הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

חברת TSYS חתמה עם Qatar National Bank על הסכם רישוי לפיתרון PRIME 4

הבנק הגדול בקטאר ייהנה מרישיון לגרסה המתקדמת ביותר של פיתרון PRIME

15/5/2012 12:30
קולומבוס, ג'ורג'יה ודובאי, איחוד הנסיכויות הערביות --(BUSINESS WIRE)-- חברת TSYS הודיעה היום כי Qatar National Bank (QNB) חתם על הסכם רישוי לפיתרון PRIME 4, הגרסה המתקדמת ביותר של הפיתרון שמציעה TSYS לניהול כרטיסים ומסחר.

כלקוחות של TSYS מאז שנת 1999, בחרו בבנק QNB ליישם את פיתרון PRIME לניהול ההנפקה של מערך הכרטיסים המתרחב, הודות לגמישות המובילה בשוק, קלות השימוש והיכולות שמאפשרות להאיץ את ההשקה ומסייעות לעמוד ביעדי הצמיחה של בנק QNB. בבנק QNB יישמו את השדרוג לגרסת PRIME 4 במדינות רבות, בשפות רבות ובמטבעות מרובים, במסגרת מדיניות ההתרחבות חוצת הגבולות שמאפשרת הפלטפורמה שתומכת במוסדות מרובים.

"אנו בחברת TSYS שמחים להוסיף ולתמוך בפעילות של בנק QNB עם מערכות מוכחות וגמישות" אמר ג'עפר אגה-ג'עפר, מנהל לאזור המזרח התיכון, אפריקה ופקיסטן בחברת TSYS. "פיתרון PRIME 4 יסייע לבנק QNB למשור על היתרונות התחרותיים האיתנים, להרחיב את הפעילות במדינות רבות ולתת מענה לצרכים המתפתחים".

"אנו בבנק QNB נסמכים על הביצועים יוצאי הדופן של המערכות של הכרטיסים הבנקאיים, על מנת לשמור על מעמדנו המוביל בשוק ולתמוך בהרחבה המתמשכת של הפעילות הבינלאומית" אמר עאדל אל מלכי, מנהל לטכנולוגיות מידע בבנק QNB. "בהחלטה לשדרג לפלטפורמת PRIME 4 לקחנו בחשבון את התמיכה של המערכת במוסדות מרובים, את האבטחה המשופרת, הגמישות הגבוהה יותר והיכולות שמקילות על העמידה בתקן PCI".

הפלטפורמה החסונה וברת ההרחבה של PRIME 4 מציעה פיתרון יעיל וחסכוני, ברישיון בודד, להנפקה ורכישה, עם טכנולוגיה מובנית על בסיס כללים לניטור וגילוי של עסקאות חשודות בזמן אמת. היכולות הנרחבות של שטפי העבודה תומכות בטיפול בערעורים על חיובים ובחיובים חוזרים, והטכנולוגיה שמבוססת על פרמטרים מסייעת לשפר את יעילות התפעול, להאיץ את ההשקה ולצמצם את ההוצאות.

לפלטפורמת PRIME רישיונות בהיקף נרחב באירופה, במדינות חבר העמים, במזרח התיכון, באפריקה ובאסיה, ובסך הכל משתמשים בפלטפורמה יותר מ- 130 לקוחות ביותר מ- 70 מדינות. לפלטפורמה רקע מוכח בשוק, מאז שנת 1995, עם נוכחות במזרח התיכון ובאפריקה מאז שנת 1989, כאשר הושקו המערכות הראשונות באזור לניהול של כרטיסים ומסחר. כיום מפעילה TSYS משרד אזורי בדובאי וצוותים של תמיכה טכנית שמשרתים בנקים מקומיים ובינלאומיים.

אודות חברת  TSYS

אנו בחברת TSYS (NYSE: TSS)  מאמינים שהתשלומים צריכים להתבסס על צרכי האנשים - ולא להיפך. גישה זו אנו מכנים "תשלומים מוכווני-אנשים". הצבת האנשים במוקד של כל החלטה שאנו מקבלים, שירות לקוחות ותובנות מקצועיות מעל לכל תחרות, מסייעים לחברת TSYS לתמוך במוסדות פיננסיים, חברות עסקיות וגורמי ממשל ביותר מ-80 מדינות. אנו מציעים פתרונות שמאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים, שירותים של כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסי Prepaid, פתרונות תשלום במכשירים ניידים, שבבים, כרטיסים לביטוח רפואי ופתרונות נוספים שמסייעים לכל מי שפועל בשוק העולמי לבצע עסקאות אלקטרוניות בצורה בטוחה, מהימנה, קלה ונוחה.

המשרדים הראשיים של חברת TSYS שוכנים בקולומבוס, ג'ורג'יה, והחברה מפעילה משרדים מקומיים ביבשות אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אסיה. חברת TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים המובילים. החברה נכללת ברשימת Fortune 1000 ונבחרה כאחת מבין החברות האתיות ביותר בעולם לשנת 2012 (2012 World's Most Ethical Companies) על ידי מגזין Ethisphere. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.tsys.com..

אודות Qatar National Bank

בנק QNB הוקם בשנת 1964 כבנק המסחרי הראשון בבעלות של גורמים מקומיים בקטאר. הבעלות על הבנק נחלקת בין ממשלת קטאר (50 אחוזים) לבין גורמים מהמגזר הפרטי (50 אחוזים). בנק QNB צמח והיום הוא הבנק הגדול בקטאר. במסגרת התוכנית השאפתנית של הבנק להתרחבות בינלאומית הוא נהנה כיום מנוכחות ביותר מ-24 מדינות, שכוללת שותפים, חברות בת, סניפים ונציגויות.

בנק QNB מציע מבחר מלא של שירותים בנקאיים ללקוחות פרטיים, גורמים מוסדיים וגורמי ממשל, וההיקף של המוצרים, השירותים והערוצים שמציע הבנק, בכל התחומים, הוא מעל ומעבר לכל תחרות. בנק QNB נבחר כ-"בנק הטוב בקטאר" על ידי מגזינים פיננסיים מובילים בעולם ובהם The Banker, Euromoney ו-Global Finance.

המקור: חברת TSYS
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי משקיעים של חברת TSYS
שון רוברטס, +1-706-644-6081
shawnroberts@tsys.com
או
קשרי עיתונות של חברת TSYS
סיל מימס, +1-706-644-3110
cylemims@tsys.com
או
חברת TSYS
שרה ראפל, +357.22882600
sararuffell@tsys.com
או
Qatar National Bank
עאדל אל מלכי, +974.66536666
adel.malki@qnb.com.qa