הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Clinipace Worldwide

חברתClinipace Worldwide קידמה את רן פרנקל לתפקיד מנהל לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה

Clinipace Worldwide הודיעה היום כי מנהל בכיר בחברה, רן פרנקל (RPh), סגן נשיא בינלאומי לפיתוח עסקי, ימלא תפקיד נוסף כמנהל לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה

16/12/2012 12:00
מוריסוויל, צפון קרולינה --(BUSINESS WIRE)-- Clinipace Worldwide, חברה עולמית לניהול מחקרים בטכנולוגיה דיגיטלית (global digital contract research organization (dCRO)), הודיעה היום כי מנהל בכיר בחברה, רן פרנקל (RPh), סגן נשיא בינלאומי לפיתוח עסקי, ימלא תפקיד נוסף כמנהל לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה. מנהלי המדינות באזור ידווחו ישירות לפרנקל במסגרת תפקידו החדש.

פרנקל הצטרף לצוות של Clinipace Worldwide במאי 2011, בעקבות הרכישה של חברת PFC משווייץ על ידי החברה (acquisition of Swiss-based PFC Pharma Focus (PFC)). הוא כיהן בחברה במשך שבע שנים, סייע לבסס את המשרד בישראל ומעתה יוביל את הפעילות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה מהמשרדים האירופאיים בציריך.

"רן הפגין בצורה עקבית הבנה ותמיכה בחזון של החברה לקידום החדשנות במחקרים קליניים באמצעות פלטפורמת שירות מתוגברת בטכנולוגיה" אמר ג'ף וויליאמס, מנכ"ל Clinipace Worldwide. "רן מחויב להרחיב את השיטה הייחודית שלנו לאספקת שירות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ואני משוכנע שהוא יוסיף להוביל את הצמיחה שלנו באזור".

המייסדים של PFC במקור, ד"ר קורט פיסטר, מנכ"ל הפעילות באירופה, וד"ר קתרין ווגלי, מנהלת התפעול הראשית של הפעילות באירופה, יפרשו מתפקידי הניהול השוטף. הם יוסיפו לשמש כיועצים של Clinipace Worldwide במהלך שנת 2013 וימשיכו לכהן במועצת המנהלים של Clinipace AG (היישות של החברה באירופה).

"אנו ב- Clinipaceגאים במנהיגות שהפגינו קורט וקתרין, אשר תרמו לצמיחה של החברה ולטביעת הרגל שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה" הוסיף וויליאמס. "הם סייעו להקים צוות מוכשר של מומחים ולהשיג את היעדים המשותפים של החברה הממוזגת בשנתיים האחרונות".

עוד בנושאים קרובים:

• Clinipace Worldwide’s Ran Frenkel Elected to IISRA Board of Directors

• Clinipace Worldwide Celebrates 20 Years of Service in Europe

• Clinipace Worldwide Acquires Switzerland-Based PFC Pharma Focus Ltd.

אודות חברת Clinipace Worldwide

כחברה עולמית לניהול מחקרים בטכנולוגיה דיגיטלית (dCRO), אנו מפעילים מודל חלוצי וחדשני של שירות CRO מתוגבר בטכנולוגיה שנותן מענה לצרכים של חברות שמגובות בהון סיכון, חברות בסדר גודל בינוני וחברות אסטרטגיות לפרמצבטיקה, ביו-טכנולוגיה וציוד רפואי. בעזרת הפלטפורמה הקלינית-אלקטרונית (eClinical) הקניינית שלנו, TEMPO™, מציעים צוותי המומחים שלנו ידע נרחב בטיפולים ותובנות שמסייעות לחברות בתחום של מדעי החיים לפתח וליישם אסטרטגיות לעמידה בתקנות, לבצע פיתוח קליני ולהוציא לפועל מחקרים לאחר אישור, על מנת להבטיח את ההצלחה של תוכניות לפיתוח תרופות וציוד רפואי. ניהלנו למעלה מ-1,200 מחקרים קליניים עולמיים, פיתוחים אסטרטגיים של מוצרים, פרויקטים של רגולציה ו- GxP/CMC/QA בתחומי טיפולים דוגמת לב וכלי דם, מחלות של דרכי העיכול, מערכת העצבים המרכזית, מחלות עור, גסטרו-אנטרולוגיה, אימונולוגיה, מחלות זיהומיות, נפרולוגיה, אונקולוגיה, מחלות של דרכי הנשימה, ראומטולוגיה וחיסונים (וכן טיפולים נוספים שמבוססים על תאים ורקמות). המשרדים הראשיים של חברת Clinipace Worldwide שוכנים ב- Research Triangle Park שבצפון קרולינה והחברה מפעילה משרדים באירווין (קליפורניה), בולדייר (קולורדו), אוברלנד פארק (קנזס), ציריך (שווייץ), מינכן (גרמניה), היי ווייקומב (בריטניה), תל אביב (ישראל), סן פאולו (ברזיל), בואנוס איירס (ארגנטינה), טריוונדרום קרלה (הודו) וניו דלהי (הודו). פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שלנו, בכתובת www.clinipace.com.

המקור: חברת  Clinipace Worldwide
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בשם חברת Clinipace Worldwide
מולי תומפסון, 919-821-2822
mthompson@crossroadspr.com