הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

מותג Gillette מציג את קבוצת הספורטאים לקראת האולימפיאדה של לונדון 2012

הספורטאים האולימפיים הידועים, שבהם נתלות תקוות רבות, מרכיבים את הקבוצה העולמית הראשונה במסע הפרסום האולימפי המקיף של חברת P&G

11/1/2012 08:20
בוסטון --(BUSINESS WIRE)-- Gillette, מותג של חברת P&G, הציג היום קבוצה של 24 ספורטאים ברמה עולמית, מ-18 מדינות, אשר ייצגו את המותג המוביל בעולם של מוצרי הטיפוח לגברים, באולימפיאדה של לונדון 2012. הקבוצה כוללת, בין השאר, את רוג'ר פדרר משווייץ, ראיין לוצ'ט מארצות הברית, לין דן מסין, עמנואל ג'ינובילי מארגנטינה וסיר כריס הוי מבריטניה. כל אחד מבין הספורטאים האלה יקח חלק בפעילויות שיסייעו להעניק השראה ויעודדו את בני הדורות הבאים להגיע להישגים באמצעות התחלות נפלאות - בספורט ובחיים.
מסע הפרסום של מותג Gillette יהיה התוכנית הראשונה שתושק במסגרת שיתוף הפעולה הנרחב, בן 10 שנים, של חברת P&G עם הוועד האולימפי הבינלאומי. "אנו סבורים שהתוכנית של Gillette היא התחלה מושלמת לתוכנית האולימפית של P&G" אמר מרק פריצ'רד, מנהל עולמי לשיווק ובניית מותגים בחברת P&G. "ספורטאים אלה רשמו יחדיו 18 שיאי עולם וזכו ב-55 אליפויות עולם, ובכך הם מגלמים את המחויבות למצוינות שמעניקה השראה לנו כחברה".
הספורטאים שנבחרו ממחישים את התפיסה של Gillette שלפיה התחלה נפלאה יכולה לעשות את כל ההבדל. בענפי ספורט רבים, המפתח להצלחה טמון בדריכות ובפעולה נכונה באלפיות השנייה הראשונות - ולאו דווקא ברגעי הסיום של התחרות. ב- Gilletteמקווים להעניק השראה לדורות הבאים של הספורטאים האולימפיים באמצעות הסיפורים האישיים רבי העוצמה שממחישים את החשיבות של ההתחלה הנפלאה מנקודת המבט של הספורטאים. מסע הפרסום ידגיש גם את התפקיד החשוב שממלא מותג Gillette בכך שהוא מסייע ליותר מ-800 מיליון בני אדם ברחבי העולם להתחיל עוד יום נפלא בגילוח צמוד ונוח, חלק חשוב בריטואל הטיפוח שמבטיח שהם ייראו, יחושו ויהיו במיטבם.
ממחקרים עולה שהשראה כבר בשנים הראשונות של הילדות וסיוע שמעניקים מאמנים, קבוצות מקומיות ומרכזים קהילתיים, יכולים לתרום להצלחה של הילד בהמשך החיים*. מותג Gillette והספורטאים יכירו בחשיבות הארגונים שהעניקו התחלה נפלאה ויתרמו או ישתתפו בסדרה של פעילויות, דוגמת הדרכה, אימונים וסדנאות בארגונים מקומיים, עד לסיומה של האולימפיאדה וגם לאחריה, על מנת להעניק לספורטאים האולימפיים מהדורות הבאים הזדמנויות דומות.
"נוכחתי בעצמי כיצד יכולה תוכנית של מעורבות מוקדמת להשפיע לטובה על חייו של אדם צעיר" אמר רוג'ר פדרר, ספורטאי של Gillette. "הספורטאים שמשתפים פעולה עם Gillette נהנים מהזדמנות מצוינת להעניק השראה לספורטאים צעירים שמבקשים להגיע להישגים גדולים".
"השגרירים של Gillette ממחישים את החשיבות של התחלה נפלאה, הן בחייהם והן באירועי הספורט" אמר פטריס לובה, נשיא עולמי של P&G למוצרי טיפוח וגילוח. "אנו שמחים לצרף את הקבוצה יוצאת הדופן של הספורטאים למשפחת Gillette. יחדיו, אנו מקווים לעשות את ההבדל בחייהם של ספורטאים צעירים ברחבי העולם".
במסגרת המאמץ מאחדים הספורטאים הבאים מרחבי העולם כוחות עם Gillette:
עמנואל ג'ינובילי - ארגנטינה, כדורסל
תומס בלוצ'י - ברזיל, טניס
מורילו אנדרס - ברזיל, כדורעף
פאולו גנזו - ברזיל, כדורגל
פליפה פרנקה סילבה - ברזיל, שחייה
אלכסנדרה דספטי - קנדה, קפיצה למים
תומס גונזלס - צ'ילה, התעמלות
לין דן - סין, בדמינגטון
אליין ברנאר - צרפת, שחייה
פול בידרמן - גרמניה, שחייה
סיר כריס הוי - בריטניה, אופניים
ליאם טנקוק - בריטניה, שחייה
מתיאו טגליארולי - איטליה, סייף
שינג'י קגאווה - יפאן, כדורגל
יהל קסטילו - מכסיקו, קפיצה למים
פרננדו פלטס - מכסיקו, קפיצה למים
מריו בזן - פרו, ריצה למרחקים בינוניים
ניקיטה לובינצב - רוסיה, שחייה
רודי פרננדז - ספרד, כדורסל
רוג'ר פדרר - שווייץ, טניס
אנדריי גובורוב - אוקראינה, שחייה
ראיין לוצ'טה - ארצות הברית, שחייה
טייסון גיי - ארצות הברית, ריצת 100 מטר
אלברט סובירץ - ונצואלה, שחייה
** שמות של ספורטאים נוספים יפורסמו בהמשך
שיתוף הפעולה העולמי של חברת P&G עם הוועד האולימפי הבינלאומי יימשך בחמש האולימפיאדות הקרובות, מלונדון 2012 ועד האולימפיאדה שתיערך בשנת 2020.
מלבד החסות שמעניק מותג Gillette לספורטאי העל שצוינו, תומכת חברת P&G באדם שאפשר להם להגשים את חלומם: אמא. כנותנת החסות הגאה לאמהות (Proud Sponsor of Moms), מסייעת חברת P&G לאמהות מדי יום עם מותגים שהופכים את החיים למעט קלים יותר. במסגרת אולימפיאדת לונדון 2012 יסייע מסע הפרסום ‘Thank You, Mom’ לשפר את חיי היום יום של אמהות ברחבי העולם, עם התחייבות לגייס סכום של 5 מיליון דולרים לתמיכה בספורטאים צעירים. חברת P&G תסייע גם לאלפי אמהות של ספורטאים ליהנות מהמשחקים האולימפיים ביחד עם ילדיהן, ותספק שירותים וכרטיסים לאירועים בלונדון.
**Harris Survey of Boys & Girls Club Alumni, הראיונות נערכו מ-15 בנובמבר 2006 עד 16 במרס 2007.
אודות מורשת הספורט שלGillette
כבר בתחילת המאה ה-20 הבינו בחברת Gillette את התועלת שעשויה לנבוע מיצירת קשר בין המותג לבין ענפי ספורט וספורטאים מובילים. חזון זה מילא תפקיד חשוב בצמיחת החברה שהפכה למובילה בקטגוריה של מוצרי גילוח לגברים. המותג Gillette התקבל בברכה בבתים רבים בארצות הברית במהלך תוכניות הטלוויזיה ההיסטוריות של Gillette Cavalcade of Sports. במשך השנים נוספו אירועי ספורט אופייניים רבים בארצות הברית ובכלל זה תחרויות אגרוף, משחקיBowl במכללות, Major League Baseball, PGA Tour® ו-Kentucky Derby. חברת Gillette העניקה חסות לאירועי ספורט בינלאומיים ובכלל זה גביע העולם של FIFA, משחקי רוגבי, Gillette Cup in Cricket ומרוצי פורמולה אחת. בשנת 2002 הכריזהGillette על הסכם בלעדי למתן השם לאצטדיון הביתי של קבוצת Super Bowl Champion New England Patriots מליגת NFL. באמצע שנות ה-2000 המשיך המותג להציג תוכניות שיווק חדשניות עם ספורטאים ידועים מרחבי העולם. כיום ממשיכים במותג Gillette במורשת הספורט עם תוכניות שיווק באירועי ספורט שמיושמות באזורים רבים ברחבי העולם.
אודות חברת Procter & Gamble
חברת P&G משפרת את חייהם של כ-4.4 מיליארד בני אדם ברחבי העולם עם מערך של מותגים אמינים ואיכותיים. על המותגים המובילים של החברה נמנים Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) ו-Ambi Pur(R). עם פעילות בקרוב ל-80 מדינות מוצעים המותגים של P&G ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. ידיעות עדכניות ופרטים נוספים על חברת P&G ומותגיה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50122610&lang=en.
המקור: חברת Procter & Gamble
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Gillette:
מייקל נורטון, 01-617-463-5777
norton.mr@pg.com
או
משרד פרסום:
פול ברובק, Taylor, 01-212-714-5753
pbrovak@taylorstrategy.com