הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Rimini

חברת Rimini Street מברכת את אלכסנדר בול, מנהל המחשוב הראשי של חברת Embraer, שנבחר ל"מנהל המחשוב של השנה" על ידי מגזין InformationWeek

בול זכה בתואר הודות לשימוש חדשני בתמיכת צד שלישי על מנת לקצץ את ההוצאות ולקדם את החדשנות של יצרנית המטוסים המובילה

15/7/2013 12:00
לאס וגאס --(BUSINESS WIRE)-- חברת Rimini Street, הספקית המובילה של תחזוקה ותמיכה מצד שלישי לתוכנות ארגוניות, ובכלל זה תוכנות Business Suite ו-BusinessObjects של SAP AG -NYSE:SAP ותוכנות של תאגיד Oracle  NASDAQ: ORCL - Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database ו-Hyperion, מברכת את אלכסנדר בול, מנהל המחשוב הראשי של חברתEmbraer SA.  (NYSE: ERJ), על זכייתו בתואר מנהל המחשוב של השנה בברזיל בקטגוריה של ייעול וחיסכון (Cost Efficiency), על ידי מגזין InformationWeek. בול זכה בתואר היוקרתי הודות לשימוש בתמיכת צד שלישי של Rimini Street על מנת להשיג צמצום משמעותי בשיעור של 50 אחוזים בעלויות התחזוקה השנתיות של מערכת ה SAP בחברה, תוך שיפור רמת השירות שהחברה מקבלת עבור יישומי SAP. שירות ה'פרימיום' של Rimini Street כולל תמיכה בהתאמות אישיות וכן בעדכוני מיסוי ורגולציה במדינות שבהן פועלת חברת Embraer. מאז שהחליפה את התמיכה השנתית מ-SAP ל-Rimini Street בשנת 2011, נהנתה Embraer גם מהחזר מירבי על ההשקעה בגרסאות  SAP ומקידום מתמשך של ההיקף, הפרישה והשימוש בתוכנה הארגונית, על מנת לעמוד ביעדים העסקיים, תוך שימוש בגרסה הבשלה והיציבה במשך עד 10 שנים או יותר ללא צורך בשדרוגים.

Rimini Street מסייעת ל- Embraerלהפחית במידה משמעותית את תקציב המחשוב וליהנות משירותי תמיכה טובים יותר

עם יותר מ-18,000 עובדים בברזיל, ארצות הברית, פורטוגל, צרפת, סין וסינגפור, Embraer היא יצרנית המטוסים השלישית בגודלה בעולם, אחרי Boeing ו-EADS. החברה ייצרה יותר מ-5,000 מטוסים שפועלים ב-80 מדינות בחמש יבשות. מתוך שאיפה לייעול וחיסכון, גילו בחברת Embraer כי ההוצאות הכרוכות בתפעול המחשוב ותקציבי התחזוקה של תוכנות ERP צורכות כ-70 אחוזים מתקציב המחשוב הכולל, וביקשו להסתייע בתמיכת צד שלישי כדי לקצץ את ההוצאות בשיעור של 30 אחוזים לפחות.

בשנת 2011 עברה חברת Embraer מ-SAP ל- Rimini Streetכדי לקבל תמיכה במערכת ה SAP שלה, ליהנות מתמורה טובה יותר ולשפר את רמת השירות שהיא מקבלת. כתוצאה מכך, ירדו מיד דמי התחזוקה השנתיים של מערכת SAP ב-50 אחוזים. מלבד זאת, לחיסכון הכולל הצטרפו סכומים משמעותיים הודות לקיצוץ העלויות היקרות של תמיכה ותחזוקה הכרוכות בשימוש בשירותי תמיכה מסורתיים של ספקית התוכנה, ומעבר לתוכניות התמיכה היעילות והמותאמות אישית של Rimini Street. שירותי הפרימיום של Rimini Street כוללים תמיכה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ו-365 ימים בשנה; מהנדס תמיכה ראשי (PSE) ממונה ונקוב בשם בברזיל; תמיכה בהתאמות אישיות ללא תוספת לדמי התחזוקה ותמיכה במשך 10 שנים לפחות בגרסאות קיימות ללא צורך בשדרוגים. הודות למעבר למודל התחזוקה של Rimini Street, חסכה Embraer גם את העלות של משאבי תחזוקה נוספים ומיותרים הנחוצים לפי מודל התמיכה של ספקית התוכנה.

"המעבר לתמיכת צד שלישי של Rimini Street הניב חיסכון מיידי בהוצאות לצד שירות טוב יותר - שילוב נדיר ומעולה" אמר בול. "מלבד זאת, היעד היה הפחתה של 30 אחוזים בעלויות התחזוקה של מערכת ERP שלנו. בפועל, חסכנו יותר מ-50 אחוזים. הצלחנו גם לבצע את פרויקט המעבר לתמיכה של Rimini Street ב-SAP בפרק זמן קצר מהצפוי, ומבחינת המשתמשים המעבר היה חלק".

הודות להישגים אלה נבחר בול כמנהל המחשוב של השנה של מגזין InformationWeek, בקטגוריה של ביצועים פיננסיים. ומה שחשוב אף יותר, הוא אפשר לחברת Embraer להשתמש בסכומים המשמעותיים שנחסכו כדי לבצע פרויקטים חדשניים שיעניקו לה יתרון תחרותי בשוק ויקדמו את הצמיחה העסקית הבינלאומית של החברה - אחת מיצרניות המטוסים הגדולות בעולם. כיום ממשיכים התהליכים של חברת Embraer להתפתח, על מנת לתת מענה לצרכים העסקיים, ובכלל זה פרישה של מערכות SAP בפורטוגל, בארצות הברית ואולי גם במדינות נוספות.

ביקוש גבוה לתמיכה של Rimini Street בברזיל

מלבד חברת Embraer, תומכת כבר Rimini Street בלקוחות גדולים רבים שפועלים בברזיל ולא מכבר הרחיבה את פעילויות התמיכה העולמיות באזור ומינתה את המנהל הוותיק אנדרסון אקינו לתפקיד מנהל מדינה. החברה מעסיקה גם מגוון עובדים בברזיל, ובכלל זה אנשי תמיכה, אנשי פיתוח ואנשי מחקר בתחומים של מיסוי, חקיקה ורגולציה. בכוונת החברה להשקיע סכומים משמעותיים בהרחבה של צוותי המכירות ואספקת השירותים באזור.

"אנו מבקשים לברך את חברת Embraer, אלכסנדר בול ואנשי המחשוב שלהם על ההישגים המרשימים ועל התואר לו הם ראויים כאנשי חזון חדשניים בתחום המחשוב" אמר סת רווין (Seth Ravin), מנכ"ל Rimini Street. "אנו בחברת Rimini Street שמחים לסייע ל- Embraerלהשיג את יעדי המחשוב העולמיים שלהם, על ידי צמצום משמעותי של עלויות התחזוקה במערכת SAP הקיימת שלהם ללא צורך בשדרוגים כלשהם, על מנת להשיג שירות מהיר, גמיש וזריז, ולהשתמש בסכומים שנחסכו למימון חידושים".

בול ישתתף בסמינר אינטרנט בשידור חי ב-17 ביולי

בול יצטרף לאנשי Rimini Street ולדייב רואו, מנהל השיווק הראשי, בסמינר אינטרנט שייערך בשידור חי ב-17 ביולי, ויספר על התפיסה שלו לקידום חדשנות אסטרטגית ביישומי SAP תוך שימוש בתמיכת צד שלישי. הירשמו חינם בכתובת http://www.riministreet.com/embraerwebinar-pr.

אודות חברת Rimini Street

Rimini Street היא ספקית מובילה של שירותי תמיכת צד שלישי בתוכנות ארגוניות. החברה מגדירה מחדש את שירותי התמיכה עם תוכנית חדשנית ועטורת פרסים שמאפשרת לבעלי רישיונות Oracle  ו-SAP לחסוך עד 90 אחוזים מהעלויות הכוללות של התמיכה במשך עשר שנים, ובכלל זה חיסכון של 50 אחוזים בדמי התמיכה השנתיים. הלקוחות יכולים להישאר עם גרסת התוכנה הנוכחית שלהם ואינם נדרשים לשדרג או לבצע הגירה במשך 10 שנים לפחות. מאות ארגונים עולמיים, חברות מרשימת Fortune 500, חברות בסדר גודל בינוני וגופים מהמגזר הציבורי, כמעט מכל ענפי התעשייה, בחרו בחברת Rimini Street כספקית תמיכה מהימנה ובלתי תלויה. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.riministreet.com או לקבל בטלפון מספר 888-870-9692 בארה"ב או מספר  1-702-839-9671 מחוץ לארה"ב.

השם Rimini Street ולוגו Rimini Street הם סימנים מסחריים של חברת Rimini Street. כל שאר השמות של החברות והמסחרים עשויים להיות סימנים מסחריים של הבעלים המתאימים. כל הזכויות שמורות © 2013.

המקור: חברת Rimini Street

גלריית מולטימדיה חכמה

לוגו

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Rimini Street
אלמה פארק 323-229-7282
apark@riministreet.com