הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

חברות TSYS ו FICO משיקות פתרון משולב לניהול הונאות

TSYS מרחיבה את שיתוף הפעולה האסטרטגי עם FICO לתמיכה בלקוחותיה הבינלאומיים

20/8/2013 12:00
קולומבוס, ג'ורג'יה ולונדון –Business Wire—חברת NYSE: TSS) TSYS) מובילה עולמית באספקת שירותי תשלומים, וחברת ®NYSE:FICO) FICO) חברת תוכנה מובילה המספקת כלים אנליטיים, הודיעו על שילוב הגרסא האחרונה של שירות ניהול ההונאות של FICO - Falcon® Fraud Manager 6, בכרטיס וכלי לניהול בית עסק של TSYS  - ה PRIME.

 

השירות המשולב של TSYS ו FICO נוסה כבר בהצלחה רבה ונמצא בשימוש אצל EnterCard, מפעילת TSYS PRIME סקנדינבית מאז 1999. שירות ה Falcon מספק ניהול הונאות על ידי ניתוח פרמטרים בהתנהגות משתמשי כרטיס, באמצעות מודלים מתקדמים המאפשרים קבלת החלטות בזמן אמת. ה Falcon מיישם את חזית הקידמה בתחום המודלים של רישות עצבי על פרופילים של בתי עסק, ועושה צעד נוסף קדימה על ידי שימוש במודלים חכמים המתאימים עצמם לשינויים בדפוסי ההונאה הגלובליים.  

 

מומחים מתחום הבנקאות בחברת EnterCard צופים שבעקבות שילוב ה Falcon בכרטיס ה PRIME תחול ירידה של כ 40% בחשיפה לסיכון ובהפסדים מהונאות.

 

ג'פאר אגהא-ג'פאר, מנהל תחום רשיונות PRIME ב TSYS International, אמר שהחברה "מחויבת לפיתוח ה PRIME ושמירה על מעמדה הבינלאומי כפלטפורמה חדשנית. על ידי מינוף פעילות המערכות המשולבות ב PRIME, ועל ידי הרחבת השירותים המשלימים המוצעים דרך שיתופי פעולה עם מובילי תחום כמו FICO, אנו מוסיפים מומנטום למתווה התפתחותה האסטרטגית של פלטפורמת PRIME וממשיכים במחויבות החברה לתשלומים מכווני-אנשים."



 

טי.ג'יי הוראן, סמנכ"ל פתרונות הונאה גלובליים ב FICO, אמר ש"עם התגברות והתפתחות מנגנוני ההונאה ברחבי העולם, היכולת להגן על לקוחות מחשיפה להונאה באמצעות כלים אנליטיים הופכת לחשובה מאי פעם עבור מוסדות פיננסים. הכלים האנליטיים המתקדמים של Falcon מגנים על למעלה מ 2.5 ביליון עסקאות אשראי בשנה ברחבי העולם, מספקים ללקוחות TSYS PRIME את השירות היעיל ביותר נגד הונאות העומד בפני מנפיקות כרטיסים ברחבי העולם."

 

לצפייה בסמינר המקוון של חברות TSYS ו FICO בנושא הונאה וחשיבות מינוף מערכות מידע גלובליות, כוונון מודלים לאיתור הונאות, ופריסת נטל העלויות, בקרו באתר בכתובת http://www.tsys.com/europeanfraudwebinar.

 

אודות חברת TSYS

 

אנו בחברת NYSE: TSS) TSYS) מאמינים שהתשלומים צריכים להתבסס על צרכי האנשים - ולא להיפך. גישה זו אנו מכנים "תשלומים מוכווני-אנשים" (People-Centered PaymentsSM). חברת TSYS תומכת במוסדות פיננסיים, עסקים וגורמי ממשל ביותר מ-80 מדינות, כאשר במרכזה של כל החלטה אותה אנו מקבלים מוצבים האנשים. באמצעות NetSpend, חברה מבית TSYS, אנו מעניקים לצרכן את הכוח ואת הביטחון, החופש והנוחות לניהול בנקאי עצמי. אנו מציעים פתרונות שמאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים דרך כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסים משולמים מראש (Prepaid), כרטיסים לביטוח רפואי ופתרונות עסקיים.

 

משרדיה הראשיים של חברת TSYS נמצאים בקולומבוס, ג'ורג'יה, והחברה מפעילה משרדים אזוריים באמריקה הלטינית, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אסיה. חברת TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים המובילים. החברה נבחרה כאחת מבין החברות המוסריות ביותר בעולם לשנת 2013 (2013 World's Most Ethical Companies) על ידי מגזין Ethisphere. TSYS דואגת לעדכן באופן שוטף את אתר החברה, שבכתובת www.tsys.com.

 

אודות FICO

 
חברת FICO – NYSE: FICO – לשעבר Fair Isaac, היא מובילה עולמית מתחום התכנה המספקת כלים אנליטיים המסייעים לבתי עסק בלמעלה מ 80 מדינות בשיפור קבלת החלטות באופן המניע צמיחה מוגברת, רווחיות, ושביעות רצון מצד הלקוחות. היישום פורץ הדרך של החברה ב Big Data ובאלגוריתמים לחיזוי התנהגות צרכנים הביאה למהפך בתעשיות שלמות. חברת FICO מספקת תכנות אנליטיות וכלים המשמשים בתעשיות מגוונות לניהול סיכונים, הגבלת ההונאות, קשרי לקוחות רווחיים יותר, ייעול תפעולי ועמידה ברגולציה מחמירה. רבים ממוצרינו הגיעו למעמד של סטנדרט תעשייתי, ביניהם ה FICO® Score – הכלי הנפוץ למדידת סיכון אשראי צרכני בארה"ב. כלי FICO ממנפים סטנדרטים של קוד פתוח ומחשוב ענן כדי להביא לגמישות אופטימלית, הרצת מודלים מהירה יותר והפחתת עלויות. החברה כמו כן עוזרת למיליוני לקוחות קטנים בניהול אשראי בריא יותר. למידע מורחב בקרו ב www.fico.com. FICO: קבלת החלטות טובות (במקור – make every decision count™).


 

המקור: חברת TSYS  
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

TSYS Media Relations
Cyle Mims
1-706-644-3110
cylemims@tsys.com


TSYS Investor Relations
Shawn Roberts
1-706-644-6081
shawnroberts@tsys.com


TSYS
Sara Ruffell
357.22882600
sararuffell@tsys.com


FICO
Catalysis
Irina Babicheva
44 (0)20 7759 2021
fico@catalysis.co.uk