הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
FreeConferenceCall.com

חברת FreeConferenceCall.com משיקה את השירות בישראל

חברות עסקיות, ארגונים וצרכנים בישראל, אשר זקוקים לפיתרון לשיחות ועידה, יכולים ליהנות כעת משיחות ללא תשלום, מקומיות ובינלאומיות

16/5/2012 03:00
לונג ביץ', קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת FreeConferenceCall.com  שמספקת שיחות ועידה בחינם הודיעה היום כי שירותיה זמינים כעת בישראל. חברת FreeConferenceCall.com, אשר חוללה מהפכה באופן שבו מארגנים שיחות ועידה מקומיות ובינלאומיות, מציעה שירות איכותי, ללא צורך בהזמנות, שבו משוחחים כיום כ-15 מיליון עד 20 מיליון משתמשים מדי חודש.

"חברות עסקיות וצרכנים חוסכים מדי שנה מיליוני דולרים הודות לשימוש בשירותים חופשיים לשיחות ועידה" אמר דייוויד אריקסון, המייסד והמנכ"ל של FreeConferenceCall.com. "אנו שמחים מאוד להרחיב את השירותים שלנו ולספק אותם גם בישראל, ומצפים להמחיש לחברות עסקיות וצרכנים עד כמה פשוט וחסכוני יכול להיות השיפור בתקשורת בישראל וברחבי העולם".

ארצות הברית היא שותפת הסחר מספר 1 של ישראל. כלכלת ישראל היא ה-24 בגודלה בעולם, תעשיית ההיי-טק במדינה צומחת וישראל מנהלת קשרים ישירים עם מדינות רבות ברחבי העולם. לדברי אריקסון, "חברות ההיי-טק הישראליות הן מהחדשניות ביותר בעולם, ואנו גאים להציע לחברות העסקיות בישראל שירות איכותי של שיחות ועידה על מנת לסייע להן לקיים קשרים עם לקוחות בישראל וברחבי העולם".

בין המאפיינים של שירות FreeConferenceCall.com:

- שיחות ועידה בינלאומיות במחיר של שיחה מקומית בישראל, או למדינות אחרות ברשת של FreeConferenceCall.com (שכוללת כיום 24 מדינות בנוסף לארצות הברית);

- יכולת לנהל שיחות ועידה שכוללות עד 96 משתתפים, במשך עד 6 שעות, בשיחה אחת ללא תוספת מחיר;

- הקלטה של שיחות ועידה, השמעה והורדה - הכל בחינם;

- יכולת להפיץ, לשמור בארכיון או לשלוח הקלטות בחינם למאזינים כעדכוני RSS או כתשדירי Podcast;

- מספרי גישה בינלאומיים בחינם לכל מדינה ברשת, כולל ארצות הברית ודרום אפריקה, וכן מדינות רבות באירופה ובאסיה;

- דוח פרטי שיחה נשלח בחינם בדואר האלקטרוני בתום כל ועידה.

השימוש בשיחות הוועידה הבינלאומיות בחינם הוא פשוט וקל, וכדי לפתוח חשבון די למסור שם וכתובת דואר אלקטרוני. לאחר שנרשמים לשירות FreeConferenceCall.com מקבלים מספר ייעודי לחיוג (מקומי או בינלאומי) וקוד גישה לשירות של השיחות הבינלאומיות בחינם, אשר זמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ללא צורך בהזמנות. המשתמשים יכולים לגשת לחשבון באינטרנט בכל עת כדי להזמין משתתפים, להוריד הקלטות, להאזין להן או לשדר אותן, וכן לצפות בהנחיות לוועידה. כל החשבונות בשירות FreeConferenceCall.com נשמרים בצורה מאובטחת והפרטים האישיים אינם משותפים או נמכרים.

המשתמשים בשירות FreeConferenceCall.com ברחבי העולם יכולים להיעזר בו כדי:

- לנהל פגישות מכירה מקומיות או ארציות

- להשיק מוצרים ושירותים חדשים או לקיים הדרכות

- לנהל ישיבות של צוותים שעובדים על פרויקטים

- להעביר שיעורים או סמינרים

- לערוך מפגשים להגברת המוטיבציה

- לקיים ישיבות בארגון או בבית הספר

- לערוך מפגשים בין ספורטאים לאוהדים

- לקיים כנסים משפחתיים

- ללמד תורה או לערוך אירועים דתיים

פרטים נוספים על שירות FreeConferenceCall.com אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.freeconferencecall.com/fcci.

אודות חברת  FreeConferenceCall.com

FreeConferenceCall.com, החברה הפרטית הגדולה ביותר שמספקת שיחות ועידה בארצות הברית, מספקת שירותים של שיחות ועידה לכ-15 מיליון עד 20 מיליון משתמשים מדי חודש. בעזרת השירותים האמינים והאיכותיים של ועידות האודיו שמספקת החברה, ללא צורך בהזמנה, מנוהלות מדי שנה למעלה מ-200 מיליון שיחות ברחבי העולם. הרשת הדיגיטלית החלוצית של FreeConferenceCall.com מבוססת על שרתי מדיה קנייניים. אבן דרך חשובה בתולדות FreeConferenceCall.com נרשמה בשנת 2008, כאשר במסעות הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחרו הן הנשיא אובמה והן הסנטור מק'קיין בשירותים של FreeConferenceCall.com כדי לנהל תקשורת עם תומכיהם ברחבי ארצות הברית. השירותים הנלווים שמציעה החברה כוללים את FreeScreenSharing.com לשיתוף של תכני מכתבות בזמן אמת ללא הגבלה. חברת FreeConferenceCall.com הוקמה בשנת 2001 ומשרדיה שוכנים בלונג ביץ', קליפורניה.

המקור: חברת FreeConferenceCall.com
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת FreeConferenceCall.com
ליסה כהן, 310-395-2544
lisa@lisacohen.org