הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Nagare Membranes

חברת Nagare Membranes סוגרת סבב גיוס הון ראשון בשווי 10.5 מיליון דולר

8/12/2014 04:00
ניו יורק—(BUSINESS WIRE)-- חברת Nagare Membranes  הודיעה היום כי השלימה סבב גיוס הון ראשון בשווי 10.5 מיליון דולר, כדי להאיץ את הפיתוח והייצור של ממברנת ננו-צינורית הפחמן המתקדמת שלה להתפלת, שימוש חוזר וטיהור מים.

"המטרה של Nagare היא לפתח פתרונות למחסור במים טריים ומחלות המועברות במים", אמר מנכ"ל Nagare, רוב מקגיניס. "קנה המידה של האתגרים הללו הוא עצום, אבל התקדמות טכנולוגית יכולה להשפיע באופן משמעותי. לדוגמה, אנו מאמינים שעם הטכנולוגיה של Nagare ניתן יהיה לצמצם את העלויות של התפלה מי ים ושימוש חוזר בשפכים אל מתחת לנקודת העלות שבה הם יהיו מקורות ברי-הקיימא בעלי העלות הנמוכה ביותר של מים מתוקים חדשים. כיוון שמקורות אלה הם למעשה בלתי מוגבלים, משמעות הדבר תהיה שינוי חסר תקדים באספקת מים טריים ברחבי העולם - מעידן של מחסור לתקופה של שפע."

עד לשנת 2030 צפויה אספקת המים הטריים בעולם להיות 40% פחות מהדרוש כדי לענות על הביקוש העולמי למזון, אנרגיה, צמיחה כלכלית ותברואה. באזורים מסוימים צפוי המחסור לעלות על 50%. בנוסף, המים הזמינים לצריכה הם לעתים קרובות באיכות כל כך ירודה שמחלות המועברות באמצעות מים מזוהמים הן הגורם התחלואה השני בעולם כיום וכן גורם המוות החמישי בעולם.

טכנולוגיות ההתפלה שחברת Nagare מפתחת יכולות לשמש גם להגנה על אנשים ממחלות העוברות באמצעות מים מזוהמים. "תארו לעצמכם מצב שבו לכל מי שעלול להיות חשוף למים מזוהמים יש מסנן אישי במחיר זמין שיאפשר להם לשמור על משפחתם ועל עצמם בטוחים - מסנן שמסיר את כל הפתוגנים הידועים ועובד במשך שנים ללא צורך בחלקי חילוף", אמר מקגיניס. "זה משהו שאנחנו חושבים שאנחנו יכולים לעשות."

אודות Nagare Membranes

Nagare Membranes נוסדה בשנת 2013 כדי לפתח ממברנות ננו-צינורית פחמן מתקדמות להתפלה מי ים, שימוש חוזר בשפכים וטיהור מים אישיים. המייסד והמנכ"ל של Nagare, רוב מקגיניס, היה בעבר מייסד ומנהל טכנולוגיות ראשי ב-Oasys Water וממציא טכנולוגיית התפלת אוסמוזה המתקדמת. Nagare יושבת בניו יורק והמטה שלה נמצא בגרנד סנטרל טק.

המקור: Nagare Membranes

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141208005210/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
תקשורת
Nagare Membranes
Alex Rybchuk, 917-727-2416
press@nagaremembranes.com