הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Nike

נייק מציגה את המדים הלאומיים של נבחרת ברזיל לשנת 2014

הערכה החדשה שהוכנה לנבחרת הסלסאו מדגימה טכנולוגיה משפרת ביצועים וחדשנית עבור הבמה הגדולה ביותר של הכדורגל

26/11/2013 10:00
ריו דה ז'ניירו –Business Wireחברת נייק (NYSE: NKE) הציגה את המדים הלאומיים עבור משחקי הבית של נבחרת ברזיל באירוע מיוחד בריו דה ז'ניירו. ערכת המדים, בה תשתמש הנבחרת המארחת בגביע העולם שיערך בקיץ הבא, משלבת טכנולוגיה חדשנית משפרת ביצועים, סממנים תרבותיים בעיצוב, וחומרים ידידותיים לסביבה ברת קיימא.

 

"יצירת ערכה זו היא אחד הדברים בהם אנו בנייק גאים ביותר, וכבוד מהמעלה הראשונה," אמר טרבור אדוארדס, נשיא מותג נייק. "מדובר ביותר מסתם מדי משחק. מדים אלו מייצגים את ההיסטוריה של הכדורגל בברזיל, את חמשת הכוכבים, את הרומנטיקה של המשחק, ואת תקוותיה של אומה."

 

הערכה משפרת ביצועים על ידי וויסות חום גופם של השחקנים וצינונם. טכנולוגיית ה Dri-FIT של נייק יונקת לחות מפני העור ומעבירה אותה אל השכבה החיצונית של הבד, שם האידוי מהיר יותר, וחורים שנוקבו על ידי לייזר יחד עם בד רשת באזורים מסוימים תורמים ליצירתו של בגד נושם וזרימת אוויר.

 

בקו אחד עם מחויבותה של נייק לביצועים עילאיים יחד עם דאגה לנזק סביבתי מופחת, החולצה, המכנסיים ובפעם הראשונה בערכת מדים של נבחרת לאומית גם הגרביים – כולם עושים שימוש בבד המיוצר מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. כל ערכה מכילה בממוצע כ 18 בקבוקי פלסטיק. מאז 2010, נייק הסיטה קרוב ל 2 מיליארד בקבוקים מלהגיע לאתרי פסולת, כמות מספקת לכיסויים המלא של כ 2,800 מגרשי כדורגל.

 

"שילוב של ייצור בר קיימא הוא מרכיב מפתח עבורנו בתכנון ופיתוח המוצרים," אמר מרטין לוטי, מנהל קריאטיבי בחטיבת הכדורגל של נייק. "המטרה שלנו היא ליצור ערכה המספקת ביצועים לספורטאים, ומועילה לכדור הארץ."

 

המעצבים עשו שימוש בסריקות גוף בתלת מימד עבור כל שחקני נבחרת ברזיל על מנת להשיג התאמה מרבית, לשפר את הנוחות ולאפשר לגוף לנוע בטבעיות במדים.

 

כאשר צוות העיצוב בנייק ניגש לחקור את היצירתיות הייחודית לברזיל, המטרה הייתה לשחזר את התרבויות הייחודיות והמובחנות במדינה כך שיבואו לידי ייצוג בערכת המדים הלאומיים החדשים של הנבחרת, ובו בזמן לשמור על תרבות הכדורגל והמסורת של החולצה הצהובה הקלאסית. 

 

"ערכת משחקי הבית של נבחרת ברזיל היא כמו דגל לאומי; היא מייצגת את המדינה ואת האנשים," אמר לוטי. "רצינו ליצור חיבור בין הביצועים המרגשים בקצב מהיר של הכדורגל לבין תרבותה של ברזיל, תוך כדי שמירה על כל מה שהמדים מייצגים."

 

החולצה מעוצבת בגזרה חדשה עם צוואר Y שגם מרגישה נוחה, וגם נראית נינוחה. המכנסיים הם בצבע הכחול המלכותי של נבחרת ברזיל, עם פס לבן. פשוטה ואיקונית, הגזרה צרה יותר ומותאמת יותר לגוף בהתאם לתוצאות המחקר, ומעוצבת במיוחד על מנת לסייע לנוחיות תוך כדי תנועה.

 

סמל הנבחרת עודכן וכעת הוא גדול במעט, עם אריגה מטאלית בצבע זהב היוצרת נצנוץ מסוים. ברקע הסמל, בחלקה הפנימי של החולצה, מתנוססת הסיסמה "Nascido para jogar futebol"- או בתרגום מפורטוגזית ברזילאית, "נולד לשחק כדורגל".

 

נייק שיתפה בנוסף פעולה עם המעצב הברזילאי ברונו ביג שייצר עבורה סמל גאווה מתחת לעורף בכל חולצה – ציפור קנרית צהובה קטנה, המייצגת את ה"קנריניו", הכינוי שניתן לקבוצה כאשר השחקנים לובשים את המדים הצהובים במשחקי הבית.

 

"ללבוש את ה'אמרליניה' זה כבוד גדול עבורי ועבור חברי לקבוצה," אמר כוכב הקבוצה ניימאר. "ברזיל היא מקום מאוד מיוחד לשחק בו כדורגל, ואנחנו רוצים לשחק חזק ולנצח עבור המדינה. מדים אלו עוזרים לנו לעשות זאת גם בעזרת הטכנולוגיה וגם בזכות ההשראה שהם נותנים."

 

אפילו השם והמספרים על כל ערכה עוצבו בקפדנות עם חורים זעירים לצינון וויסות לחות. סגנון האותיות והמספרים הושפע מפונטים קלאסיים בהם נעשה שימוש נרחב בפוסטרים המודפסים בעבודת יד ונפוצים ברחובות ברזיל. כל החולצות אותן לובשים השחקנים, וגם אלו הנמכרות בברזיל, יוצרו בברזיל.

 

ערכת נבחרת ברזיל תועמד למכירה מוקדמת בחנויות נייק ובאתר nike.com החל מה 24 בנובמבר, ובכל העולם החל מה 5 לדצמבר.

 

למידע נוסף אנא בקרו באתר שבכתובת www.nikeinc.com.

 

אודות נייק

 

חברת NIKE, שמשרדיה הראשיים שוכנים סמוך לביוורטון, אורגון, היא המעצבת, המשווקת והמפיצה המובילה בעולם של נעלי ספורט, ביגוד, ציוד ואביזרים עבור מגוון רחב של פעילויות ספורט וכושר. עם חברות הבת בבעלות מלאה של NIKE נמנות חברת Converse אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעלי ספורט, ביגוד ואביזרים, חברת Hurley International אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעליים, ביגוד ואביזרים לגלישה ואפנת נוער. פרטים נוספים, הודעות NIKE לגבי הכנסות החברה ומידע פיננסי נוסף ניתן למצוא בכתובת www.NIKEbiz.com/investors, כמו גם לעקוב אחר החברה באמצעות התווית @Nike .

 

את התמונות המצורפות להודעה ניתן להוריד בגודל מלא בכתובת הבאה: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50757311&lang=en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
NIKE, Inc.
New York Media Relations
212-367-4447