הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hytera

החברות Nedaa ו- Hytera מספקות מכשירי קשר TETRA ברמה עולמית לתחרות ה- Dubai Tour לשנת 2015

5/2/2015 11:40
שנזן, סין—(BUSINESS WIRE)— תאגיד התקשורת המקצועי Nedaa, מפעיל ה-TETRA היחיד והגדול ביותר בדובאי, חבר לחברת Hytera Communications , מהחברות המובילות בעולם באספקת פתרונות תקשורת רדיו ניידים, כדי לספק שירותי תקשורת אמינה וחסרת תקלות לאירוע תחרות האופניים הגדול ב- Dubai Tourלשנת 2015, שיצא לדרך ב-4 בפברואר ויסתיים ב-7 בפברואר.

תחרות ה-Dubai Tour הראשונה נערכה ב-2014 והתחרות מתרחבת ב-2015 ומארחת 16 קבוצות רכיבה מתחרות ה-World Tour. למן ההתחלה נבחרה Nedaa באופן רשמי כספקית פתרונות התקשורת על ידי הוועד המארגן בשל הצטיינותה בתכנון ושירות טכני.

בתחרות ה- Dubai Tour השנייה שילבה Nedaa ברשת התקשורת את Z1p, מכשיר קשר ה-TETRA הדו-כיווני הידני החדש של Hytera, המציע כיסוי מלא של ארבעת מסלולי הרכיבה באורך כולל של 700 ק"מ. Hytera Z1p פותח בהתאם לתקן ה-TETRA ה-ETSI הפתוח. מלבד היותו עמיד על פי דרישות תקן צבאיות ובעל רמת בטיחות-ציבור גבוהה, מגיע הרדיו עם גוף דק במיוחד של  23 מ"מ ולוח מקשים מלא. בדיקות השטח שערכה Nedaa מראות כי המערכת שלה ו-Hytera Z1p  עובדות יחד היטב הן במרכז העיר הבנוי גורדי שחקים והן בשטח פתוח ובאזור הררי.

במהלך הסיור, מכשירי הרדיו שמשו באינטנסיביות את הצוות המארגן ומועצת הספורט של דובאי והבטיחו שיתוף פעולה חלק בין קבוצות עבודה שונות. רשת התקשורת של Nedaa גם הציעה תקשורת רב-מערכתית למשטרה ולמוסדות אחרים. "Nedaa גאה להיות ספקית התקשורת הרשמית באירוע גדול שכזה.  מכשירי הרדיו של Hytera Z1p TETRA  מותאמים היטב לאספקת תקשורת חיונית במהלך אירועים כמו ה-Dubai Tour מבחינה פונקציונלית ושימושית והם בעלי פוטנציאל שירות ללקוחות שלנו. אנחנו שואפים לספק שירות בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר ולשיטות העבודה המומלצות בתחום בטיחות-ציבור וביטחון תקשורת וזאת במטרה לדרג את דובאי בין המדינות הראשונות בעולם בתחום זה," אמר מנסור בו-אוסייבא, סמנכ"ל Nedaa.



אודות Nedaa

Nedaa היא חברה בבעלות ובשליטת ממשלת דובאי (GOCC). החברה, שהוקמה ביוני 2008, היכתה גלים עם הקמתה שכן הייתה הראשונה ליישם במזרח התיכון את רשת ה-TETRA (Terrestrial Trunked Radio Network). מהקמתה ועד היום, השירותים של Nedaa קשורים קשר הדוק לתכנית האסטרטגית של ממשלת דובאי שמטרתה קביעת תוכניות ותרחישים אפשריים למשברים ואסונות. ברשימת לקוחות החברה מופיעים בין היתר: RTA, משטרת דובאי, עיריית דובאי, MAF Group, פארק ההשקעות של דובאי, מלון The Address, G4S, רשות הבריאות של דובאי ודובאי אלומיניום.

http://www.nedaa.ae

אודות Hytera

חברת Hytera ספקית מובילה בעולם לפתרונות תקשורת PMR (מכשירי קשר מקצועיים ניידים) מקדמת טכנולוגיות בסטנדרט פתוח, בכללם  TETRA , DMR ו-PDT  ושואפת לוודא הגירה טכנולוגית חלקה ל-LTE פס רחב עבור לקוחותיה. Hytera, שהוקמה בשנת 1993 בשנזן, סין, הפכה לחברה ציבורית בשנת 2011 בבורסת שנזן.

http://www.hytera.com

המקור: Hytera Communications Corp., Ltd.

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה  Hytera Z1p  בתחרות ה-Dubai Tour 2015

לוגו

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150204000000/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Hytera Communication Corp., Ltd.
Johnny Jian, +86 755 26972999
johnny.jian@hytera.com
Chloe Hong, +86 755 26972999
chloe.hong@hytera.com