הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
CartiHeal

CartiHeal מודיעה על מינוי חברת דירקטוריון חדשה

ליאנה קרון, מנהלת בכירה בתחום הבריאות, מצטרפת לדירקטוריון

3/12/2013 10:00
כפר סבא, ישראל, 3 בדצמבר 2013 - CartiHeal (2009) Ltd., חברה בבעלות פרטית המפתחת שתלים רפואיים לתיקון פגיעות סחוס ועצם תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית, גאה להודיע על הצטרפותה של גב' ליאנה קרון לדירקטוריון החברה.

 

ליאנה קרון עסקה בתפקידי ניהול בכירים בתחום הבריאות ב-20 השנים האחרונות. היא מגיעה ל-CartiHeal עם עבר מרשים של הישגים בניהול עסקים ובפיתוחם. כסגנית נשיאה ומנכ"לית ב-Sanofi, ניהלה גב' קרון את הפעילות המסחרית הגלובלית של תרפיה תאית ורפואה רגנרטיבית הכוללת טיפולים לתיקון פגיעות סחוס. במסגרת תפקידה, הייתה קרון אחראית על תחומים רבים, בין היתר על רגולציה, ייצור, פיתוח עסקי, פעילות מסחרית ותכנון אסטרטגי.  גב' קרון היא אחת המנהלות הבודדות בעולם שהובילו תהליך פיתוח מסחרי של טיפולים לתיקון פגיעות סחוס עד לשיווקם ברחבי העולם. במהלך הקריירה שלה, הפגינה גב' קרון הבנה עמוקה וצברה הצלחות מרשימות בכל הקשור להובלת צוותים בין לאומיים להשקה מוצלחת של תכשירים שוברי קופות, כמו גם טיפולי נישה ותרופות יתומים (המיועדים לאוכלוסיות ייחודיות הסובלות ממצבים רפואיים נדירים). נוסף על תפקידה האחרון ב-Sanofi, החזיקה קרון במשרות בכירות ב-Genzyme וב-Merck בארצות הברית, קנדה ואירופה.

 

גב' קרון כיהנה לאחרונה כחברה מייעצת לדירקטוריון WEST (ארגון המקדם נשים בעסקי המדע והטכנולוגיה) וכחברת דירקטוריון נבחרת וחברת ועד המנהל ב-Alliance for Regenerative Medicine, ארגון אקדמי ותעשייתי עולמי הממוקם בוושינגטון. במרץ 2013, נכללה גב' קרון ברשימת 50 האנשים המשפיעים ביותר בעולם בתחום תאי הגזע.

 

ניר אלטשולר, מייסד ומנכ"ל CartiHeal, ציין: "הצוות שלנו מצפה לעבודה משותפת  עם גב' קרון כדי לקדם את שתל ה Agili-C, מוצר הדגל לתיקון פגעי סחוס ועצם של חברת CartiHeal, בדרך להפצתו המסחרית". עוד הוסיף אלטשולר: "הממצאים הקליניים הראשונים מאששים כי השתל Agili-C עשוי בהחלט להביא לשינוי פרדיגמאטי באופן בו מטפלים בנזקים שנגרמו לסחוס. גב' קרון צברה מוניטין רב ובקיאה בתרפיות פורצות דרך שכאלה. היא אחת המנהלות המנוסות ביותר בתחום תיקון פגעי סחוס ואנו משוכנעים ביכולתה לתרום לנו רבות להשגת מטרות חברתנו".  

 

"אנו שמחים ומתכבדים לצרף את גב' קרון לדירקטוריון", אמר בועז ליפשיץ, יו"ר CartiHeal וכן שותף בכיר ומייסד שותף של Peregrine Ventures. "התקדמותה של CartiHeal היא באמת יוצאת מגדר הרגיל. אנו בטוחים שהצטרפותה של מנהלת בשיעור קומתה של גב' קרון תקדם את תוכניותינו ואת המחויבות שלנו ליצירת ערך לטווח זמן ארוך". 

 

אודות CartiHeal

 

CartiHeal היא חברה בבעלות פרטית המפתחת שתלים רפואיים. החברה ממוקמת בישראל ומוכרת כחלוצה בתחום תיקון פגעי סחוס ועצם. מוצר הדגל של CartiHeal הוא השתל Agili-C™ המהווה פריצת דרך רפואית משמעותית. נמצא כי Agili-C™ מקדם את תיקונו של הסחוס ההילאני ושל העצם התת- סחוסית שמתחתיו. פעולות אלה מתבצעות באופן סימולטני, ללא כל שימוש בתאים, הורמוני גדילה או חומרים חיצוניים כלשהם.

 

החברות המשקיעות ב-CartiHeal הן אלרון, אקסלמד, Access Medical ventures ו-Peregrine.

 

 

המקור: CartiHeal
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Caty Pearl

מנהלת שיווק

caty@cartiheal.com

+972-54-8081020