הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
QAD

חברת SDMO מתחילה להפעיל את פיתרון QAD Enterprise Applications

פיתרון QAD Enterprise Edition יושם כדי להגביר את יעילות הייצור

26/3/2012 02:00
סנטה ברברה, קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת QAD Inc (NASDAQ: QADA) (NASDAQ: QADB), ספקית מובילה של תוכנה ארגונית ושירותים (enterprise software and services) ליצרניות עולמיות, והשותפה האסטרגית Sopra Group, הודיעו היום כי SDMO, יצרנית הגנרטורים השלישית בגודלה בעולם, שדרגה לפיתרון QAD Enterprise Applications 2011 Enterprise Edition.

המשרדים הראשיים של SDMO, חטיבה של Kohler Co., שוכנים בבריטני שבצרפת, ולחברה שלושה אתרי ייצור בתפוקה כוללת של יותר מ-100,000 גנרטורים. באמצעות רשת ענפה של משווקים ומפיצים מוסיפה חברת SDMO לחדור לשווקים חדשים כדי להבטיח את המשך הצמיחה.

SDMO פנתה ל- QADכדי לקבל פיתרון שיתמוך בתוכניות ההתרחבות של החברה ויסייע בהשקה של קווי מוצרים חדשים, תוך פגיעה מינימלית בפעילות השוטפת.

פיתרון QAD 2011 Enterprise Edition אפשר ל-SDMO לבצע סטנדרטיזציה של פיתרון ה-ERP העיקרי במשרדים הראשיים ובאתרי הייצור העיקריים בצרפת, וכן באתרים נוספים של שיווק והפצה ברחבי אירופה. בכוונת SDMO לשלב בפיתרון QAD Enterprise Applications solution פעילויות נוספות של ייצור ומכירות.

"אנו עובדים עם QAD מזה למעלה מ-20 שנים וזהו הפרויקט הגדול הרביעי שלנו" אמר פייר אבוטרה, מנהל למיחשוב ושירות לקוחות בחברת SDMO. "ב-QAD סייעו לנו להתפתח, ופיתרון QAD solution כולל את כל התפקודים להם אנו זקוקים, ובכלל זה מכירות, רכש, הנדסה, ייצור ושירות לאחר המכירה".

צוות היישום ב-SDMO כלל מומחים מ-QAD, Sopra Group ו-SDMO. מתודולוגיית היישום של QAD (QAD’s implementation methodology) הייתה לבצע סטנדרטיזציה בהתאם לשיטות העבודה המומלצות, לצמצם את הצורך בהתאמה אישית ולהאיץ את הפרישה של פיתרון QAD solution.

"בעינינו, QAD Enterprise Applications Enterprise Edition היא הגרסה המקיפה והאטרקטיבית ביותר של הפיתרון עד כה" אמר סטיב גרדנר, סגן נשיא למכירות ושיווק באירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת QAD. "היישום תוכנן לתת מענה לאתגרים שעמן מתמודדים כיום ביצרניות - ולסייע להן להיערך לקראת ההתאוששות הכלכלית שבפתח".

פיתרון QAD Enterprise Applications יסייע ל-SDMO ליהנות מממשק המשתמש QAD .NET User Interface, אשר מסייע למשתמשים להשיג תפוקה אישית גבוהה יותר. בחברת SDMO נהנים גם מ- QAD Analyticsאשר מסייע למשתמשים לצפות במגמות במערכת ולהתעמק בנתונים בקלות, למצוא תשובה לשאלות ברגע שהן צצות, ולקבל החלטות מדויקות בצורה מושכלת.

"פיתרון QAD Enterprise Applications מסייע לנו לשלוט בפעילות העסקית ולהציג נתונים לגביה" הוסיף אבוטרה. "גילינו שאפשר להתקין את פיתרון QAD בקלות באתרים מרובים. בקרוב נשיק את פיתרון QAD גם בחברות הבנות".

פרטים נוספים על פיתרון QAD Enterprise Applications אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.qad.com.

אודות חברת SDMO

SDMO מוכרת כאחת מיצרניות הגנרטורים הבינלאומיות המובילות והיא ממשיכה לבסס את מעמדה המוביל הודות למבנה הארגוני האיתן של הקבוצה הבינלאומית. ב-SDMO מתמחים בתכנון של תחנות כוח לפי הזמנה. בכל היקף ולכל מטרה, האיכות של מערך הגנרטורים, מועד האספקה והביצועים הגבוהים של כל המוצרים מובטחים בתו תקן ISO 9001. פרטים נוספים על חברת SDMO אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://wsw.sdmo.com.

אודות חברת QAD

QAD היא ספקית מובילה של יישומים ארגוניים ליצרניות עולמיות מענפי הרכב, מוצרי צריכה, אלקטרוניקה, מזון ומשקאות, תעשייה ומדעי החיים. יישומי QAD מספקים תפקודים קריטיים לניהול של משאבי ייצור ופעילויות בארגון ומחוצה לו, מסייעים ליצרניות עולמיות לפעול בשיתוף עם הלקוחות, הספקים והשותפים, ולספק את המוצר הנכון, במחיר הנכון ובזמן הנכון. פרטים נוספים על חברת  QADאפשר לקבל בטלפון +1 805-566-6000 או למצוא באתר האינטרנט של QAD, בכתובת www.qad.com.

המונח QAD הוא סימן מסחרי רשום של חברת QAD. כל שאר השמות של המוצרים והחברות המוזכרים כאן עשויים להיות סימנים מסחריים של הבעלים המתאימים.

הערה למשקיעים: הודעה זו לעיתונות מכילה הצהרות מסוימות ביחס לעתיד שמוגשות לפי מגבלות "הסרת חבות" שמפורטות בחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. מונחים דוגמת "צופה",  "מאמין",  "מעריך",  "סבור",  "עשוי", "ככל הנראה",  "אמור",  "מתכוון",  "עלול" והטיות נוספות של מונחים אלה או מונחים דומים יכולים לסייע בזיהוי ההצהרות שמתייחסות לעתיד. ההצהרות ביחס לעתיד נסמכות על הציפיות וההנחות הנוכחיות של החברה לגבי פעילותה של החברה, המצב הכלכלי והתנאים העתידיים. בשל גורמי סיכון שונים וחוסר ודאות עשויות התוצאות בפועל להיות שונות באופן משמעותי מכפי שצוין בהצהרות ביחס לעתיד. סיכונים אלה כוללים, בין השאר, את התפתחות הביקוש למוצרי התוכנה של החברה ולמוצרים שמשמשים להפעלה של מוצרי החברה; יכולתה של החברה לשמר את הביקוש לרישיונות ושירותים; יכולתה של החברה למנף שינויים טכנולוגיים; יכולתה של החברה לשמר את שיעור החידושים על ידי הלקוחות ברמות הנוכחיות; פרסום חוות דעת של אנליסטים מהתחום או אנליסטים כלכליים אודות החברה, המוצרים והטכנולוגיות שלה; מהימנות ההערכות ביחס לעסקאות, עלויות הטמעה ותועלות; חדירה של מתחרים חדשים או מוצרים חדשים של מתחרים קיימים, הכרזות על מוצרים חדשים וחידושים טכנולוגיים; עיכובים בלוקליזציה של מוצרי החברה בשווקים חדשים או קיימים; יכולת לגייס ולשמר עובדי מפתח; עיכובים במכירות כתוצאה ממחזורי מכירה ממושכים; שינויים בהוצאות התפעול, מחירים, מועדי השקה של מוצרים חדשים, שיטות הפצה או תמהיל מוצרים; הטמעה יעילה ומהירה של חברות שנרכשו; תנאים כלכליים כלליים; תנודות בשערי החליפין; והסביבה הפוליטית בעולם. כמו כן, ההכנסות והרווחים בענף של תוכנות ERP (enterprise resource planning) חשופים לתנודות. ההכנסות מרישיונות תוכנה חשופות במיוחד לתנודות והן מרכיבות חלק משמעותי מההכנסות שמתקבלות בחודש האחרון של כל רבעון. נוכח המרווחים הגבוהים שמאפיינים את ההכנסות מתוכנה, אפילו לתנודה קטנה עשויה להיות השפעה משמעותית על הרווח הנקי. אל למשקיעים לראות בתוצאות של רבעון מסוים אמת מידה לביצועים עתידיים. פרטים נוספים על גורמי הסיכון שמאפיינים את החברה ואת הענף שבו היא פועלת, אפשר למצוא בדוח השנתי לשנת הכספים 2011, אשר הסתיימה ב-31 בינואר 2011, אשר הוגש כ-Form 10-K, ובמיוחד בחלק “Risk Factors” של הדוח, ובדוחות תקופתיים נוספים שמגישה החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC).

המקור: חברת QAD
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת QAD
קרי אלן
+1 805-895-9491
kerry.allen@qad.com
או
חברת QAD Europe Limited
מרק פיתרס
מנהל שיווק למערב אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה
+44 (0) 1384 487433
mhf@qad.com