הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברתSES מרחיבה את פעילות המכירות בשווקים מתפתחים

15/12/2011 09:30
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה היום כי היא מרחיבה עוד יותר את פעילות המכירות בשווקים מתפתחים וצומחים, ולשם כך תאורגן הפעילות במתכונת של ארבעה אזורי מכירות, כשעל כל אזור מופקד מנהל שמוביל צוותים מתוגברים. האזורים הם יבשות אמריקה, אירופה, אפריקה ומזרח אסיה/הודו/המזרח התיכון. המנהלים שמונו הם אליאס זצ'ק (יבשות אמריקה), פרנק צ'לני (אירופה), איברהים גוימבה-סיידו (אפריקה) ודיפק מתור (מזרח אסיה/הודו/המזרח התיכון). כל ארבעה המנהלים ידווחו למנהל המסחרי הראשי, פרדיננד קייזר. סקוט ספראג, שכיהן עד כה כסגן נשיא בכיר למכירות ברחבי העולם, החליט לפרוש מחברת SES. המינוי של פרנק צ'לני הוכרז כבר בשבוע שעבר.
אליאס זצ'ק עובד בחברת SES מזה למעלה מ-12 שנים ומילא תפקידים שונים בתחומי המכירות והפיתוח העסקי באסיה ובארצות הברית. בעבר כיהן כסגן נשיא אזורי לפיתוח עסקי במזרח אסיה. הוא יפעל מוושינגטון ויעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם סטיב בונקה ודולורס מרטוס, שיוסיפו לנהל את אנשי המכירות בצפון אמריקה ובאמריקה הלטינית, בהתאמה. איברהים גוימבה סיידו מצטרף ל-SES מחברת Intelsat, בה כיהן כמנהל בכיר ללקוחות גדולים ומילא תפקידים שונים בתחומי המכירות והשיווק, וכן בתחום של תפעול מערכות, במשך למעלה מ-15 שנים. במסגרת התפקידים שמילא היה אחראי, בין השאר, על הייצוג של חברת Intelsat באפריקה. בתפקידו החדש הוא יפעל מיוהנסבורג. דיפק מתור פיתח בהצלחה בעשר השנים האחרונות את הפעילויות של SES באסיה ובאפריקה. הוא יוסיף לפעול מסינגפור ויעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם גלן טינדל, שיוסיף לנהל עבור SES את אזור מזרח אסיה.
"המבנה הארגוני החדש והמינויים הם צעד נוסף לביסוס מעמדנו האיתן באירופה ובצפון אמריקה, תוך מיקוד פעילותנו בשווקים מתפתחים שיהיו המקור לחלק ניכר מהצמיחה של SES בעתיד" אמר רומיין באוש, הנשיא והמנכ"ל של SES. "הפיצול לאזורים והמינוי של מנהלי המכירות החדשים יסייעו לנו לתת מענה לאתגרים המלהיבים שממתינים לנו. צר לנו שסקוט לא יהיה עוד בצוות שלנו. אנו מודים לו על תרומתו האדירה לפיתוח של SES בשנים הרבות שבהן כיהן כמנהל מכירות בכיר ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".
אודות חברת SES
SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 49 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.
בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.
לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.
המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SES
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
markus.payer@ses.com