הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Dresser

החברות Dresser Consolidated® ו-Dresser Masoneilan® מוסמכות לתקן מערכות הניהול הסביבתי ISO 14001

ההסמכה ממחישה את מחויבות החברות להפחתת הפגיעה הסביבתית באמצעות ציות ופעילות אחראית

24/2/2010 12:00
יוסטון – (BUSINESS WIRE) – החברות Dresser Consolidated® ו-Dresser Masoneilan® הודיעו היום כי הוסמכו לתקן 14001 של ארגון התקנים הבינלאומי (ISO) בכל אחד מאתרי הייצור שלהן ברחבי העולם. עוד, זכו החברות להסמכה בכל אחד ממרכזי השירות לאחר-מכירה שלהן ביבשות אמריקה ובאזור אסיה והאוקיינוס השקט.
התקן ISO 14001 הוא התקן המוכר בעולם ליצירה והחזקת מערכת ניהול סביבתי (EMS). כדי לזכות בהסמכה, הוכיחו שתי החברות מחויבות להפחתת הפגיעה הסביבתית באמצעות פעילות אחראית המצייתת לדרישות התקן.
"הסמכה לתקן ISO 14001 מאשרת את המיקוד שלנו בתחום האחריות הסביבתית," מסר מייקל פרקר סמנכ"ל סביבה, בריאות ובטיחות בחברות Dresser Consolidated ו-Dresser Masoneilan. "אנו מתגאים מאוד בהסמכה זו ובהשפעתה החיוביות על לקוחותינו, על עובדינו, ועל הקהילות בהן אנו מנהלים את עסקינו ברחבי העולם."
במסגרת המאמצים לשאיפה מתמדת לשיפור וחדשנות בביצועים הסביבתיים, מיישמות החברות Dresser Consolidated ו-Dresser Masoneilan תוכניות ברות-מדידה לניהול והפחתת ההיבטים בפעילותן העסקית הפוגעים בסביבה. תוכניות אלה ייבחנו באופן מדי פעם על ידי גוף חיצוני כדי לוודא ציות לדרישות התקן. ההסמכה לתקן ISO 14001 משקפת גם מחויבות לשיפור מתמיד במסגרת המערכת לניהול סביבתי.
החברות Dresser Consolidated ו-Dresser Masoneilan מספקות מוצרים המאפשרים ללקוחות להפחית את פליטת גזי החממה ולצמצם את הפגיעה הסביבתית הקשורה בכך. עוד, חוברות שתי החברות למספר ארגונים בענפי האנרגיה החלופית להספקת מוצרים מותאמים אישית, שירותים, ופתרונות אבחוניים.
אודות Dresser Consolidated
חברת Dresser Consolidated, שמשרדיה הראשיים ביוסטון, טקסס, היא חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ושסתומי פריקת לחץ אמינים זה למעלה מ-100 שנה. החברה, המהווה יחידה עסקית בתאגיד Dresser Inc, מציעה את המומחיות המהימנה הדרושה להספקה וטיפול במערכות אמינות לבטיחות זרימה ביישומים קריטיים ברחבי העולם. למידע נוסף, נא בקרו באתר www.dresserconsolidated.com.
אודות Dresser Masoneilan
חברת Dresser Masoneilan, שמשרדיה הראשיים ביוסטון, טקסס, היא שותפה בינלאומית מובילה בתחום פתרונות ושסתומי בקרת תהליך זה למעלה מ-100 שנה. כחברה בתאגיד Dresser Inc, מספקת Dresser Masoneilan מוצרים מותאמים אישית, שירותים ופתרונות אבחוניים ליישומים בתחום הנפט והגז, התהליך והפקת החשמל. למידע נוסף, נא בקר באתר www.dressermasoneilan.com.
אודות Dresser Inc.
תאגיד Dresser Inc הוא ספק בינלאומי מוביל למוצרי תשתית אמינים ועתירי-הנדסה לענף האנרגיה. מגוון המותגים בעלי השם של תאגיד Dresser כולל את מערכות התדלוק והתשלום של Dresser Wayne®, ערכות הגנרטורים ומנועי הגז הטבעי של Waukesha®, שסתומי הבקרה של Dresser Masoneilan®, שסתומי פריקת לחץ של Dresser Consolidated®, ומפוחים ומדחסים של Dresser Roots®. עם משרדים בכל רחבי העולם, משרת תאגיד Dresser Inc  לקוחות ביותר מ-100 ארצות. למידע נוסף, נא בקרו באתר www.dresser.com.
מקור: Dresser Inc.
 צפו בהודעה זו לעיתונות באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20100222006226/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אנשי קשר
Dresser
פיוטר פויידינק, +1 281 671 1653
מנהל תקשורת שיווקית עולמית
Piotr.pojedynek@dresser.com