הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

פרוקטר אנד גמבל מכריזה על יעד חדש להפחתת פליטות גזי חממה ב-30%

החברה מצטרפת לתכנית מצילי האקלים ומרחיבה את שיתוף הפעולה במאמצי שינוי האקלים

17/9/2015 11:20
סינסינטי –(BUSINESS WIRE)—פרוקטר אנד גמבל (P&G) הודיעה היום על יעד חדש לפיו תפחית החברה 30% מסך פליטות גזי החממה ממתקניה עד לשנת 2020. המטרה גובשה בשיתוף עם הקרן העולמית לשימור חיות הבר (WWF). יעד חדש זה מבוסס על הנתונים המדעיים הזמינים המדויקים ביותר ומייצג צעד חשוב קדימה במאמצי החברה המתמשכים בצמצום פליטות גזי החממה שלה המשפיעות על שינויי האקלים.

בנוסף, החברה מצטרפת לתכנית מצילי האקלים, תכנית הממומנת על ידי ה-WWF המאפשרת לחברות מובילות לשתף פעולה ולזרז את תגובתן לשינוי האקלים.

P&G בחרה ביעד מצטבר של 30% לאחר שבחנה נתונים מדעיים עדכניים שהוצגו על ידי הפאנל הבין ממשלתי בנושא שינוי אקלים. צמצום בסך 30% יוודא ש-P&G תתמוך במאמצים הגלובליים למנוע מהטמפרטורות בעולם לעלות במעל לשתי מעלות צלזיוס  ועולה בקנה אחד עם שיטות עבודה מדעיות המסייעות לחברות להתאים יעדים למדע האקלים.

"שינוי אקלים הוא נושא גלובלי ואנו מאמינים שכולם – חברות, ממשלות ואינדיבידואלים – משחקים בו תפקיד," אמר לן סאורס, סגן נשיא קיימות עולמית ב-P&G. "הרגשנו שחשוב לאמץ מטרה שאפתנית ומבוססת מדעית שתסייע לנו לתרום את חלקנו בהתמודדות עם אתגרי שינויי האקלים."

P&G עובדת מזה זמן בשיתוף עם WWF על פיתוח מטרתה החדשה וקידום מאמציה בנושא שינוי האקלים. "אנו מעריכים את מנהיגותה של P&G בהצבת מטרות צמצום פליטות המבוססות על מחקר אקלים מדעי," אמרה סוזן אפל, סגנית נשיא בכירה, מעורבות המגזר הפרטי ב-WWF. "זוהי התחייבות משמעותית שתוביל להפחתה מדידה בפליטות גזי החממה של P&G ותעודד חברות אחרות לפעול בצורה דומה. אנו שמחים לקבל את פניה של P&G כחברה החדשה בתכנית מצילי האקלים שלנו, שמטרתה להכיר במובילים בתעשייה התרים אחר פתרונות חדשניים וחסכוניים לשינוי האקלים."

P&G מתעתדת לעמוד ביעד החדש שהציבה לעצמה על ידי התמקדות בהתייעלות אנרגטית והגברת השימוש באנרגיה מתחדשת. "הצבנו לנו מטרה זו מתוך אמונה חזקה שזה ייטיב עם הסביבה ועם עסקי החברה," אמר מרטין ריאנט, נשיא הקבוצה, P&G, ומסבסד בכיר של קיימות גלובלית. "חסכון אנרגטי והגברת השימוש באנרגיה מתחדשת לא רק יפחיתו את פליטות גזי החממה אלא גם יצמצמו הוצאות ויעזרו ליצור פתרונות חדשניים שיסייעו למותגים שלנו לקנות את לב הצרכנים."

אודות פרוקטר אנד גמבל

חברת פרוקטר אנד גמבל משרתים צרכנים ברחבי העולם עם אחד מתיקי המוצרים החזקים ביותר ובו מותגים מובילים, איכותיים ואמינים בכללם  Ace®,  Always®, Ambipur ®, Ariel®, Bounty ®, Charmin ®, Crest ®, Dawn ®, Downy ®, Duracell ®, Fairy ®, Febreze ® , Fusion ®, Gain ®, Gillette ®, Head & Shoulders ®, Iams ®, Lenor ®, Mach3 ®, Olay ®, Oral-B ®, Pampers ®, Pantene ®, Prestobarba ® , SK -II ®, Tide ® , Vicks ®, Wella ®,ו-Whisper ®. קהילת פרוקטר אנד גמבל פעילה בכ-70 מדינות ברחבי העולם. להתעדכנות בחדשות החברה ולקבלת מידע נוסף על חברת פרוקטר אנד גמבל ומותגיה, ראו: http://www.pg.com

למידע נוסף על אודות מטרות הקיימות של P&G לחצו כאן

למידע נוסף על אודות תכנית מצילי האקלים לחצו כאן

מקור: פרוקטר אנד גמבל

לצפייה בהודעה בשפת המקור באתר Business Wire:

http://www.businesswire.com/news/home/20150916005934/en



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
P&G Media Contact:
Julie deSylva, 513-780-0006
deSylva.j@pg.com