הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES משיקה יישום חדש למחשבי iPad שמציג את צי הלוויינים והכיסוי

חברת SES הודיעה היום כי היא השיקה יישום חדש (אפליקציה) למחשבי iPad. היישום מוצע כבר בחנות App Store - תחת השם SES Satellites.

14/11/2012 12:00
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה היום כי היא השיקה יישום חדש (אפליקציה) למחשבי iPad, אשר מציג את הצי העולמי של SES, שמונה 52 לוויינים וכולל למעלה מ-150 טביעות רגל. היישום מוצע כבר בחנות App Store - תחת השם SES Satellites - והוא עוצב על ידי SES כדי להגביר את מעורבות הלקוחות ולסייע להם לאתר בקלות את הלוויינים שמכסים את השווקים שלהם.

SES Satellites הוא היישום הראשון של צי לוויינים למחשבי iPad אשר כולל כלי חיפוש שמציג את הכיסוי של הלוויינים על פי המיקום של המשתמש, ומציע גם תצוגה של מציאות רבודה (augmented reality) - יכולות שמסייעות ללקוחות לאתר בקלות את מיקום הלוויינים של SES באמצעות אחיזה של מחשב iPad והפנייתו לעבר השמיים. התצוגה של המציאות הרבודה מסתייעת במצלמה כדי להציג את הסביבה בתוספת שכבה של מידע דיגיטלי. היישום למחשבי iPad כולל גם עובדות ונתונים על הלוויינים של SES, וטביעות רגל איכותיות.

"אנו שמחים להציג את צי הלוויינים שלנו והכיסוי באמצעות היכולות של מחשבי iPad, עם ניווט תלת ממדי בכדור הארץ ובתצוגה של מציאות רבודה" אמר ניקלאס פריז גרין, סגן נשיא בכיר לתקשורת שיווקית וארגונית בחברת SES. "הכלי ממחיש את הפרישה של הלוויינים בחלל ואת הכיסוי בכדור הארץ, ומספק גם מידע שמסייע ללקוחותינו ללמוד דברים נוספים על הצי העולמי שלנו. בעזרת היישום החדש, אנו מניחים את צי הלוויינים שלנו בכף ידם של הלקוחות - במלוא מובן המילה".

את יישום SES Satellites אפשר להוריד בתקשורת WiFi לגרסאות iPad 2 ומעלה.

להורדת היישום: www.ses.com/ipad

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog



אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 52 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

 

המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.payer@ses.com