הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Electro Scan

החברה הבריטית לטכנולוגיות Trenchless (UKSTT) העניקה את פרס "המהנדס הצעיר של השנה" לליאם מק'פרליין מחברת Wessex Water Services

"גישה הוליסטית לחלחול והרחקת זרימה" מאפיינת את פרויקט Electro Scan של Wessex Engineering and Construction Services, זרוע הבנייה הפנימית של חברת Wessex Water

25/6/2014 11:10
סקרמנטו, קליפורניה--(BUSINESS WIRE)--  חברת Electro Scan הודיעה היום כי ליאם מק'פרליין, מהנדס למערכות ביוב קריטיות מ- Wessex Engineering and Construction Services (WECS), זרוע הבנייה הפנימית של חברת Wessex Water, נבחר על ידי החברה הבריטית לטכנולוגיות Trenchless (UKSTT - UK Society for Trenchless Technologies) כזוכה בפרס "המהנדס הצעיר של השנה". הפרס הוענק על סמך המסמך הטכני שחיבר ליאם מק'פרליין, "גישה הוליסטית לחלחול והרחקת זרימה" (Holistic Approach to Infiltration and Inflow Exclusion), אשר מתאר פרויקט של Electro Scan.

הפרס היוקרתי הוענק בארוחת הערב השנתית וטקס חלוקת הפרסים ה-20 של UKSTT, אשר נערכו בבירמינגהם שבאנגליה במאי 2014.

פרס "המהנדס הצעיר" מוענק למהנדס שטרם מלאו לו 30 שנים, אשר מפגין את התרומה החשובה ביותר לתחום של טכנולוגיות Trenchless, על סמך ראיות להבנה בטכנולוגיות Trenchless, התרומה של המהנדס בפועל, איכות ההגשה והחזון של המועמד ביחס לטכנולוגיות Trenchless.

"אני גאה שנבחרתי לקבל את הפרס המכובד" אמר ליאם מק'פרליין, מהנדס למערכות ביוב קריטיות. "לא הייתי יכול להגיע להישג זה ללא הסיוע של הצוות ב- Wessex Waterוג'וליאן בריטון, מנהל הטיהור".

ליאם מק'פרליין הצטרף לחברת Wessex Water בשנת 2008, במסגרת התוכנית של WECS לפיתוח מתלמדים, וצבר ניסיון חשוב בכל השלבים של הספקת הפרויקטים, ובכלל זה בחינת אפשרויות, תכנון, בנייה, זיווד ומסירה. בשנת 2010 מונה מק'פרליין לתפקיד מהנדס למערכות ביוב קריטיות בחברת Wessex Water, והופקד על ניהול ומסירה של פרויקטים לשיפוץ של מערכות ביוב אשר מתבצעים בטכנולוגיות Trenchless. מק'פרליין קיבל בשנת 2013 תואר Bachelor of Science (BSc) בהנדסה אזרחית מהאוניברסיטה של מערב אנגליה (University of the West England).

"המעורבות שלי בפרויקטים של  Electro Scanהחלה בשנת 2013, בסקרים שנערכו לאורך מספר קילומטרים בדרום מערב אנגליה" מספר ליאם מק'פרליין. "ערכנו ניסויים נרחבים בטכנולוגיה של Electro Scan, על מנת לבצע מספר שיפורים בחומרה, תוך שיתוף פעולה הדוק עם הצוות של Electro Scan  באתר".

מק'פרליין ממשיך ומספר כי "הטכנולוגיה של  Electro Scanפעלה בהצלחה רבה במרק, סומרסט שבאנגליה, בה סומנו ארבעים ושלוש (43) מערכות ביוב כנכסים הקריטיים ביותר, עם שיעור חלחול של 12 ליטרים לשנייה או 1,000 מ"ק ליום, והעלות השנתית לחברה, בהוצאות תפעול, הגיעה ליותר מ-120,000 ליש"ט".

"נוכח ההערכות של הסוכנות הבריטית להגנת הסביבה, שעל פיהן כל לירה שטרלינג אחת שמושקעת בהגנה מפני הצפה מניבה תועלת בשווי של 8 ליש"ט, חייבות כל השקעות ההון להניב ערך גבוה ביותר" מציין מק'פרליין. "בניסויים שערכנו בסומרסט, במהלך ההצפות שאירעו בחורף האחרון, התאפשר לנו לתעד נתונים השוואתיים של עלות/תועלת. לפני השימוש בטכנולוגיה של Electro Scan לא היו לנו כלים אנליטיים לשימוש יעיל ב-epoxy sealed CIPP, ותוצאות הסקרים של CCTV לא היו חד משמעיות. עם הטכנולוגיה של Electro Scan, אני יכול להדגים ללקוחות שלי נתונים שמרניים של עלות/תועלת בשיעור של 10-15 ליש"ט לפחות - במיוחד באזורים גיאולוגיים שבהם מאיימת ליתולוגיה הידראולית, בהשפעת מי תהום, על היציבות של המבנים הסמוכים". 

"אנו גאים על התפקיד, הקטן אמנם, שמילאנו בהצלחה של ליאם מק'פרליין" מסר צ'אק הנסן, יו"ר Electro Scan. "אנו מצפים כי השימוש בטכנולוגיה, בהנהגתו של מק'פרליין, ימשיך להאיץ את קצב השינוי בתחום של ההנדסה האזרחית".

בשבע השנים האחרונות זכו ארבעה מהנדסים מחברת Wessex Water Services בפרס "המהנדס הצעיר" היוקרתי של UKSTT. מלבד ליאם מק'פרליין שזכה השנה, כוללת רשימת הזוכים גם את אלכס אולדס (2012), ליאן פורד (2010) וג'יימס קיצ'ינג (2008).

אודות חברת Wessex Water Services

חברת Wessex Water (Wessex Water Services Limited) מטפלת מדי יום ב-475 מיליון ליטרים של שפכים מ-2.7 מיליון לקוחות, ומנהלת קווי ביוב באורך כולל של יותר מ-30,000 ק"מ, 405 מתקנים לטיפול בשפכים, 1,003 מערכות ניקוז משולבות (combined sewer overflows) ו-1,515 תחנות שאיבה. כמו כן, Wessex Water מספקת 284 מיליון ליטרים של מים מדי יום ל-1.3 מיליון בני אדם באמצעות רשת של 110 מתקני טיהור וצינורות מים באורך כולל של 11,500 ק"מ. במאי 2002 נרכשה Wessex Water על ידי חברת YTL Power International מקואלה לומפור שבמלזיה.

אודות חברת Electro Scan

חברתElectro Scan  (Electro Scan Inc.) היא מובילה עולמית בהספקת מכשירים לגילוי ליקויים בצנרת, בנוסף ליישומי מחשב בענן ובמכשירים ניידים שנותנים מענה לצרכים הטכנולוגיים של מתקנים מובילים למים וביוב ברחבי העולם. מוצרי החברה מייצגים טכנולוגיות שמשנות את כללי המשחק, מאתרות ומודדות בצורה מדויקת (בגלונים לדקה או בליטרים לשנייה) ליקויים ונזילות בצינורות, לצורך חידוש צינורות בשלב שלאחר הטיהור. Electro Scan מגלה ליקויים שבדרך כלל לא מתגלים בשיטות בדיקה מסורתיות, ומסייעת לשנות את סדר העדיפויות לגבי הוצאות הון והוצאות תפעול. החברה נמצאת בבעלות פרטית, משרדיה הראשיים שוכנים בסקרמנטו, קליפורניה שבארה"ב והיא מחזיקה בבעלות מלאה בחברה הבת Electro Scan (Europe) שבדבלין, אירלנד.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid="50891810&lang=en

המקור: Electro Scan Inc

גלריית מולטימדיה חכמה


ליאם מק'פרליין מחברת Wessex Water Services, הזוכה בפרס "המהנדס הצעיר" של החברה הבריטית לטכנולוגיות Trenchless לשנת 2014 (תצלום: Business Wire)


 לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Electro Scan Inc.
Janine Mullinix, 916-779-0660
info@electroscan.com