הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Rimini

חברת Rimini Street מרחיבה את ההיצע של שירותי התמיכה; תתמוך גם במוצרי Business Objects של SAP

בעלי רישיונות BusinessObjects ייהנו מתמיכה שנתית מוכוונת-ערך ומחופש בחירה בין ספקיות

20/5/2013 12:00
ועידת SAPPHIRE NOW 2013

אורלנדו, פלורידה --(BUSINESS WIRE)-- ועידת SAPPHIRE NOW 2013 של SAP - חברת Rimini Street, הספקית המובילה של תחזוקה ותמיכה מצד שלישי לתוכנות ארגוניות, ובכלל זה תוכנות של SAP AG -NYSE:SAP ותוכנות של תאגיד Oracle  NASDAQ: ORCL - Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database ו-Hyperion, הודיעה היום על הרחבת השירותים שלה לתחזוקה ותמיכה, אשר יכסו כעת גם את מוצרי BusinessObjects של  SAP. נוכח הביקוש הגבוה מצד בעלי הרישיונות, התמיכה של Rimini Street במוצרי BusinessObjects תהיה זמינה באופן מיידי ותכלול אותם שירותים חדשניים בעלי ערך גבוה דוגמת זמן תגובה מובטח של 30 דקות מצד מהנדס התמיכה הראשי (PSE), הנקוב בשם, שמונה עבור הלקוח ותמיכה בביצועים - שירותים שהפכו את התוכנית של Rimini Street לתוכנית התמיכה המובילה מצד שלישי עבור מוצרי SAP ו-Oracle. התמיכה של Rimini Street במוצרי BusinessObjects זמינה באופן מיידי וכבר מסופקת למספר לקוחות, ובכלל זה ארגונים ברשימת Fortune 1000 וברשימת Global 500.

שירותי התמיכה של Rimini Street במוצרי BusinessObjects

בעלי הרישיונות למוצרי BusinessObjects שמעבירים את התמיכה השנתית ל- Rimini Street יוכלו להשיג חיסכון של עד 90 בעלות התמיכה הכוללת, ובכלל זה חיסכון בדמי התמיכה השנתיים בשיעור של 50 אחוזים, ממנו נהנים כבר היום לקוחות התמיכה של Rimini Street ביישומים הארגוניים. התמיכה של Rimini Street ב-BusinessObjects כוללת תמיכה בכל מערך המוצרים, ובכלל זה:

• BusinessObjects Enterprise

• דוחות תפעוליים - Crystal Reports

• ) Dashboard Designלשעבר Xcelsius), Enterprise Performance Management (EPM)

• שאילתות וניתוחים אד-הוק - Interactive Analysis (לשעבר Web Intelligence)

• חקר נתונים -  Explorer, Planning & Consolidation (לשעבר OutlookSoft)

• הטמעה -  Web Services Query Tool, BI Web Services

• הטמעה של מסדי נתונים -  Universe Designer, Information Design Tool (IDT), Enterprise Information Management (EIM)

כספקית המובילה של תמיכה מצד שלישי בתוכנה, עם הכרה מפירמות אנליסטים מובילות ומהמדיה כאחד, ובכלל זה The Stevie® Awards, Red Herring ו-InformationWeek, מספקת Rimini Street מאפייני שירות שהפכו אותה לספקית התמיכה הנבחרת של מאות ארגונים ברחבי העולם, ובכלל זה:

- חיסכון של 50 אחוזים בדמי התמיכה השנתיים בהשוואה לספקיות התוכנה

- תמיכה לתקופה של 10 שנים לפחות בגרסאות קיימות, ללא צורך בשדרוג

- מהנדס תמיכה ראשי (PSE), מקומי ונקוב בשם, מוקצה לכל לקוח

- תמיכה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע עם תגובה מובטחת תוך 30 דקות לכל היותר מצד מהנדס בכיר

- מנהלי חשבון נקובים בשם מוקצים לכל לקוח

- אפשרויות גמישות להסכם

מלבד חיסכון משמעותי של עד 90 אחוזים בעלות התמיכה הכוללת ומאפיינים חדשניים במסגרת תוכניות התמיכה, נהנים בעלי הרישיונות שמשתמשים בשירותים של Rimini Street לתמיכה משולבת במוצרי BusinessObjects של SAP וביישומים הארגוניים של Oracle או SAP גם מהיצע של שירותים משולבים עם רמות גבוהות יותר של תאימות הדדית ותמיכה בהגדרות בין מוצרי BusinessObjects לבין שאר היישומים - הכל מספקית בודדת.

התמיכה העולמית המקיפה ביותר לבעלי רישיונות של  SAP

מאז שהשיקה את התמיכה במוצרי SAP, בשנת 2009, מציעה Rimini Street את האפשרויות המקיפות ביותר לתמיכה עולמית מצד שלישי במוצרי SAP. מלבד התמיכה במוצרי BusinessObjects, מציעה Rimini Street גם את המוצר Rimini Street Tax Engine for SAP Payroll (RSITE). המוצר RSITE משלים את השירותים של Rimini Street למיסוי, משפט ורגולציה עם עדכונים הנחוצים לארגונים על מנת לעמוד בתקנות משפטיות ופיננסיות ברחבי העולם. עד כה סיפקה Rimini Street ללקוחות ברחבי העולם למעלה מ-50,000 עדכונים בנושאי מיסוי, משפט ורגולציה.

Rimini Street מציעה שירותים בסיסיים עבור SAP וכן תמיכה במסדי הנתונים של Oracle כאופציה ללקוחות SAP. שירותים משולבים אלה מאפשרים לבעלי הרישיונות להשתמש ב- Rimini Street כבספקית בודדת לתמיכה ביישומי SAP, בטכנולוגיות של Oracle ולאדמיניסטרציה בסיסית.

שירותי התמיכה עטורי הפרסים של Rimini Street כוללים מומחי SAP וזמן תגובה מהיר במיוחד

תוכנית התמיכה המובילה של Rimini Street כוללת שירותים בעלי זמן תגובה מהיר במיוחד ומומחי SAP ברמה עולמית. במענה לביקוש הגובר בשוק ממשיכה Rimini Street להרחיב את הצוות של מהנדסי התמיכה ב-SAP, ולגייס מהנדסים בכירים בארצות הברית, אירופה, אמריקה הלטינית ואסיה.

כל מהנדס תמיכה ראשי של Rimini Street מביא עמו למעלה מעשר שנים של ניסיון, בממוצע, בתמיכה, פיתוח, יישום וניהול של יישומי SAP, ובכלל זה SAP R/3 4.x, ECC 5.0, ECC 6.0, BW 3.5 וגרסאות קודמות שבהן משתמשים מרבית בעלי הרישיונות של  SAPברחבי העולם. עם מהנדס תמיכה ראשי נקוב בשם שמוקצה לכל לקוח, כולל הסכם רמת השירות (SLA) הגמיש במיוחד של Rimini Street כיסוי תמיכה של 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ו-365 ימים בשנה, זמן תגובה מובטח של 30 דקות ותגובה ממוצעת תוך 3.5 דקות בכל מקום בעולם, תמיכה בהתאמות אישיות ללא תשלום נוסף ותמיכה במשך 10 שנים לפחות בגרסאות קיימות ללא צורך בשדרוגים.

"אנו ב- Rimini Streetשמחים להרחיב את שירותי התמיכה המוכחים ועטורי הפרסים שלנו על מנת לתת מענה לבעלי הרישיונות של BusinessObjects ברחבי העולם" אמר סת רווין (Seth Ravin), מנכ"ל Rimini Street. "עד כה בחרו למעלה מ-600 ארגונים, ובהם בעלי רישיונות של BusinessObjects, שהשוו את הערך שאנו מעניקים מול זה של הספקית, לעבור מהתמיכה של SAP ו-Oracle לזו של Rimini Street. לקוחות Rimini Street נהנים מחיסכון משמעותי בהוצאות ומקבלים שירות גמיש יותר. אנו עדים לביקוש משמעותי ברחבי העולם לתמיכה של Rimini Street במוצרי BusinessObjects, ומצפים לסייע לבעלי הרישיונות במעבר קל ל-Rimini Street".

אודות חברת Rimini Street

Rimini Street היא ספקית מובילה של שירותי תמיכה מצד שלישי בתוכנות ארגוניות. החברה מגדירה מחדש את שירותי התמיכה עם תוכנית חדשנית ועטורת פרסים שמאפשרת לבעלי רישיונות שלOracle  ו-SAP לחסוך עד 90 אחוזים מהעלויות הכוללות של התמיכה במשך עשר שנים, ובכלל זה חיסכון של 50 אחוזים בדמי התמיכה השנתיים. הלקוחות יכולים להישאר עם גרסת התוכנה הנוכחית שלהם ואינם מחויבים לשדרג או לבצע הגירה במשך 10 שנים לפחות. מאות ארגונים עולמיים, חברות מרשימת Fortune 500, חברות בסדר גודל בינוני וגופים מהמגזר הציבורי, מכל ענפי התעשייה כמעט, בחרו בחברת Rimini Street כספקית תמיכה מהימנה ובלתי תלויה. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.riministreet.com או לקבל בטלפון מספר 888-870-9692 בארה"ב או מספר +1 702-839-9671 מחוץ לארה"ב.

השם Rimini Street ולוגו Rimini Street הם סימנים מסחריים של חברת Rimini Street. כל שאר השמות של החברות והמסחרים עשויים להיות סימנים מסחריים של הבעלים המתאימים. כל הזכויות שמורות © 2013.

המקור: חברת Rimini Street
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Rimini Street
אלמה פארק 323-229-7282
apark@riministreet.com