הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Courtagen

חברת Courtagen יוזמת שותפות עם Pronto Diagnostics ועם Medica Labs להפצתן של בדיקות ריצוף DNA קליניות מהדור החדש להפרעות נוירולגיות ומטבוליות

את הבדיקה הקלינית של Courtagen יספקו Pronto Diagonstics לקלינאים בישראל ו-Medica Labs לקלינאים בתאילנד

26/4/2015 10:40
וובורן, מסצ'וסטס --Courtagen Life Sciences, Inc , חברה חדשנית העוסקת במידע מולקולרי, הודיעה היום כי חתמה על הסכמי הפצה בין-לאומיים עם  Pronto Diagonstics, שמשרדיה הראשיים ממוקמים בתל אביב, ועם Medica Labs, שמשרדיה הראשיים שוכנים בבנגקוק שבתאילנד. Courtagen ממשיכה להרחיב את נוכחותה בשוק הבין-לאומי ושומרת על קשרי מסחר דומים עם חברות הפצה מובילות בשווקים ברחבי העולם.

אבחונן של הפרעות מטבוליות ונוירולוגיות בקרב ילדים הוא מאתגר לעיתים קרובות וזאת בשל קשת רחבה של הסימפטומים וחומרת מופעים. לא אחת ממלאים גורמים גנטיים תפקיד מפתח בהקשר זה. הבדיקות הגנטיות של Courtagen מנצלות הישגים קודמים בטכנולוגיית ריצוף ה-DNA מהדור החדש ומספקות הזדמנויות חדשות לאיתור גורמים גנטיים להפרעות כדוגמת אפילפסיה, מחלות מיטוכונדריאליות, עיכוב התפתחותי ומחלות אגירה ליזוזומליות. איתורם של גורמים אלה מאפשר בחירה בטיפול שישפר את איכות החיים של המטופל.

"Pronto Diagnostics, חברה מובילה בשוק הבדיקות הגנטיות בישראל, גאה להוסיף את בדיקותיה הייחודיות של Courtagen לסל המוצרים שלה. Pronto מציעה שירותי בדיקות גנטיות לכל הספקים של שירותי הבריאות בישראל. תוספת חדשה זו הולמת את אסטרטגיית החברה המתמקדת בהצעת הבדיקות המובילות בעולם בתחומים קליניים ספציפיים לשוק המקומי," אמר ניר נבות, מנכ"ל Pronto Diagnostics והוסיף: "אנו מצפים שהקלינאים המקומיים יאמצו את הטכנולוגיה הזו וישפרו את הטיפול במטופליהם."

"אנו נלהבים לעבוד יחד עם Pronto Diagnostics ועם Medica Labs במטרה להרחיב את נוכחותנו הבין-לאומית," ציין מייק קטלאנו, מנהל בכיר לפיתוח עסקי ב-Courtagen. לדבריו, "כמובילות בשווקים בהם הן פועלות, אנו מצפים בכליון עיניים לרתום את מומחיותן ולהנגיש את בדיקותיה הקליניות המתקדמות של Courtagen לרופאים נוספים במקומות נוספים ברחבי העולם."

אודות Courtagen Life Sciences, Inc

Courtagen היא חברה בבעלות פרטית העוסקת במידע מולקולרי ובביולוגיה ומתרגמת מידע גנומי למידע קליני בעל השלכות אופרטיביות באבחונן של הפרעות נוירולוגיות ומטבוליות. Courtgaen מתמקדת במחלות מיטוכונדריאליות, באפילפסיה ובלקויות אינטלקטואליות, ובכלל זה בהפרעות בספקטרום האוטיסטי. המעבדה הקלינית החדשנית של Courtagen מבצעת בדיקות ריצוף DNA מהדור החדש ומתכללת מידע גנוטיפי, פנוטיפי ומידע על מנגנונים של מחלות ונעזרת בחישובים מבוססי ענן ובשיטות אנליטיות ייעודיות להענקת תוצאות מקיפות ביותר לקלינאים, למטופלים ולמשפחותיהם. תוצאות אלה מאפשרות להם להיטיב את הבנתם לגבי המחלות ולשפר את הטיפול בהן. מידע נוסף זמין באתר החברה, www.courtagen.com.

המקור:   Courtagen Life Sciences, Inc

לצפייה בהודעה בשפת המקור:

http://www.businesswire.com/news/home/20150423005114/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Courtagen Life Sciences, Inc.
Mike Catalano, 877-395-7608
mike.catalano@courtagen.com