הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

פרופסור פול גלסרמן, מחבר הספר Monte Carlo Methods in Financial Engineering, הצטרף למועצה המייעצת שלNumerix לכימות

ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברת Numerix (www.numerix.com), ספקית מובילה של שירותי ניתוח לנכסים צולבים, הערכת שווי של נגזרים וניהול סיכונים, הודיעה היום כי פרופסור פול גלסרמן, מחבר הספר Monte Carlo Methods in Financial Engineering, הצטרף למועצה המייעצת של Numerix לכימות (Numerix Quantitative Advisory Board), אשר הוקמה כדי לקדם את הסטנדרטיזציה של התמחור והערכת הסיכונים בשוק הנגזרים שנסחרים מעבר לדלפק (OTC).

3/8/2011 05:30
הפרסומים של פרופסור גלסרמן כוללים את הספר Monte Carlo Methods in Financial Engineering (הוצאת Springer, שנת 2004), אשר זיכה אותו בשנת 2006 בפרס Lanchester Prize ובשנת 2005 בפרס I-Sim Outstanding Publication Award. התארים הרבים הנוספים שבהם זכה פרופסור גלסרמן כוללים, בין השאר, את פרס Wilmott Award for Cutting-Edge Research in Quantitative Finance בו זכה בשנת 2004 ואת פרס Quant of the Year Award של Risk Magazine לשנת 2007. כן זכה פעמיים בפרס הדיקן למצוינות בהוראה (Dean's Award for Teaching Excellence, בשנים 1994 ו-2000).
במחקריו ובהוראה מתמקד פרופסור גלסרמן בניהול סיכונים, בתמחור של ניירות ערך נגזרים, בהדמיית Monte Carlo, בסטטיסטיקה ובתפעול. לפני שהצטרף לאוניברסיטת קולומביה עבד גלסרמן במעבדות בל (Bell Laboratories) ומילא גם תפקידי אורח באוניברסיטת פרינסטון, אוניברסיטת ניו יורק (NYU) ובבנק המרכזי בניו יורק (Federal Reserve Bank of New York).
גלרסמן מכהן גם בוועדות העורכים של Finance & Stochastics, Mathematical Finance, Journal of Computational Finance ו-SIAM Journal on Financial Mathematics. הוא מכהן כיו"ר ועדת ההדרכה של הארגון המקצועי הבינלאומי של מנהלי הסיכונים (Education Committee of the Professional Risk Managers International Association - PRMIA). גלסרמן כיהן כסגן בכיר לדיקן בבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת קולומביה בשנים 2004 עד 2008 וכמנהל זמני של מרכז Sanford C. Bernstein & Co. למנהיגות ואתיקה בשנים 2005 עד 2007.
"לכבוד הוא לנו, וזכות גדולה נפלה בחלקנו, שאדם בשיעור קומתו של פרופסור גלסרמן מצטרף למועצה המייעצת של Numerix, ואני מבקש לקבל אותו בברכה אישית" אמר סטיבן אר. או'הנלון, נשיא Numerix ומנהל התפעול הראשי של החברה. "חברת Numerix פועלת בשיתוף הדוק עם כמה מהחוקרים החדשניים ביותר בתחום הכימות, והצטרפותו של פרופסור גלסרמן למועצה המייעצת מרחיבה עוד יותר את העושק והעומק של הידע הכמותי שלנו".
"המחקרים שערך פרופסור גלסרמן ניצבים בחזית החדשנות בכל הקשור לתכנון פיננסי ושיטות Monte Carlo" אמר ד"ר סרגיי איסקוב, סגן נשיא בכיר למחקר כמותי ופיתוח בחברת Numerix. "הוא נודע כחלוץ בהאצה של שיטות Monte Carlo, ובכלל זה חישוב של רמות הרגישות הנחוצות לגידור יציב, ולכבוד הוא לנו לקבל מומחה ברמתו של פרופסור גלסרמן כחבר במועצה המייעצת שלנו".
"זו זכות עצומה להצטרף כחבר למועצה המייעצת" אמר פרופסור גלסרמן. פרופסור גלסרמן הוא החבר השלישי שמתמנה למעוצה המייעצת של Numerix לכימות. המועצה המייעצת משמשת כפורום של מומחים מובילים - "המוחות המקצועיים הטובים ביותר" - בתחום של מחקרי הכימות, מהאקדמיה ומקרב אנשי המקצוע בענף. המועצה המייעצת מבקשת לקדם גם את הקשרים המקצועיים בין דמויות ידועות מהאקדמיה, חוקרים ואנשי Numerix.
חברת Numerix מספקת את פלטפורמת התמחור המתוחכמת ביותר לנכסים צולבים עבור סוחרים, מכמתים ומנהלי סיכונים של נגזרים ומוצרים מובנים. חברת Numerix מאפשרת למשתמשים לבנות נגזרים מורכבים באמצעות שפת תסריטים קניינית ולתמחר אותם בעזרת מגוון רחב של מודלים ואפשרויות כיול.
אודות Numerix
חברת Numerix היא מוסד ניתוח עצמאי, מוביל ועטור פרסים שמספקת פתרונות של נכסים צולבים לגילוי מחירים מובנים לפני המסחר, לכידת סחר, הערכת שווי וניהול תיקים של נגזרים ומוצרים מובנים. חברת Numerix מציעה ללקוחות מסגרת גמישה ביותר ושקופה לחלוטין לתמחור וניתוח סיכונים, עבור כל סוג של מכשיר פיננסי ונגזרים שנסחרים מעבר לדלפק. חברת Numerix מאפשרת למשתמשים לחשב מחירים ולנהל סיכונים על סמך נתונים מכל הסוגים - מנגזרים לפי הזמנה ומוצרים מובנים ועד מוצרים "אקזוטיים למחצה" ותשואות משתנות.
מאז שהחברה הוקמה בשנת 1996, נסמכים על הניתוחים של Numerix למעלה מ-700 לקוחות ו-50 שותפים מיותר מ-25 מדינות, על מנת להאיץ את הערכות השווי, להגביר את הדיוק ולנהל את המכשירים הפיננסיים המתוחכמים ביותר. עם משרדים באוסטרליה, בייג'ינג, דובאי, דרום קוריאה, הודו, הונג קונג, טוקיו, לונדון, ניו יורק, סינגפור, פאריז ושיקאגו, מציעה Numerix מומחיות מעל לכל תחרות בכל סוגי הנכסים ושיטות התכנון. פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובת www.numerix.com.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Numerix
ג'ים קוקלה, 646-898-1263
סגן נשיא בכיר לשיווק
המקור: חברת Numerix