הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
AdKarma

חברת AdKarma , חברה דיגיטלית מהמערב התיכון, הפכה בניגוד לתחזיות ספקניות לחברה מהירת הצמיחה מספר 31 בארצות הברית

חברת פרסום הוידאו הדיגיטלי גדלה ב-7,500 אחוזים מאז 2010 ופותחת משרדים בלוס אנג'לס ובניו יורק

24/8/2014 10:50
קולומביה, מיזורי—(BUSINESS WIRE)—AdKarma, חברת הפלטפורמה SSP (supply-side platform) לפרסום וידאו ברשת, היושבת במערב התיכון של ארצות הברית ושהחלה את דרכה בחדר השינה הנוסף של המייסד והמנכ"ל בובי קמפבל, מוקמה על ידי כתב העתInc.  במקום ה-31 מבין החברות מהירות הצמיחה שבארצות הברית כיום.

 

קמפבל, שעבד בחוות החזירים של סבו הנמצאת רק מספר קילומטרים ממקום מושב החברה כיום, התמודד עם לא מעט ספקנות מאז הקים את חברת התקשורת הדיגיטלית הראשונה שלו בשנת 2003. מרחקה הסמלי והממשי של חברת AdKarma משווקי התקשורת הגדולים בחוף המערבי ובחוף המזרחי של ארצות הברית, לא עצרה בעדה מלגדול ביותר מ-7,500 אחוז בשלוש השנים האחרונות.

 

"השילוב בין התפקיד המיוחד שלנו במרחב פרסום הוידאו לבין צוות העובדים החרוץ שלנו, הוא המייחד אותנו והוא שהפך את AdKarma להצלחה. אנו שמחים שכתב העת Inc. הכיר בכוחה העולה של AdKarma בתחום פרסום הוידאו ברשת. חברות פרסום דיגיטלי רבות מתחילות להבין את הפונטציאל העצום הגלום בפרסומות preroll המצורפות לתוכן הוידאו שלהן", אמר קמפבל. "מאז הקמת החברה אמרו אנשים רבים שחברה כמו שלנו לעולם לא תצליח ממקום מושבה במערב התיכון. אנחנו ממשיכים לגדול ולנגוס בנתח השוק הודות לנכונות צוות העובדים שלנו לחדש ולעמוד בצרכי חברות הפרסום".

 

מוקדם יותר השנה פתחה חברת AdKarma סטודיו להפקות וידאו כדי ליצור תכני וידאו מקוריים. עם גדילת קהל היעד לפרסומות מקוונות, אשר שילש עצמו בין 2012 ל-2013, עוזרת AdKarma לחברות פרסום מהמדרגה הראשונה להגדיל את מצאי פרסומות הוידאו שלהן מבלי להשקיע את העלויות הגבוהות שבהפקות תוכן עצמיות. חברת AdKarma ממשיכה בקצב הצמיחה המהיר שלה ופותחת השנה משרדים בניו-יורק ובלוס אנג'לס.

 

"התעשייה מתפתחת. חברות טכנולוגיה משנות את תעשיית הבידור לעד על ידי שילוב של טכנולוגיה ויצירת תוכן כדי לספק לצופים חוויה מותאמת יותר", אמר קמפבל. " AdKarma נמצאת בחזית מגמה זו וממנפת את התאמות התבניות העסקיות המסורתיות לפרדיגמה החדשה של תקשורת מקוונת באמצעות מספר פלטפורמות – והדבר ניכר בקצב הצמיחה שלנו."

 

חברה נוספת שיוסדה על ידי קמפבל, Division-D, הגיעה גם היא לרשימת ה-5000 של כתב העת Inc. ומוקמה במקום ה-4242.

 

אודות AdKarma

 

AdKarma היא חברה באחזקה פרטית העוזרת לחברות פרסום דיגיטלי לייעל את רישות וחשיפת הפרסומות שלהן וכן את מצאי הפרסומות ה-preroll והמובייל. מאז ניתקה מחברת Division-D (שנקראה אז 3 Interactive) בשנת 2012, הפכה AdKarma לאחת מחברות שירותי מצאי חשיפת פרסום המובילות בתעשיה. משרדה ההולך וגדל של החברה משך אליו כמה מהכשרונות המבריקים בתחום הפרסום כדי לספק ללקוחותיו את טכנולוגיית החשיפה, הפרסום במובייל ופרסומות ה-preroll המובילה ביותר לצד הגדלת ההכנסות מפרסום. למידע נוסף בקרו באתר החברה www.adkarma.com.

 

 

המקור: AdKarma

 

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
For AdKarma

Nick Sargent, 314-287-6360

nsargent@standingpartnership.com