הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Earnix

ארניקס דורגה בפעם השלישית ברציפות בתוכנית הדירוג Deloitte Israel Technology Fast 50

הזכייה בדרוג מעידה על הערך המוסף הגבוה שארניקס יוצרת לבנקים וחברות הביטוח הנמנים על לקוחותיה

28/10/2013 10:00
תל-אביב, ישראל-  אוקטובר 28, 2013 - ארניקס (Earnix), ספקית תוכנה מובילה של פתרונות חיזוי ואופטימיזציה אנליטית לתמחור מוצרים פיננסיים והתנהגות צרכנים בתחום הביטוח והבנקאות, דורגה בפעם השלישית ברציפות, בין 50 חברות הטכנולוגיה בישראל, בעלות שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בחמש השנים האחרונות. הכללת החברה בדרוג שהוכרז ב- 27 באוקטובר 2013, מעידה על הערך המוסף שהחברה יוצרת ללקוחותיה.

 

תוכנית ה- Technology Fast 50 של Deloitte הנה אחת מתוכניות הדירוג המובילות בארץ ובעולם ומדרגת את 50 חברות הטכנולוגיה בישראל, בעלות שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בחמש השנים האחרונות. שיעור זה נמדד השנה על פי הגידול בהכנסות באחוזים בשנים 2008-2012.

 

"אנחנו שמחים להיכלל בדרוג Deloitte Israel Technology Fast 50 Company ורואים בכך הישג בפעם השלישית ברציפות" אמר אביב כהן, סמנכ"ל השיווק בארניקס. "הלקוחות שלנו, הן בביטוח והן בבנקאות, מתמודדים בשווקים מאוד תחרותיים, כך שהצמיחה שלנו היא עדות ליכולת שלנו לעזור ללקוחות להשיג את יעדיהם העיסקיים".

 

"בגלל שדרוג ה- Fast50 של Deloitte בריטמן אלמגור זהר מודד צמיחת הכנסות לאורך פרק זמן של חמש שנים, הכללות בדרוג הוא הישג מרשים" אמר טל חן, השותף האחראי על הדרוג, "ארניקס זכאית להכרה על הצמיחה המרשימה שלה".

 

אודות ארניקס

תוכנת ניתוח הלקוחות והאופטימיזציה של מחירי מוצרים של ארניקס מעצימה בנקים וחברות ביטוח ומאפשרת להן לחזות את ביקוש הצרכנים והשפעתם על הביצועים העסקיים על-פי נתוני השוק וליצור תמחור אופטימלי לצמיחה ורווחיות. ארניקס משלבת מודלים מתקדמים של חישוב סיכון וביקושים, יחד עם קישוריות למערכות מידע של הארגון והענן, ומביאה את הכוח של החלטות מבוססות ניתוח נתונים לכל אינטראקציה עם הלקוח. נכון להיום, ארניקס מסייעת לבנקים וחברות ביטוח מובילים לתמחר פיקדונות, הלוואות ופוליסות ביטוח.

למידע נוסף אנא בקרו באתר www.earnix.com

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אביב כהן, סמנכ"ל שיווק
Earnix Ltd.
aviv@earnix.com
03-7538292