה של הסביבה.

 

צרכנים המעוניינים לעזור מוזמנים לבקר ב-HungertoHope.com, לתרום בסניפי KFC, פיצה האט וטאקו בל ברחבי העולם (אין צורך לרכוש מוצרים – ראו את לוח הזמנים למטה עבור תאריכי הקמפיין בארצות הברית), או לסמס "WHR" למספר 90999. כל דולר שיאסף ישלח ישירות למבצעי תוכנית המזון העולמית להילחם ברעב סביב העולם. דולר אחד מספק ארבע ארוחות בבתי הספר לילדים רעבים.

 

חברת יאם! מתכננת ליצור סכום מקביל ל-50 מליון דולר בהעלאת המודעות לנושא הרעב דרך תשדירי שרות, פרסומות, יחסי ציבור, תקשורת מבוססת רשת ופוסטרים בתוך המסעדות. עובדי החברה והזכיינים ברחבי העולם  יתרמו מזמנם בסוכנויות להקלת הרעב, בנקי מזון, בתי תמחוי והשקת ערבי צדקה.

 

חברת יאם! מטפלת גם ברעב ברחבי ארצות הברית, דרך תוכנית Harvest. מאז השקתה לפני שני עשורים, תוכנית Harvest הפכה לתוכנית הגדולה בעולם של תרומת מזון מוכן. באמצעות תוכנית Harvest, חברת יאם! תרמה כ-72.5 מיליון קילו מזון בעל ערך כספי של למעלה מ 700 מליון דולר עבור אנשים הנמצאים בסכנת רעב בארצות הברית. בנוסף, החברה היא גם המממנת העיקרית של בנק המזון Dare to Care  בלואיוויל מזה 11 שנה, ותרמה לו למעלה מ-11 מליון דולר.

 

לוח הזמנים של הקמפיין: קמפיין הקלת הרעב העולמי יושק בסתיו הקרוב בארצות הברית בפיצה האט ב-22 לספטמבר, בטאקו בל ב-26 לספטמבר וב-KFC ב-30 לספטמבר.

 

הצטרפו אלינו ב#letsendhunger @WldHungerRelief @yumbrands-

 

לחברת מותגי יאם! בע"מ, שבסיסה בלואיוויל, קנטקי, למעלה מ-39,000 מסעדות ביותר מ-130 מדינות ואזורים. חברת יאם! מדורגת במספר 201 ברשימת 500 החברות של מגזין Fortune, עם רווח של למעלה מ-13 מיליארד דולר ב-2012, ובשנת 2013 נמנתה בין החברות בראש רשימת "תאגידים אזרחים טובים" (Corporate Citizens), של מגזין אחריות תאגידית (Corporate Responsibility Magazine). מותגי המסעדות של החברה –KFC, פיצה האט וטאקו בל, מובילים עולמית בקטגוריות העוף, הפיצה, ואוכל בסגנון מקסיקני. מחוץ לארצות הברית, מערכת מותגי יאם! פותחת למעלה מחמש מסעדות חדשות ליום, דבר המביא למעמדה המוביל בפיתוח קמעונאות בינלאומית.

 

תוכנית המזון העולמית היא הסוכנות ההומניטרית הגדולה בעולם הנלחמת ברעב ברחבי העולם. בשנה שעברה, תוכנית המזון העולמית סייעה ללמעלה מ-97 מליון אנשים ביותר מ-80 מדינות עם תרומות מזון. למידע נוסף בקרו באתר www.wfp.org.

 

 

 


מקור: חברת מותגי יאם!

 

ניתן לצפות בתמונות מהאירוע בקישור הבא:


 

 

בתמונה:

כריסטינה אגילרה משתמשת בקולה העוצמתי להילחם ברעב בתשדיר שירות חדש עבור קמפיין להקלת הרעב העולמי של חברת מותגי יאם! אשר יושק במסעדות
KFC, פיצה האט וטאקו בל ברחבי העולם כדי לעזור לתוכנית המזון העולמית של האו"ם ואחרים. כמעט מיליארד אנשים מתהלכים רעבים ברחבי העולם ואגילרה מעוררת מודעות לכך מתוקף תפקידה כדוברת עולמית של קמפיין להקלת הרעב העולמי של חברת מותגי יאם!.



לתרומות בקרו באתר
HungertoHope.com או סמסו "WHR" למספר 90999.

הצטרפו אלינו ב-
#letsendhunger @WldHungerRelief @yumbrands.




 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת מותגי יאם! בע"מ
וירג'ינה פרגוסון , 1-502-874-8200
Virginia.Ferguson@yum.com

או

ובר שאנדוויק,
אליסון ווילסון, 310-854-8261-1
awilson@webershandwick.com