הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Digi-Key

חברת Digi-Key מרחיבה את הנוכחות המקומית שלה לישראל ולרוסיה

דירקטור המכירות האזורי דוד מהל משרת את בסיס הלקוחות הגדל במהירות

13/3/2013 11:30
ת'יף ריבר פולס, מינסוטה - 13 במרץ 2013 - חברת  Digi-Key Corporation, מפיצה כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים המובילה בתעשייה במבחר הרכיבים האלקטרוניים, בזמינות ובהספקה, הודיעה היום על הרחבת הנוכחות המקומית שלה לישראל ולרוסיה עם הוספת תמיכת מכירות ותמיכת לקוחות ייעודיות מקומיות. חברת Digi-Key גם הודיעה היום על פתיחת משרדי המכירות והתמיכה לאירופה במינכן, ביחד עם המינויים של שלושה דירקטורי מכירות אזוריים נוספים ב-EMEA.

"הרחבת הנוכחות שלנו לישראל ולרוסיה תתמוך בבסיס הלקוחות המסורתי של Digi-Key, ביחד עם מספר גדל והולך של לקוחות שהם עסקי  ייצור הדורשים הזמנות גדולות יותר ויכולות מתוחכמות יותר של שרשרת ההספקה," אומר כריס האגסטרום, סגן-נשיא לפיתוח לקוחות אסטרטגיים / מכירות EMEA ואסיה-פסיפיק ב-Digi-Key. "בכדי לעמוד בביקוש הגדל, אנו שמחים להודיע מינוים של דירקטורי מכירות בדרג הבכיר כדוגמת דוד מהל אשר ימלאו תפקיד מפתח בגידול הכלל-עולמי של Digi-Key."

דוד מהל - דירקטור מכירות, ישראל ורוסיה

דוד מהל היה הראשון מבין מספר דירקטורי מכירות אשר גויסו בכדי לעמוד בצורך הגדל בייצוג מקומי באזור EMEA. הוא הצטרף ל-Digi-Key ביוני 2011 ומספק ייצוג מקומי לבסיס הלקוחות המתרחב במהירות בישראל וברוסיה. מהל מתמקד בבניית יחסי ספק-לקוח, השגת לקוחות חדשים והגברת המודעות למודל ההפצה העסקי של Digi-Key, "מהאב-טיפוס ועד לייצור" (From Prototype to Production

הניסיון העשיר של מהל בתעשיית ההפצה של רכיבים אלקטרוניים מהווה תוספת חשובה לצוות Digi-Key, ומחזק אותו לקראת קידום גידול החברה בישראל, ברוסיה וברחבי המזרח התיכון. הודות ליחסים מקומיים הדוקים, מהל יכול לשרת את הצרכים של אזורים אלו על ידי הכוונת הלקוחות למבחר המוצרים המוביל בתעשייה ולשירותי ההספקה היעילים של Digi-Key.

"המזרח התיכון ורוסיה הם שווקים העומדים בפני גידול והתרחבות שלא יאומנו, תוך שאנו בונים על הבסיס היציב של הלקוחות הקיימים," אומר מהל. "יש לנו משאבים מקומיים הזמינים באזורי הזמן המקומיים ובשפות המקומיות. כמו כן, יש לנו מאות אלפי חלקים במלאי הזמינים לשילוח מידי לישראל שישה ימים בשבוע, ומסופקים מדלת-לדלת בתוך פחות מחמישה ימים."

משאבים מקומיים של תמיכה טכנית ושירות לקוחות

לחברת Digi-Key יש מהנדסי יישומי שטח במשרה מלאה המוכנים לסייע ללקוחות הישראלים ומרכז תמיכת לקוחות בחיפה, ישראל. הצוות המקומי כולל כיום שמונה אנשי מקצוע ייעודיים לשירות לקוחות, ובהתאם לגידול הצפוי באזור, החברה מתכננת להודיע על גיוסים נוספים מאוחר היותר השנה.

אודות Digi-Key

חברת Digi-Key, הממוקמת בת'יף ריבר פולס, מינסוטה, היא ספקית כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים עם שירות מלא, הן לצורכי הכנת אב טיפוס או תיכון והן בכמויות גדולות עבור ייצור. החברה מציעה באתר  www.digikey.co.il   מעל שני מיליון מוצרים של יותר מ-650 יצרנים איכותיים ובעלי מוניטין.

עם יותר מ-800,000 מוצרים במלאי, מבחר מרשים של משאבים מקוונים, ועם היתרון הלוגיסטי הגלום במרכז הפצה ניתן להרחבה בשטח של כ-75 אלף מ"ר, חברת Digi-Key ממשיכה להוביל, תוך אשרור מחויבותה לשמור במלאי את המגוון הרחב ביותר בתעשייה של רכיבים אלקטרוניים ולהעניק את השירות הטוב ביותר האפשרי ללקוחותיה.

המודל העסקי של Digi-Key המשולב במלואו באינטרנט, ביחד עם מגוון הרכיבים הרחב והמוביל בתעשייה הזמינים למשלוח מידי לכל מקום בעולם ומאתר יחיד, מבדלים את Digi-Key בבירור מכל המפיצים האחרים. החברה מציעה ללקוחותיה גישה ייחודית לאסטרטגיה עסקית של  תמהיל רכיבים רחב ונפח ייצור קטן, תוך העברת רבים מסיכוני המלאי ועלויות החזקתו מן הלקוח אל Digi-Key. ברוח הסיסמה "מהאב-טיפוס ועד לייצור" (From Prototype to Production®‎), חברת Digi-Key מחזיקה בכל הרכיבים והמשאבים הנחוצים כדי להרחיב את העסק שלך לרמה הבאה.

הצעותיה ומשאביה המקוונים של החברה כוללים: מודולי הדרכת מוצרים  PTM®‎; אזורי טכנולוגיה TechZoneSM‎; סרגל הכלים של Digi-Key; וכן מרכז רשתות חברתיות ותקשורת ניידת.

מידע נוסף וגישה להיצע המוצרים הרחב של Digi-Key נמצא באתר www.digikey.co.il

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי העיתונות של Digi-Key Corporation
מישל סיברט
218-416-2482
Michelle.siebert@digikey.com