הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

'דנטונס ארצות הברית' ו'מקנה לונג' מתמזגות

בעקבות התקשרותה ההיסטורית של דנטונס עם סין, יניב המיזוג בארצות הברית יתרונות בצפון אמריקה וברחבי העולם ללקוחות שתי החברות

12/4/2015 02:50
ניו יורק ואטלנטה--(BUSINESS WIRE)-- מיזוג דנטונס ארצות הברית בע"מ ("דנטונס ארצות הברית") ומקנה לונג ואולדרידג' בע"מ ("מקנה לונג") אושר על ידי השותפים בשתי החברות. החדשות נשענות על תנופת ההכרזה הקודמת על התקשרות דנטונס עם 大成, ויצירת משרד עורכי הדין הגדול ביותר בעולם. הלקוחות בארצות הברית יזכו לגישה חסרת תקדים לשווקים ברחבי העולם, ולקוחות מחו"ל ייהנו מעוצמה והשפעה נוספות בארצות הברית.

דנטונס מחויבת לייצוג משפטי איכותי בארצות הברית ובחו"ל, ותציע את שירותיה ללקוחות הנמצאים ביותר מ-125 ערים על פני יותר מ-50 מדינות. דנטונס תתפאר בכ-6,600 עורכי דין ואנשי מקצוע ברחבי העולם, כשיותר מ-1,100 מהם ממוקמים בארצות הברית. הצוות יתפרס על פני 21 ערים בארצות הברית, כולל אולבני, ניו יורק; אטלנטה; בוסטון; שיקגו; דאלאס; דנוור; יוסטון; קנזס סיטי, מיזורי; לוס אנג'לס; מיאמי; ניו אורלינס; ניו יורק; מחוז אורנג', קליפורניה; פיניקס; סן דייגו; סן פרנסיסקו; שורט הילז, ניו ג'רזי; עמק הסיליקון, קליפורניה; סנט לואיס; טייסונז קורנר, וירג'יניה; ו-וושינגטון הבירה.

המיזוג:

יחזק באופן משמעותי את שירות הלקוחות במשרדי עורכי דין ומגזרים. כמעט כל מגזר ומשרד עורכי דין יזכה בתוספת עומק, רוחב והשפעה גיאוגרפית, וכך ייווצרו, בין שאר המגמות:

• תאגיד עורכי דין משופר במידה ניכרת

• חברת ליטיגציה לאומית חזקה, המציעה היקף שירותים רחב בשווקי הליטיגציה הגדולים ביותר בארצות הברית

• משרד הנדל"ן הדומיננטי ביותר בעולם, בעל נוכחות ניכרת במרכזי תעשייה חשובים בארצות הברית, כולל אטלנטה, קליפורניה, שיקגו וניו יורק

• יתרון תחרותי גדול בביטוח

• משרד ראשון במעלה העוסק במדיניות ציבורית ורגולציה בארצות הברית, הן בוושינגטון הבירה והן ברחבי ארצות הברית, בנוסף לפוקוס חדש על שיתוף פעולה אמריקני-קנדי

• משרד בולט העוסק בחוזים ממשלתיים בארצות הברית

• משרד העוסק בקניין רוחני בעל נוכחות ניכרת בשווקים ראשיים כגון עמק הסיליקון, וושינגטון הבירה, ניו יורק וסן דייגו

יחזק את תרומת דנטונס בשווקים אמריקניים חיוניים. בעקבות המיזוג, תגביר דנטונס באופן ניכר את נוכחותה בניו יורק, אטלנטה, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ו-וושינגטון הבירה, תציע אפשרויות חדשות בדנוור, סן דייגו, מחוז אורנג', קליפורניה, ואולבני, ניו יורק, ותעניק לחברה מעמד משופר בדרום מזרח ארצות הברית ומערב ארצות הברית, כולל קליפורניה, השוק האמריקני השלישי בגודלו.

ייצור סינרגיות גלובליות. על סמך תוכניתה הגלובלית של דנטונס וההתקשרות הקרובה בין דנטונס ל-大成, יאפשר המיזוג לדנטונס ארצות הברית להציע יותר שירותים ביותר מקומות ליותר לקוחות. כיום מהווה דנטונס את הנוכחות החמישית בגודלה בקנדה; ההתקשרות עם המשרד האמריקני-קנדי של מקנה לונג תהפוך את דנטונס החדשה לחברה הראשונה בחשיבותה לעבודה אמריקנית-קנדית. משרד מקנה לונג בסיאול יקדם את חדירת החברה לשוק האסיאתי-פסיפי הגדל במהירות. לקוחות בינלאומיים המחפשים גישה לשווקים אמריקניים ינצלו את טביעת רגלה האמריקנית המתרחבת של החברה לאחר המיזוג. גם הלקוחות בארצות הברית וברחבי העולם ייהנו מצוות מאוחד של אנשי מקצוע מנוסים ורבי השפעה בעניינים ממשלתיים בין דנטונס ארצות הברית למקנה לונג. צוות זה כולל בכירי מפלגות לשעבר, שגרירים, חברי קונגרס לשעבר ועוזרים בכירים של נשיאי ארצות הברית, מושלים וסנטורים.

ימנף את גישתה הרב-מוקדית של דנטונס בשם הלקוחות. הן דנטונס והן מקנה לונג מקבלות בברכה את מגוון עובדינו, מיקומנו, תרבויותינו, מסורותינו המשפטיות ולקוחותינו. לדנטונס לא תהיה תרבות לאומית דומיננטית או מַטֶה אחד ויחיד. גישה רב-מוקדית זו תועיל ללקוחות המתחרים בשווקים ומגזרים שעברו גלובליזציה. היא מציעה שירותים משפטיים מרקע שונה וממגוון ארצות ובניסיון רב בכל סוג של חוק, כולל החוק האזרחי, חוק המדינה, חוקי השריעה והחוק הסיני.

בראש דנטונס ארצות הברית יעמדו המנכ"ל השותף ג'ף היידט, יו"ר מקנה לונג, ופיטר וולפסון, מנכ"ל דטונס ארצות ברית. מייק מקנמרה, המשמש כרגע כשותף ומנהל דנטונס ארצות הברית יהיה השותף המנהל של דנטונס ארצות הברית לאחר המיזוג. צוות מנהלי החברה באזורים אחרים לא ישתנה. מבחינה גלובלית, ימשיכו להוביל את דנטונס אליוט פורטנוי כמנכ"ל גלובלי, ג'ו אנדרו כיו"ר גלובלי, ולאחר השקת ההתקשרות עם 大成. פנג זואפנג כיו"ר הדירקטוריון הגלובלי.

אנדרו אמר, "הצטרפות לכישרונה העצום, מומחיותה ומנהיגותה של מקנה לונג לאחר ההתקשרות עם 大成, מראה שלא זו בלבד שגישתה החדשנית והרב-מוקדית של דנטונס יצרה את משרד עורכי הדין הגדול ביותר בעולם, אלא גם משרד עורכי הדין המוביל בעולם."

"דנטונס כבר קידמה השנה הרבה חידושים וציוני דרך התומכים במטרתנו הממוקדת בלקוח ברחבי העולם," ציין פורטנוי. "מהתקשרותנו עם סין ועד להשגת מעמד הסמכה כלכלית רחבת בסיס ממדרגה ראשונה בדרום אפריקה, וכעת המיזוג עם מקנה לונג, אנחנו חברה חזקה עוד יותר מכפי שהיינו בתחילת השנה."

"המיזוג בינינו לבין דנטונס הוא תוצאה של תהליך תכנון אסטרטגי מחושב שארך שנה והגיע לשיאו בסלילת דרך חיובית לעתידם של מקנה לונג ולקוחותינו," אמר היידט. "היתרונות ללקוחותינו ולעובדינו ברורים, ואנו שמחים לאמץ תוכנית גלובלית שאין שני לה בארצות הברית."

וולפסון ציין, "בשנה שעברה הפגינה דנטונס ביצועים פיננסיים מהטובים ביותר בהיסטוריה בת 109 השנים שלנו בארצות הברית. שילוב הכוחות עם עורכי הדין ואנשי המקצוע המעולים של מקנה לונג ממשיך את עדיפותנו האסטרטגית לחזק אותם ביצועים בתחומים כגון חוקי תאגידים, ליטיגציה, קניין רוחני, מדיניות ציבורית ורגולציה ועוד תחומים חשובים רבים של שירות לקוחות."

החלק המוחץ של האינטרס הכלכלי של שתי החברות הוא הגורם המאחד, ויהיה הדבק המחבר ביניהן. בהחלטה הדדית, לא כל עורכי הדין ואנשי המקצוע יצטרפו לחברה לאחר המיזוג. על פי ההסכם עם אלה שאינם מצטרפים, יפורסמו הצהרות כשהעובדים יחליטו איפה ימשיכו את הקריירות שלהם.

מועד תקיפות

מיזוג דנטונס ארצות הברית ומקנה לונג צפוי להיכנס לתוקפו בהמשך 2015.

אודות דנטונס

דנטונס הוא משרד עורכי דין גלובלי שנועד לספק ללקוחות יתרון תחרותי בעולם מורכב ומקושר הדדית. דנטונס נמנה עם 20 החברות המובילות באינדקס "אקריטס" של 2014 והוא מחויב לאתגר את הסטטוס קוו בהענקת איכות עקבית ובלתי מתפשרת בדרכים חדשות ומקוריות. דנטונס מתגאה במורשת של ניסיון משפטי החל מ-1742, והוקמה על ידי מיזוג משרד עורכי הדין הבילנאומי סלאנז בע"מ, משרד עורכי הדין הקנדי פרייז'ר מילנר קסגריין בע"מ (FMC) ומשרד עורכי הדין הבילנאומי SNR דנטון. לקוחותיה של דנטון נהנים כעת מכ-2,600 עורכי דין ואנשי מקצוע ביותר מ-75 ערים הפרושות בכ-50 מדינות על פני אפריקה, מערב האוקיינוס השקט, קנדה, מרכז אסיה, אירופה, המזרח התיכון, רוסיה, מדינות חבר העמים והקווקז, בריטניה וארצות הברית. החברה מספקת את צרכיהם המקומיים, האזוריים והגלובליים של קשת לקוחות רחבה, כולל תאגידים פרטיים וציבוריים; ממשלות וסוכנויות ממשלתיות; עסקים קטנים וחברות סטרט-אפ; יזמים, וסתם אנשים. למידע נוסף, בקרו ב-www.dentons.com.

על מקנה לונג ואולדרידג' בע"מ

מקנה לונג ואולדרידג' הוא משרד עורכי דין בינלאומי המעסיק עורכי דין ויועצי מדיניות ציבורית ב-15 משרדים ו-13 שווקים. החברה ממוקמת בצורה ייחודית בצומת של חוק, עסקים וממשל, ומייצגת לקוחות בתחומי ליטיגציה מורכבת, חוקי תאגידים, אנרגיה, סביבה, כספים, חוזים ממשלתיים, שירותי בריאות, תשתיות, ביטוח, קניין רוחני, מדיניות ציבורית, נדל"ן וטכנולוגיה.

מקנה לונג הוקמה ב-2002 על ידי מיזוג שתי חברות – מקנה וקוניו מוושינגטון הבירה, ולונג אולדרידג' ונורמן מאטלנטה. ב-2012 התמזגה עם מקנה לונג חברת לוס פורוורד, המילטון וסקריפס בע"מ. למידע נוסף, בקרו ב-www.mckennalong.com.

אודות  大成

大成 הוקם ב-1992 והוא אחד ממשרד עורכי הדין הראשונים שהוקמו בסין וכיום הוא הגדול ביותר. 大成 מהווה בית ליותר מ-4,000 עורכי דין ואנשי מקצוע מוסמכים ברחבי העולם. 大成 ממוקם בבייג'ין, ויש לו 51 סניפים ומשרדים, המאפשרים לחברה להציע ללקוחותיה שירותים משפטיים משולבים על בסיס גלובלי.

大成 ועורכי הדין שלה זכו במשך השנים לשבחים ופרסים רבים, ביניהם "משרד עורכי הדין הלאומי המצטיין" שקיבלו מלשכת עורכי הדין הסינית במשך כמה שנים רצופות. החברה עמדה בראש רשימת משרדי עורכי הדין האסיאתיים ברשימת "50 משרדי עורכי הדין הגדולים ביותר באסיה", וזכתה ב-2015 במקום הראשון ב"50 הראשונים באסיה" וה"20 הראשונים בסין" בין עורכי הדין האסיאתיים. למידע נוסף, בקרו ב-www.dachengnet.com.

מקור: דנטונס ארצות הברית בע"מ

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
דנטונס
אשלי ברק, +1 202-408-3255
ashley.burke@dentons.com
או
מקנה לונג ואולדרידג'
אלן מיוזנטי, +1 202-496-7228
emusante@mckennalong.com