הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Toshiba

טושיבה מתגברת את עסקי האנרגיה התרמית שלה בהודו

--במסגרת בנייה של מערכת הנדסה, רכש והקמה תחרותית להפקת אנרגיה תרמית-

14/1/2014 12:00
צ'נאי, הודו -BUSINESS WIRE- תאגיד טושיבה(TOKYO:6502)  הודיע היום על תגבור עסקיו בתחום הפקת האנרגיה התרמית בהודו. מטרה זו תושג באמצעות שילוב הזרוע ההנדסית שלToshiba India  בפעילותה של Toshiba JSW Turbine and Generator, חברה לייצור טורבינות וגנראטורים שמקום מושבה בצ'נאי שבמדינת טמיל נאדו. החברה המשולבת, שתיקרא מהיום בשם Toshiba JSW Power Systems Private Ltd., תעבור שינוי ארגוני שבמסגרתו תיבנה מחדש מערכת ההנדסה, הרכש וההקמה במקביל לפיתוח עסקים בהודו ובאזורים סמוכים.

 

Toshiba JSW Turbine and Generator Pvt. Ltd. הוקמה ב-2008 ונחנכה בפברואר 2012 כחברה לייצור טורבינות וגנראטורים המונעים על ידי קיטור. החברה נמצאת כיום בתהליכי ייצור של חמישה גנראטורים וטורבינות סופר קריטיים (הפועלים בתנאי לחץ הגבוהים מהלחץ הקריטי של המים ולכן מאפשרים תצרוכת דלק נמוכה) שהוזמנו על ידי ה NTPC (התאגיד הלאומי לאנרגיה תרמית של הודו) ולקוחות אחרים. המחלקה להנדסת אנרגיה תרמית ב Toshiba India הוקמה באוגוסט 2009, ומאז הקימה בהצלחה מרובה מספר פרויקטים הנדסיים בתחום האנרגיה התרמית. בעקבות הצעד המתואר לעיל, תיהנה החברה המשולבת משילוב בין יכולות הנדסה, ייצור, רכש, הקמה ומתן שירותים. נוסף על כך, תפעל החברה לשדרוג יכולות ההנדסה, הרכש וההקמה של טושיבה בהודו בשיתוף עם חברה נוספת, TPSC (India) Private Limited, המסייעת ל-Toshiba JSW Power Systems Private Ltd. בתחום ההקמה בהודו.

 

בעתיד צפויה הודו לחזות בעלייה משמעותית בדרישה לאנרגיה. עלייה דומה צפויה להתרחש באזורים סמוכים, כגון דרום מזרח אסיה, המזרח התיכון ואפריקה, שבהם מתוכננים מספר מיזמים גדולים להפקת אנרגיה תרמית. את הרחבת עסקיה בתחום האנרגיה התרמית בהודו ובאזורים סמוכים לה, מבססת טושיבה תוך תיאום עם הזרוע ההנדסית העולמית שלה הממוקמת ביפן.

 

סקירת פרטיה של החברה המשולבת

שם החברה:                  Toshiba JSW Power Systems Private Limited

מיקום:                                     צ'נאי, טמיל נאדו, הודו

תאריך השילוב:             1 בינואר, 2014

מנכ"ל:                          יושיאקי אינאיאמה (מנכ"ל החברה הקודמת, Toshiba JSW Turbine  & Generator Pvt. Ltd.)    

ערך ההיוון:                  4.4 מיליארד רופי הודי

החזקת הון:                  Toshiba – 75%, JSW Energy – 22.52%, JSW Steel – 2.48%

מספר עובדים:               כ-600

עיסוקים עיקריים:         הנדסה, עיצוב, ייצור, רכש, מכירות, הקמה, התקנה ושירותים לתחנות כוח תרמיות

 

אודות טושיבה

 

טושיבה היא קבוצה מובילה בעולם המייצרת טווח מוצרים רחב, מספקת קשת של פתרונות ומשווקת מערכות ומוצרים אלקטרוניים וחשמליים מתקדמים. קבוצת טושיבה מביאה בשורה של חדשנות ודמיון לסוגי עסקים רבים: מוצרים דיגיטאליים ובכלל זה טלוויזיות LCD, מחשבי מחברת, פתרונות קמעונאיים ומדפסות משולבות; מכשירים אלקטרוניים, כגון התקנים מוליכים למחצה, מוצרי אחסון וחומרים המשמשים למטרה זו; מערכות המיועדות לשימוש בתשתיות חברתיות ותעשייתיות, כדוגמת מערכים להפקת אנרגיה, פתרונות קהילתיים חכמים, מערכות רפואיות, דרגנועים ומעליות; וכן מכשירי חשמל ביתיים.

 

טושיבה הוקמה ב-1875 ומפעילה כיום רשת עולמית המונה יותר מ-950 חברות מאוחדות בהן עובדים 206 אלף עובדים מכל רחבי העולם. מחזור המכירות השנתי של טושיבה עומד על למעלה מ-5.8 טריליון ין (כ-61 מיליארד דולר). בקרו באתר האינטרנט של טושיבה בכתובת www.toshiba.co.jp/index.htm.

גלריית תמונות ומולטימדיה זמינה בכתובת:


 

 


מקור: תאגיד טושיבה

 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Toshiba Corporation
Atsuko Miyashita, +81-3-3457-2105
Corporate Communications Division
Public Relations & Investor Relations Office
Fax: +81-3-5444-9202