הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת Constellation Networks מקשרת קהילות מרוחקות בעזרת SES

העסקה לרכישת קיבולת בשני לוויינים תאפשר להרחיב את הגישה לאינטרנט באזורים המרוחקים של אפריקה ובמקומות נוספים

16/10/2011 08:30
ניו יורק ולוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה היום כי חברת Constellation Networks Corporation (CNC) חתמה על הסכמים לרכישת קיבולת בשני לוויינים כדי לספק גישה לאינטרנט ולחולל שינוי בחייהם של המתגוררים בקהילות מרוחקות ברחבי העולם.
חברת Constellation Networks חתמה על הסכמים רב-שנתיים לרכישת קיבולת בלוויינים NSS-10 ו- NSS-12של SES על מנת לתת מענה לצרכי התקשורת הבסיסיים בערים מבודדות וכפרים ברחבי העולם, ובכלל זה אפריקה, המזרח התיכון, אוסטרליה, הודו, סין ואירופה. יותר ממחצית מרוחב הפס של תקשורת הלוויין שרכשה CNCישמש למטרות חשובות כמו חקר האיידס והמלריה וצמיחה של עסקים קטנים כמעט בכל מדינה באפריקה. החברה, שמשרדיה הראשיים שוכנים בעיר טרברס שבמישיגן, עשתה כברת דרך ארוכה מאז שקישרה לרשת קפה-אינטרנט ראשון בלגוס שבניגריה.
במקביל לאספקת השירותים לגישה לאינטרנט יצרו אנשי CNC קשרים אמיצים עם הלקוחות, ובהם חיילים אמריקנים בעיראק ובאפגניסטן אשר נהנים משירותי אינטרנט ומקבלים מדי פעם חבילות שי עם עוגיות תוצרת בית מספקית הגישה לאינטרנט בתקשורת לוויינים.
"ביחד עם SES פותחת Constellation Networks בפני אנשים פרטיים וחברות עסקיות עולמות חדשים של מידע ותקשורת בכמה מהמקומות המרוחקים ביותר בכדור הארץ" אמרה מגאן הול, מנהלת למכירות בינלאומיות בחברת Constellation Networks.
"גישה לאינטרנט בתקשורת לוויינים תשנה לנצח ותשפר את החיים והפעילות העסקית, במיוחד במקומות שבהם התשתיות כמעט ואינן קיימות" אמרה כריסטין גראסה, הנשיאה והמנכ"ל של חברת Constellation Networks. גראסה שואפת לקשר אנשים במקומות מרוחקים מאז שהתגוררה בסרי-לנקה, ללא גישה לאמצעי תקשורת בסיסיים. "הלוויינים של SES, אנשי החברה והמומחיות שלהם מסייעים לנו לצמצם את פערי התקשורת ולקדם את הפיתוח הכלכלי ברחבי העולם" ציינה גראסה.
"בשמונה השנים האחרונות הרחיבה חברת Constellation Networks את הפעילות המתקדמת של פס רחב בצי הלוויינים של SES, היא מסייעת לקשר כפרים מרוחקים ובתי עסק לעולם וליצור עבורם עתיד מבטיח יותר" אמר סקוט ספראג, סגן נשיא בכיר למכירות עולמיות בחברת SES. "אנו מצפים להרחיב את שיתוף הפעולה עם Constellation Networks כדי לשפר את חייהם של אלפי אנשים ברחבי העולם".
אודות חברת SES
SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 47 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.
בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.
לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.
המקור: חברת SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SES
מרכוס פייר
מנהל לתקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. + 352 710 725 500
markus.payer@ses.com